Skocz do zawartości

w trakcie jazdy dusi moto i gasnie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z moim motorkiem. Moto to bmw f 650 98r. Problem wygląda następująco:

Wybrałem się nim w dłuższą trasę, (po raz pierwszy w sumie) i wszystko szlo elegancko, po jakiejś godzince jazdy zaczęło go tak dławić jak by nie dostawał paliwa, dławił się i dławił i zgasł, zatrzymałem się, próbuję odpalić i nic, udało się po paru minutach ale po przejechaniu ok 500m znów to samo, i tak w kolko. Jakoś do kulałem się do domu. Następnego ranka odpalam i o dziwo wszystko działa, pojeździłem chwile i wszystko ok. Myślałem ze może filter paliwa już zapchany , i paliwko nie dochodzi jak powinno ale jakoś jeździłem tego ranka wiec pewnie to nie to, iskra jest, świece dobre. Być może po długiej jeździe coś się przegrzewa i dostaje przebicia, ale iskra jest więc, nie wiem. Może po prostu termostat padł albo coś i sie przegrzewa;/ Dopiero zacząłem przygodę z moto i jestem "zielony" jeśli o tego typu problemy. Proszę o rady i sugestie co może mi tam nawalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor kupiłem nie dawno, dopiero zacząłem na nim jeździć, serwisowany był na bieżąco, w serwisie bmw, kranik raczej jest ok, bo jak odepne przewód to paliwo leci elegancko. hm do zaworów przyznam sie nie zaglądałem i nie wiem kiedy ostatnio bylo to robione;/ sprawdze to odpowietrzenie w najbliższym czasie:) P.S znacie moze jakas strone z opisem mojego moto? co i gdzie sie dokladnie znajduje itp.? wiele szukałem w internecie czegos takiego i nie znalazłem a chciałem sie nauczyc przy nim mjastrowac, np teraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/z-bmw-f-650-1994-2007-instrukcja-napraw-haynes-i1618861642.html

Haynes robi bardzo dobre manuale. Inwestycja szybko się zwróci, gdy sam zrobisz kilka pierdółek zamiast jechać do serwisu gdzie cie skasują. Ja mam od nich manual do swojego motocykla i polecam.

Odnośnik do komentarza