ćwiru Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Witam! Taki problem z moim Fazerkiem przy 6 tys obtotów odczówam dziwne wibracje na stopkach co to moze byc Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Przyczyn może być kilka:- sprawdź kluczem dynamometrycznym czy poprawnie dokręcony jest silnik do ramy we wszystkich miejscach- oceń sam lub ustal stan techniczny łańcucha napędowego i kół zębatych. Nie mówię o luźnym łańcuchu ( źle wyregulowanym ) tylko o całym napędzie czy nie czas już go zmienić na nowy. Polecam DID-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 (edytowane) Jest to normalne zjawisko w FZS600. W moim też tak było - wibracje przy 6000 (czyli na szóstce w okolicach 120 km/h)Rada: przyzwyczaić się i jeździć szybciej niż 120 ;) Edytowane 29 Maja 2011 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 sprawdz jeszcze lozyska na kole kiedys cos podobnego mialem w kawie dokrecilem mocniej i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ćwiru Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Chyba namierzyłem problem. Jest to łańcuch wydaje mi sie że nie równo wyciągniety bo jak kręce kołem to w jednym punkce łancuch robi sie tempy przekrecam dalej jest lużny. Teraz takie pytanie czy sam łancuch jak wymienie to bedzie dobrze bo zebatki są eleganckie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jasne ze mozesz ale lancuch Ci sie skonczy po paru tys. km. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Oczywiście , że nie skończy się po kilku tys.km - tylko po kilkunastu lub kilkudziesięciu tys. kilometrach . Po pierwsze właściwie (caaaała procedura) wyreguluj łańcuch . Bo z tego co piszesz wynika , że nie jest właściwie ustawiony . Po drugie jeśli różnica jest około 1 cm - OK . Jeśli z 2 cm , łańcuch się skończył . Ale same zębatki też mogą być winne . Zdawcze koło łańcuchowe zawsze nowe do nowego łańcucha - mają podobną trwałość . Stan tylnej zębatki możesz zweryfikować lub kupić nową . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Oczywiście , że nie skończy się po kilku tys.km - tylko po kilkunastu lub kilkudziesięciu tys. kilometrach . Na starych zebatkach? Piszesz z doswiadczenia? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Na 1 "starej" . Przednia zawsze do wymiany gdy zmieniam łańcuch , bo jest zużyta . Tylną co drugi łańcuch , przebiegi łańcucha RK są porównywalne , ok 25 kkm . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gru Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Po pierwsze właściwie (caaaała procedura) wyreguluj łańcuch . Bo z tego co piszesz wynika , że nie jest właściwie ustawiony . dla mnie z opisu wynika ze lancuch jest nierowno wyciagniety, ciekaw jestem jak chcesz to wyregulowac :) zebatki powinno wymieniac sie obie, nawet jesli na oko wygladaja jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 .....łancuch robi sie tempy przekrecam dalej jest lużny. .....Z powyższego wynika że ćwiru zapomniał , że napinamy łańcuch dopiero po uprzednim znalezieniu miejsca o najmniejszym zwisie . Gdyby to zrobił , nie napisał by że łańcuch jest w jednym miejscu " tempy " :icon_razz:I miał by luz wszędzie , w jednym miejscu prawidłowy , w drugim - większy . Raczej każdy łańcuch po jakimś tam przebiegu jest nierówno wyciągnięty , tylko w jednym jest to 1 mm , w drugim 1cm , a wtrzecim 3 cmm . Tu z opisu nie wynika - ile . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 chłopak co mają wibracje do łańcucha? w FZS to norma, każdy wibruje koło 6tys... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ćwiru Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Na każdym biegu przy 6tys? Bo u mnie tak jest. A podobno tylko na 6biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) Na każdym - tyle że na niższych biegach przeważnie przyspieszasz przechodząc przez 6000 obrotów i nie jest to tak odczuwalne jak na szóstce jadąc ze stałą prędkością obrotową. Edytowane 19 Czerwca 2011 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 właśnie kupiłem FZSa i też mam ten problem, ale skoro ten typ tak ma to trzeba sie bedzie przyzwyczaic, szkoda tylko ze wlasnie przy 6000tys tak jest bo zazwyczaj w trasie latalem z predkosciami w granicach 120km/h Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtas85/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.