Skocz do zawartości

Opony - najważniejszy wybór


Rekomendowane odpowiedzi

a jak z żywotnością pilot powerów w porównaniu z oponami typowo turystycznymi, nie ukrywam że noszę się z zamiarem użytkowania motocykla na torze :crossy:

Polecam Pilot Road 3-2ct rewelacja na deszczu i zużywa się powoli, zrobiłem 14kkm i mam nadzieję zrobić drugie tyle.

Poprzednie były Pilot Road i zrobiłem na nich 31kkm (trzydzieści jeden tysięcy kilometrów).

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ,plus dwóch moich kumpli mielismy i wiecej nie załozymy :icon_twisted: Mam na mysli pioty 3.

Masakra , opona po 3-4 tys. jest tak zząbkowana, że cięzko się w zakręt złożyc.

 

Ja musiąłem zmieniać w podczas wakacji w Itali, po tym jak kilka razy o mało nie narobiłem w gacie, składając się w zakręt :icon_rolleyes:

W warsztacie mieli tylko Pilot Powera i takie założyłem, dopier poczułem,że zyje :wink:

 

P.S. W deszczu, co prawda trzymają super. Jeśli sie jeżdzi na wprost to polecam :icon_razz:

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się zdecydujcie, słabe czy dobre są te opony.

 

Zadna rewelacja w tescie 4 miejsce.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałeś?, opowiedz, podziel się refleksją.

 

Testowali lepsi od nas wszystkich, podzielili sie refleksjami na lamach prasy ktora jest pisana dla homosapiens o srednim IQ, warunkiem jest jednak odrzucenie przekonania o teori spiskowej.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z uwagi, że szukajka nie dała mi wystarczającej odpowiedzi zwracam się z zapytajką. Co kupić na tył do kawy ?

Fela rozmiarowo to GS500 bo 130/70/17. Myślałem nad Heidenau zimowym ale jakoś nie widzę sensu bulić ponad 420zł gdy temperatury ledwo dotykają zero. Tydzień na minusie mogę się pomęczyć. Limit to 400zł a najlepiej coś bliżej 350.

Producent jako jedną z trzech zaleca Dunlop Arrowmax GT501. Ze szczątkowych opinii wynika, że nie jest rewelacyjna ale na pewno też nie jest zła. Cena 366zł brzmi przyzwoicie. Jak to znosi jazdę na mokrym i przebiegi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz tanio i dobrze to bierz Michelina Pilot Sporty, który zachowuje cechy większości opon tej marki (git na zimnym i mokrym), cena ok 300zł.

Chcesz więcej wymagać zwłaszcza na sucho i ostro - bierz Pirelli Sport Demona, latał na nim GS 500 Cup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi, że szukajka nie dała mi wystarczającej odpowiedzi zwracam się z zapytajką. Co kupić na tył do kawy ?

Fela rozmiarowo to GS500 bo 130/70/17. Myślałem nad Heidenau zimowym ale jakoś nie widzę sensu bulić ponad 420zł gdy temperatury ledwo dotykają zero. Tydzień na minusie mogę się pomęczyć. Limit to 400zł a najlepiej coś bliżej 350.

Producent jako jedną z trzech zaleca Dunlop Arrowmax GT501. Ze szczątkowych opinii wynika, że nie jest rewelacyjna ale na pewno też nie jest zła. Cena 366zł brzmi przyzwoicie. Jak to znosi jazdę na mokrym i przebiegi ?

 

 

Miałem ten rozmiar w ER5 tyle, że miała 4 lata, ale przyczepności na niej brak, w deszczu tragedia zupełna, mocą nie grzeszył a tył chodził jak chciał. I za szybko się kończyła jak na taką przyczepność, 6kkm i pół opony zeszło.

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...