Skocz do zawartości

Dekiel alternatora GSXR K2 -spawanie stopu aluminium-magnez


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z deklem alternatora od Suzuki GSXR 600 K1-K3.

Mialem male pekniecie i delikatnie ciekl olej. Postanowilem dac do pospawania tigiem. Pierwszy spawacz wypalil dziure i powiedzial ze nie da rady pospawac, bo to jakis stop.

Drugi spawacz rowniez wypalil dziure i potwierdzil ze to chyba stop alu z magnezem.

Nigdzie na allegro nie ma takiego dekla wiec musze ratowac ten stary. Czy ktos poradzi jakas metode? Obawiam sie ze zaden klej nie zalepi tak duzych dziur i nie wytrzyma tak wysokiej temp. Czy jest metoda spawania stopow aluminium???

http://imageshack.us/g/88/dsc06564z.jpg/

 

P.S. Gdyby ktos mial to kupie taki dekiel.

Edytowane przez michal750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy spawacz robil MAGiem z aluminiowym drutem w oslonie argonu.

Drugi spawacz robil TIGiem. Nie bylo mnie przy nim,ale wydaje mi sie ze musial podac jakis topnik.

A moze sprobowac lutowania albo olowiowania???

 

A może prościej byłoby przybić go gwoździem do ściany garażu i zamówić nowy?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z deklem alternatora od Suzuki GSXR 600 K1-K3.

Mialem male pekniecie i delikatnie ciekl olej. Postanowilem dac do pospawania tigiem. Pierwszy spawacz wypalil dziure i powiedzial ze nie da rady pospawac, bo to jakis stop.

Drugi spawacz rowniez wypalil dziure i potwierdzil ze to chyba stop alu z magnezem.

Nigdzie na allegro nie ma takiego dekla wiec musze ratowac ten stary. Czy ktos poradzi jakas metode? Obawiam sie ze zaden klej nie zalepi tak duzych dziur i nie wytrzyma tak wysokiej temp. Czy jest metoda spawania stopow aluminium???

http://imageshack.us/g/88/dsc06564z.jpg/

 

P.S. Gdyby ktos mial to kupie taki dekiel.

 

 

Cześć

 

miałem ten sam problem w 750, ale nie dawałem do spawania właśnie z obawy że mi to zdziurawią, albo zdeformują. Zakleiłem środkiem Autoweld CX 80 - wytrzymuje ponad 300 stopni i wszelkie oleje i chemikalia. Nałożyłem to bez ściągania z motocykla także olej się trochę sączył przez pęknięcie a i tak chwyciło super mocno. Ostatnio ściągałem dekiel Z powodu spalonego uzwojenie to sobie myślę położę ten klej tak jak należy z należytym przygotowaniem powierzchni, chcą usunąć starą łatę musiałem walić młotkiem po śrubokręcie tak to trzyma - strasznie mocny środek i nic nie cieknie.U ciebie te dziurska wyglądają dość przerażająco osobiście bym kupił nowy, ale spróbować można. Te dekle to stop magnezu. Jak masz środki to zamów sobie z UK akcesoryjny dekiel NRC do sportu - koszt coś koło 600zł z przesyłką a jest dużo odporniejszy na dzwony. U nas za jakieś pościerane gówno wołają na allegro po 300-400zł jak już się coś pojawi, bo mało tych dekli niestety

Edytowane przez qunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za podpowiedzi. Kupilem JB Weld i rzeczywiscie jest rewelacyjny.

Dziury zaslepilem kolkami z aluminium i zakleilem tym klejem. Wszystko ladnie zastyglo i stwardnialo. Moze nie przylozylem sie do estetyki, ale grunt ze nie cieknie :)

http://imageshack.us/g/638/dsc06563f.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...