Skocz do zawartości

Pytanie o oryginał


funek2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zamieniłem się ostatnio na K-750 z 1962 roku, koleś od którego mam motor zapewniał mnie że w 90 % to oryginał. Chcę żeby mi ktoś poradził czy rzeczywiści tak jest bo w tedy będę go remontował tak jak był oryginalny. :crossy: :notworthy: post-55164-0-51112200-1309096821_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamieniłem się ostatnio na K-750 z 1962 roku, koleś od którego mam motor zapewniał mnie że w 90 % to oryginał. Chcę żeby mi ktoś poradził czy rzeczywiści tak jest bo w tedy będę go remontował tak jak był oryginalny. :crossy: :notworthy: post-55164-0-51112200-1309096821_thumb.jpg

 

chcę dodać więcej zdjęć ale narazie mi to nie wychodzi

 

tu widok silnika ale gaźnik czyściłem i go w tym zdjęciu nie ma

 

Widok tylnego koła. Musze to pisać bo bez pisowni nie mogę wstawić zdjęć

 

chcę dodać więcej zdjęć ale narazie mi to nie wychodzi

 

tu widok silnika ale gaźnik czyściłem i go w tym zdjęciu nie ma

 

Widok tylnego koła. Musze to pisać bo bez pisowni nie mogę wstawić zdjęć

post-55164-0-19423500-1309097692_thumb.jpg

post-55164-0-09837600-1309097826_thumb.jpg

post-55164-0-99993200-1309097984_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie składak od A-do Z

1)Jesli dobrze widze rama długa pod skrzynie ze wstekiem a jest zwykła-bez, a jak jest długa rama to 99% Dniepr-o czym może tez swiadczyC błyszczaca nowoscia tabliczka znamionowa od wiadomego wytwórcy(zreszta robiona nie do konca zgodnie z orginałem)

2)tłumiki -niee

3)szperacz-niee

A zreszta sam sobie porównaj, lata 60-te to tak powinna wygladac_ http://www.kolyaska.pl/album.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do miks. Ale rama jest krótka. Skrzynia sie zgadza ale ani zawieszenie przednie, ani silnik, ani amortyzatory tyłu juz zupełnie nie Te ostatnie to urale z lat 60-70tych. Nie od tego rocznika jest jeszcze więcej rzeczy ale nie takie miksy rocznikowe już widziałem. Nie ma tragedii ale ze wczesnymi rocznikami to ma nie wiele wspólnego. Myślę ze nie duzo dałeś. Wczesne roczniki bardzo różniące sie od późniejszych płaci sie sporo, a gdy są remontowane u nas to często z duzą dbałością i starannością a co za tym idzie są w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno się z tym wszystkim połapać co piszecie. :icon_rolleyes: Oglądam już od miesiąca różne fora o tematyce ruskich zaprzęgów, i dla mnie to one się niewiele różnią w wyglądzie,( pomijam różnice między M-72,Ural Dniepr i widzę też K-750 w dwóch wersjach, z przednim zawieszeniem starszym i z takim jak jest u mnie, silniki są w K-750 takie same w starszych i nowszych wersjach to skąd te stwierdzenia przez "Prince" że silni jest nie oryginalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie wiem czemu trudno ci sie w tym połapać skoro granat wręczył ci nie dość, ze zdjęcia to przy okazji adres forum tematycznego o właśnie tych motocyklach. Gdybyś był łaskaw "przewinąć" podaną stronę do dołu to jest tam dokładne, duze zdjęcie silnika jaki występował do 63 roku. Jedynymi widocznymi wspólnymi elementemi dla Twojego i tego ze zdjecia sa cylindry ( ale juz bez głowic) i pokrywka zapłonu. Bo nawet rozrządu jest inna.

Ujmę to tak. Z rocznika 62 masz rame i skrzynię. Według mnie to za mało zeby nawet isć w stronę kompletowania rocznikowo reszty. Kaczka fajna ale rok produkcji masz albo z innego papiera albo motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki są w K-750 takie same w starszych i nowszych wersjach to skąd te stwierdzenia przez "Prince" że silni jest nie oryginalny

popatrz na ożebrowanie / wygląd karteru silnika - ....bo były 3 różne rodzaje, a m.in Prince ma jeden z pierwszych, a które występowały w K-750 1958-1960*

 

I

http://www.kolyaska.pl/k750wczesne.jpg - tutaj klasyczna forma K-750 W (model W : na potrzeby wojska, prócz dodatkowych mocowań, na "siekierki i saperki", skrzyneczki itp oraz montażu na diektariew nie różniła się niczym od wersji cywilnej) , - rzut okiem na karter - i co widzimy? a no nic ;) do złudzenia przypomina karter z M-72.

 

II

poniżej druga odsłona :

http://www.kolyaska.pl/albmin13.jpg

ożebrowanie dookoła - czyli taki piec, jaki występował w modelach K-750, K-750W i M

 

III

najbardziej popularny, bo produkowano go do lat 80' m.in w modelach Dniepr MT-12

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRILhZV-txvfIANNH2bNPKTzZsYl4xAGQWg71cPbTYg6F0e2as3&t=1

 

A teraz porównaj te dwa motocykle i znajdź 5 różnic:

http://www.breinride.home.pl/moto/images/artyk/k750/k-750W1.gif

http://www.breinride.home.pl/moto/images/artyk/k750/k-750KLASYCZNA.gif

 

62* masz tylko w papierach. Częściami, wyglądem masz najbliżej do kaśki M, czyli klasycznej.

 

Gośka

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

to raczej skrzynia nie pasóje jest od mki i taka sama byla w pierwszych kachah , ta jest 62' tak że przód jest ok . Tłumiki dorubki z rury i powymieniaj te śruby imbysow . Ten tylny błotnik jakiś krutki słado widać na zdięci ale to raczej od dniepra . Ta rejestracja na zabytek to sporo ganiania i motania a kwity u handlarzy 1000 pln kosztują do rejestracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...