Skocz do zawartości

PIROMANvf

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    NIEWIEM

Osobiste

  • Motocykl
    Road Star, gs1000, i iiii
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PIROMANvf

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

-1

Reputacja

  1. Cześć mógł be ktoś podesłać namiar na ludzi zajmujących sie produkcją kalkomanii. Mam problem z namierzeniem takowej do Ardie rz.
  2. Cześć Panowie ! Mam prośbę potrze mi gaźnik bing aj 2/20 ( do tego korpus mam) bądź 2/20/6 lub 10. Otwór na króciec 29 a pod filtr 35. Szukam jeszcze pokrętła bakelitowego trapezu do Ardie RZ. Jak by ktoś coś miał proszę o sygnał.
  3. Witam . Szukam namiarów na ludzi zajmujących się dorabianiem luster , szkieł i ramek do lamp Noris .
  4. To może być silnik rozruchowy do deta takiego ruskiego spychacza
  5. Olej poszedł 20w50 i trochę mniej ale puka. Podejrzewam uszczelnienia oringowe prowadnic kasatorów. Jak łapię czasu to wymienię, bo więcej nic tam nie widać wszystko prawilnie ( ten typ tak ma). Na zimnym cisza a jak zaczyna się rozgrzewać zaczyna pukać. Ehhhh
  6. Witam wszystkich. Problem oklepany ale skończyły mi się pomysły. A mianowicie nadmierny hałas silnika . Pukają kasatory o wałek rozrządu na przednim garze na wydechu na ssaniu też ale delikatniej. Objaw jest taki że jak zawór wydechu już się cofa i jest już prawie zamknięty jest objaw jak by kasator na sekundę się zawiesił (powstaje luz między wałkiem a kasatorem) i puk w wałek. Problem zdiagnozowałem na odprężonym silniku obracając silnik kluczem. Kasatory w super stanie (wyczyszczone i sprawdzone). Olej 10w40. Jak to ugryźć ?? I czy mógł by to opisać na jakiej zasadzie są podwieszane zawory przy starcie?
  7. Nie ,kupiłem dida w dobrych pieniądzach bo leżał na półce i nie schodził. Zwykły nie dna. W silniku siedzi fabryka (dna)
  8. Witam. Potrzebuję porady odnośnie łańcucha rozrządu Suzuki gs1000g. A mianowicie w serwisów (mam od gs850 łańcuch ten sam) jest że max wydłużenie łańcucha 157,8 na odcinku 20 ogniw. U mnie na tym odcinku jest 159 a na nowym łańcuchu did 157,7. O co tu chodzi bo się pogubiłem czy wymieniać. Za odpowiedż w góry dziękuję.
  9. PIROMANvf

    Suzuki GS 1000

    Chętnie odkupię listwy siedzenia do GS 850 bądz 1000.
  10. A zawory zegulowałeś po robocie głowicy . Weś lampę stroboskopową i zobacz czy ci się moment zapłonu zgadza .
  11. ty to ty przejżyj gaziory . Wszystkie przepustnice się otwierają jak dmuchniesz powietrzem . Bo to ewidemtnie za duża dawka w takim razie . Możesz sprubować opuścić poziomy o jakieś 2mm i zobaczyć wtedy , Ale sprawdz dobrze ten rozrząd jak bym był bliżej to bym ci pomógł .
  12. ej ale na tych skanach to chyba jakaś buba jest na rys 80 ( kierunek obr wałków )Dałeś zdięcie z reg zaworów . Sprawdż czy nie masz cały klin do ustalania palca zapłonu (pomiędzy wałem a płytką powinien być kołeczek ) . A tak na marginesie to jak się rozrzęd ustawia to krzywki na pierwszym garze pod kątem 45 stopni na zewnątrz od zaworu a gar w topie . czy nie ?
  13. Chyba masz coś nie tak z tym rozrządem albo rdjęcia tak dziwnie zrobione . ściągnij servis manual i zerknij . Jak co to ci podrzucę powinienem mieć . Pierwszy gar w top a wałki od pierwszego garu [pod kątem na zewnątrz w górę i powinieneś zaleść znaki . I op€ść pozion w gaźnikach .
  14. Jak co to poszukaj irbita 1 fajny sprzęt tylko drogi :)
  15. jak masz altka 12v to od 126p , a jak prądnicę 6v to od cz i będzie ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...