funek2 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam. Zamieniłem się ostatnio na K-750 z 1962 roku, koleś od którego mam motor zapewniał mnie że w 90 % to oryginał. Chcę żeby mi ktoś poradził czy rzeczywiści tak jest bo w tedy będę go remontował tak jak był oryginalny. :crossy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Dla mnie wyglada jak Kaska, ale jesli chodzi o detale to Wild tutaj moze sporo powiedziec :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funek2 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam. Zamieniłem się ostatnio na K-750 z 1962 roku, koleś od którego mam motor zapewniał mnie że w 90 % to oryginał. Chcę żeby mi ktoś poradził czy rzeczywiści tak jest bo w tedy będę go remontował tak jak był oryginalny. :crossy: :notworthy: chcę dodać więcej zdjęć ale narazie mi to nie wychodzi tu widok silnika ale gaźnik czyściłem i go w tym zdjęciu nie ma Widok tylnego koła. Musze to pisać bo bez pisowni nie mogę wstawić zdjęć chcę dodać więcej zdjęć ale narazie mi to nie wychodzi tu widok silnika ale gaźnik czyściłem i go w tym zdjęciu nie ma Widok tylnego koła. Musze to pisać bo bez pisowni nie mogę wstawić zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Jak dla mnie składak od A-do Z1)Jesli dobrze widze rama długa pod skrzynie ze wstekiem a jest zwykła-bez, a jak jest długa rama to 99% Dniepr-o czym może tez swiadczyC błyszczaca nowoscia tabliczka znamionowa od wiadomego wytwórcy(zreszta robiona nie do konca zgodnie z orginałem)2)tłumiki -niee3)szperacz-nieeA zreszta sam sobie porównaj, lata 60-te to tak powinna wygladac_ http://www.kolyaska.pl/album.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Do miks. Ale rama jest krótka. Skrzynia sie zgadza ale ani zawieszenie przednie, ani silnik, ani amortyzatory tyłu juz zupełnie nie Te ostatnie to urale z lat 60-70tych. Nie od tego rocznika jest jeszcze więcej rzeczy ale nie takie miksy rocznikowe już widziałem. Nie ma tragedii ale ze wczesnymi rocznikami to ma nie wiele wspólnego. Myślę ze nie duzo dałeś. Wczesne roczniki bardzo różniące sie od późniejszych płaci sie sporo, a gdy są remontowane u nas to często z duzą dbałością i starannością a co za tym idzie są w cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funek2 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Trudno się z tym wszystkim połapać co piszecie. :icon_rolleyes: Oglądam już od miesiąca różne fora o tematyce ruskich zaprzęgów, i dla mnie to one się niewiele różnią w wyglądzie,( pomijam różnice między M-72,Ural Dniepr i widzę też K-750 w dwóch wersjach, z przednim zawieszeniem starszym i z takim jak jest u mnie, silniki są w K-750 takie same w starszych i nowszych wersjach to skąd te stwierdzenia przez "Prince" że silni jest nie oryginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Naprawdę nie wiem czemu trudno ci sie w tym połapać skoro granat wręczył ci nie dość, ze zdjęcia to przy okazji adres forum tematycznego o właśnie tych motocyklach. Gdybyś był łaskaw "przewinąć" podaną stronę do dołu to jest tam dokładne, duze zdjęcie silnika jaki występował do 63 roku. Jedynymi widocznymi wspólnymi elementemi dla Twojego i tego ze zdjecia sa cylindry ( ale juz bez głowic) i pokrywka zapłonu. Bo nawet rozrządu jest inna. Ujmę to tak. Z rocznika 62 masz rame i skrzynię. Według mnie to za mało zeby nawet isć w stronę kompletowania rocznikowo reszty. Kaczka fajna ale rok produkcji masz albo z innego papiera albo motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 silniki są w K-750 takie same w starszych i nowszych wersjach to skąd te stwierdzenia przez "Prince" że silni jest nie oryginalnypopatrz na ożebrowanie / wygląd karteru silnika - ....bo były 3 różne rodzaje, a m.in Prince ma jeden z pierwszych, a które występowały w K-750 1958-1960* Ihttp://www.kolyaska.pl/k750wczesne.jpg - tutaj klasyczna forma K-750 W (model W : na potrzeby wojska, prócz dodatkowych mocowań, na "siekierki i saperki", skrzyneczki itp oraz montażu na diektariew nie różniła się niczym od wersji cywilnej) , - rzut okiem na karter - i co widzimy? a no nic ;) do złudzenia przypomina karter z M-72. IIponiżej druga odsłona :http://www.kolyaska.pl/albmin13.jpgożebrowanie dookoła - czyli taki piec, jaki występował w modelach K-750, K-750W i M IIInajbardziej popularny, bo produkowano go do lat 80' m.in w modelach Dniepr MT-12http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRILhZV-txvfIANNH2bNPKTzZsYl4xAGQWg71cPbTYg6F0e2as3&t=1 A teraz porównaj te dwa motocykle i znajdź 5 różnic:http://www.breinride.home.pl/moto/images/artyk/k750/k-750W1.gif http://www.breinride.home.pl/moto/images/artyk/k750/k-750KLASYCZNA.gif 62* masz tylko w papierach. Częściami, wyglądem masz najbliżej do kaśki M, czyli klasycznej. Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funek2 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Dzięki za informacje, Najważniejsze że mam kwity z 62 to zawsze moge jakąś kasię poszukać, może na ukrainie znaleźć i coś z dwóch zrobić,Jeszcze raz dzięki, i Pozdrawiam miłośników Ruskich Boxerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Aha, kolejnego miksa zrobic. A Moze poszukalbys za w miare kompletem bez kwitów i zarejestrował na "zabytek"?Jestes swiadom takiej formy rejestracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIROMANvf Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 to raczej skrzynia nie pasóje jest od mki i taka sama byla w pierwszych kachah , ta jest 62' tak że przód jest ok . Tłumiki dorubki z rury i powymieniaj te śruby imbysow . Ten tylny błotnik jakiś krutki słado widać na zdięci ale to raczej od dniepra . Ta rejestracja na zabytek to sporo ganiania i motania a kwity u handlarzy 1000 pln kosztują do rejestracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.