hesuss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) :rolleyes: Nawet mi nie przyszło do głowy żeby dorabiać, po prostu zamówiłem w larssonie uszczelke pod głowice do klr i tyle. Założyłem nową świeczkę, przejrzałem gaźnik, wszystkie króćce filtr itp. "stuki" nadal są, wrzucił bym nagranie ale słuchać je tylko przy obciążeniu, podczas jazdy z małym uchyleniem przepustnicy jest OK. Zara sprawdzę świeczke jak wygląda... Tak jak pisałem gaźnik jest ustawiony według serwisówki, na zimno bez ssania ciężko pali, ze ssaniem od tyku, na ciepło bez ssania też od tyku, po rozgrzaniu jak dam ssanie momentalnie gaśnie, lewego powietrza nie łapie. Jak teraz świeca będzie biała to nie wiem...wcześniej wszystko było ok na tak wyregulowanym gaźniku. Edit:Zrobiłem może z 5 km na nowej świecy wykręciłem i jest bielutka jak ściana, jak wzbogacić mieszankę? śrubą składu mieszanki? czy zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej? Edytowane 8 Czerwca 2011 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Najpierw śruba składu potem poważniejsze rzeczy jeśli nie pomoże. 5KM trochę mało bo liczy się nagrzany silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Podnieś iglice do góry, jeśli nie pomorze to zmiana dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Gaźnik to Keihin CVK 40, nie ma tam chyba możliwości regulacji iglicy, chyba że jakieś podkładki kombinować itp...Śruba od składu jest tylko jedna, ale nią się chyba reguluje skład na jałowych i do 1/4 otwarcia przepustnicy. 5KM trochę mało bo liczy się nagrzany silnik. silnik rozgrzałem bardzo dobrze Jednak jest możliwość podniesienia iglicy, podniosę zobaczymy czy coś da... Edytowane 8 Czerwca 2011 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 "ale nią się chyba reguluje skład na jałowych" - Kurka siwa, zapomniałem :banghead: Sorry, zwyczajnie ostatnio pojawiło się tyle debilnych tematów i pytań, że mózg przewraca mi się do góry nogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 5 km to faktycznie trochę mało, jeśli jest dobrze ustawiony gaźnik to świeca nabierze właściwych kolorów trochę później. Ja bym polatał z 50km i wtedy zerknął. Jeśli dalej biała to wtedy dalsze działania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Wyjąłem membranę i przepustnicę ale nie mam pojęcia jak tam się iglice reguluje, na podkładkach ją podnieść czy jak?Gaźnik to Keihin cvk 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Jezeli nie ma regulacji to trzeba uzyc podkladki 1.5mm, tyle ze 5 km to za malo zeby swieca nabrala wlasciwego koloru.Tak ze jest biala, bo jeszcze jest malo uzywana. Przejedz co najmniej 20 - 30 km i sprawdz.Swoja droga jesli wszystko jest szczelne to co sie moglo zmienic ?W jakim stanie jest filtr powietrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 http://faq.ninja250.org/images/e/ed/Jim_carb_15.jpg którą z tych iglic posiadasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Swoja droga jesli wszystko jest szczelne to co sie moglo zmienic ?W jakim stanie jest filtr powietrza ? No właśnie w tym cały problem, co się mogło zmienić? Filtr powietrza jest oryginalny w bd stanie, czyszczony regularnie. http://faq.ninja250....Jim_carb_15.jpg którą z tych iglic posiadasz ? Iglice mam dokładnie taką samą jak ta pierwsza od góry w linku którym podałeś. Adam, czy mogę tam podłożyć zwykłą podkładkę, taką jak pod śrubki? np. aluminiową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Każdy materiał się nada, liczą się wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Teraz pytanie, jak sprawdzić czy rzeczywiście jest to spalanie stukowe, a jeśli tak to czym jest ono spowodowane. Jezeli miales spalanie stukowe, na co wskazuje wylczenie zaplonu i ciagla jego praca, to po zdjeciu glowicy na tloku powinienes miec slady tego spalania. Bardzo czesto objawia sie ona takimi "igielkami" na tloku, powodowane bardzo wysokimi cisnieniami spalania (spalanie detonacyjne- detonacyjna reakcja lancuchowa). Podczas normalnego procesu spalania predkosc rozprzestrzeniania sie plomienia w komorze spalania wynosi okolo 60 m/s kiedy podczas spalania detonacyjnego pradkosc ta osiaga wartosci rzedu 1000 m/s. przyczyn moze byc bardzo wiele zbyt duzo nagaru, zla wartosc cieplna swiecy, jezeli grzebales cos przy glowicy to zbyt wysoki stopnien sprezania badz tez co raczej wykluczam zbyt niska liczba oktanowa paliwa, za wczesny zaplon, byc moze jezeli ostro palowales to wlasnie przegrzanie silnika i elementow komory spalania. Innymi przyczynami moze byc zbyt duze napelnienie cylindra badz tez zbyt male zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. Jezeli lubisz eksperymentowac to mozezesz pokusic sie o srodki chemiczne zwane antydetonatorami, ktore sluza do podniesienia liczby oktanowej paliwa. Ale wpierw wyeliminuj pierwotne przyczyny tego bardzo niekorzystnego dla twojego silnika spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) przyczyn moze byc bardzo wiele zbyt duzo nagaru, zla wartosc cieplna swiecy, jezeli grzebales cos przy glowicy to zbyt wysoki stopnien sprezania badz tez co raczej wykluczam zbyt niska liczba oktanowa paliwa, za wczesny zaplon, byc moze jezeli ostro palowales to wlasnie przegrzanie silnika i elementow komory spalania. Innymi przyczynami moze byc zbyt duze napelnienie cylindra badz tez zbyt male zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania Zastanawiam się nad jedną żeczą, może gaźnik daje odpowiedni skład mieszanki, a spalanie stukowe jest spowodowanie nie za ubogą mieszanką tylko przykładowo za wczesnym zapłonem lub nagarem. Wdedy świeca będzie wypalona na biało z powodu za wysokiej temperatury w komoże spalania, która jest z koleji spowodowana spalaniem detonacyjnym. Wiece o co mi chodzi?Jeżeli by tak było to wzbogacenie mieszanki wiele mi nie pomoże, bo i tak spalanie stukowe będzie występować z innych przyczyn... No ale zaczne od gaźnika, wzbogace mieszankę, jeżeli silnik będzie pracował dobrze a świeca będzie miała ładny kolor to OK.Jeśli nie, to będe szukał przyczyn dalej. Pozdr Edytowane 10 Czerwca 2011 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 (edytowane) Podniosłem iglice na podkładce o grubości dokładnie 1,5mm. Motocykl pali na zimno jak wcześniej, czyli potrzebuje trochę ssania, bez ssania tez zapali ale ciężko, na ciepło oczywiście pali od strzała bez ssania. Na postoju bez obciążenia na wysokich obrotach puszcza delikatnie czarne dymki, nie wiem jak pod obciążeniem. Ale ok, zrobiłem z 60km przeważnie w średnim zakresie obrotów, parę razy przycisnąłem do czerwonego, wydaje mi się że silnik pracuje jakby bardziej gładko, po 60km świeca wygląda tak...NGK Co o tym myślicie? po podniesieniu iglicy wydaje mi się że spaliny mają troszke bardziej intensywny zapach. Ps. zdjęcie można powiększyć. Elektroda na żywo ma minimalnie ciemniejszy odcień niż na fotce. Edytowane 11 Czerwca 2011 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 i tak zbyt jasny kolor, dawaj drugą podkładkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.