theodor. Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 W chopperach oczywiście trochę inaczej, ale rozpatrując prawidłową technikę jazdy zakładam że mówimy o motocyklach których budowa itp nie urąga zdrowemu rozsądkowi. A co z międzygazem? No normalnie jakto przy redukcji. I tak trzeba wyrównać prędkości w skrzyni, bez wzgledu na intensywność hamowania. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 ja tam jakos niemam problemu wbijac jedynke przy 50 km/h przed zlozeniem w zakret , ostry przegaz i stanowczy nacisk na dzwignie :crossy: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A to zależy od motocykla. Ja mam taki dół że do ruszania tylko jedynki uzywam. Nawet ciasne nawroty na dwójce robię, więc redukcja do jedynki wyłącznie ma miejsce przy zatrzymaniu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 zazwyczaj przy ostrym hamowaniu masz odciazony tyl czasem i nawet jest lekko w powietrzu , jeden wchodzi jak pomasle , lekki pisk tylko przy kontakcie z ziemia potem i tak pelne kotly i 2jka , akurat to jeden to chyba w obecnej 929 najlepiej wchodzi , skrzynia kawasaki jakas oporna zawsze byla :banghead: , zreszta kto by sie tym przejmowal sie jezdzi musza byc koszty :buttrock: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) W chopperach oczywiście trochę inaczej, ale rozpatrując prawidłową technikę jazdy zakładam że mówimy o motocyklach których budowa itp nie urąga zdrowemu rozsądkowi. A co z międzygazem? No normalnie jakto przy redukcji. I tak trzeba wyrównać prędkości w skrzyni, bez wzgledu na intensywność hamowania.Popieram takie podejście :clap: Edytowane 19 Czerwca 2011 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 A to zależy od motocykla. Ja mam taki dół że do ruszania tylko jedynki uzywam. Nawet ciasne nawroty na dwójce robię, więc redukcja do jedynki wyłącznie ma miejsce przy zatrzymaniu.No dobra, a łańcuchem Ci nie szarpie na tej dwójce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Nie wiem czy wiesz, ale przy naprawdę ekstremalnym hamowaniu, temperatura hamulców może przekroczyć nawet 1000 stopni celsjusza! Przy normalnych oscyluje w granicach 150 - 600 stopni. Gdy 'trzymasz' tą temperaturę, stop raczej może się już osłabić. Oczywiście, po razie czy dwóch nic się nie stanie, ale jeśli ktoś robi to częściej, to skutki mogą być widoczne. Ale to tak off topicowo. Chłopcze weź jakąś książkę do ręki i poczytaj trochę, może się dowiesz z czego robi się tarcze hamulcowe, co to jest hartowanie, zobaczysz sobie wykres FE-C, i skończysz pisać coś o czym nie masz pojęcia. I nie wymagaj od innych żeby uczyli cię rzeczy które wypowiadając się w temacie powinieneś wiedzieć. Tu nie szkoła, nie wiesz to siedzisz cicho i słuchasz(czytasz). Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 (edytowane) Wziąłem książkę do ręki, ale było tam tylko coś o ortonormalizacji bazy w przestrzeni euklidesowych i jakiś macierzach postaci Jordana :D Oke, sory mistrzu. A co do materiałów, z których wykonuje się tarcze, to już pisałem, że nie wiem jakie są w najnowszych modelach motocykli, ale jest tego sporo - od półmetalicznych do karbonowo-ceramicznych, a co za tym idzie, szybkości wykonania, oddawania ciepła itp. Btw. jeśli masz tak bogatą wiedzę, to bez problemu znajdziesz współczynnik tarcia, dla danego rodzaju klocków hamulcowych oraz tarcz i policzysz ile ciepła się wytwarza podczas hamowania :) Edytowane 21 Czerwca 2011 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 (edytowane) No dobra, a łańcuchem Ci nie szarpie na tej dwójce?Powyżej 4tyś obr/min nie szarpie. Przy obecnym przełożeniu to jakieś 45km/h na dwójce. Edytowane 21 Czerwca 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Wziąłem książkę do ręki, ale było tam tylko coś o ortonormalizacji bazy w przestrzeni euklidesowych i jakiś macierzach postaci Jordana :D Oke, sory mistrzu. A co do materiałów, z których wykonuje się tarcze, to już pisałem, że nie wiem jakie są w najnowszych modelach motocykli, ale jest tego sporo - od półmetalicznych do karbonowo-ceramicznych, a co za tym idzie, szybkości wykonania, oddawania ciepła itp. Btw. jeśli masz tak bogatą wiedzę, to bez problemu znajdziesz współczynnik tarcia, dla danego rodzaju klocków hamulcowych oraz tarcz i policzysz ile ciepła się wytwarza podczas hamowania :) śmiecisz w tym temacie, jeden off top Ci nie wystarczył? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja już dawno pisałem, że ten offtop można skończyć, ale zawsze znalazł się ktoś, kto chciał mnie jeszcze upokorzyć. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek_s Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Wziąłem książkę do ręki, ale było tam tylko coś o ortonormalizacji bazy w przestrzeni euklidesowych i jakiś macierzach postaci Jordana :D Oke, sory mistrzu. A co do materiałów, z których wykonuje się tarcze, to już pisałem, że nie wiem jakie są w najnowszych modelach motocykli, ale jest tego sporo - od półmetalicznych do karbonowo-ceramicznych, a co za tym idzie, szybkości wykonania, oddawania ciepła itp. Btw. jeśli masz tak bogatą wiedzę, to bez problemu znajdziesz współczynnik tarcia, dla danego rodzaju klocków hamulcowych oraz tarcz i policzysz ile ciepła się wytwarza podczas hamowania :) Nie szpanuj wiedzą, tylko lepiej zacznij się uczyć tej algebry, bo nazwy przekształceń Ci nie wystarczą :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.