Skocz do zawartości

na bocznej stopce


delwa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby nie było smarowania to by się świeciła lampka.

A okienko służy do pomiaru, który robi się na wyprostowany moto.

Więcej filozofii tu nie ma :D

Na tą lampkę to bym jakoś specjalnie nie liczył.. ona się świeci przeważnie jak już chodzi na sucho :)

 

A odnośnie tematu to wystarczy zwrócić uwagę na fakt że wiele motocykli nawet nie ma podstawki centralnej - jak inaczej mieli by odpalić ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedstawiłem jedną z bardziej barwnych "urban legend" na temat motocykli, a Ty piszesz jak bardzo nie mam pojęcia o mechanice.

Podałem tylko jakie ludzie dopisują sobie teorie do tego "zagadnienia" i podkreśliłem na koniec że się z tym NIE zgadzam, co jak widać do Ciebie już nie dotarło.

Więc następnym razem zanim zaczniesz porównywać mnie do stada małp, to zastanów się czy potrafisz czytać ze zrozumieniem.

 

Nie będę się wdawał w sprzeczki z żółtodziobem.

Ale poczytaj dokładnie mojego posta gdzie piszę o silnikach zasilanych gaźnikami. Taki motocykl odpalony na stopce bocznej NIGDY nie będzie pracował równo a częste odpalanie na tejże stopce doprowadzi go do przedwczesnego zgonu. Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam.Przekazuję Wam wiedzę zdobytą w ciągu ostatnich dziesiąt lat kiedy jeszcze nie było Cię w planach. Nie musisz się zgadzać z moim zdaniem bo dla mnie to nawet lepiej ponieważ codziennie naprawiam motocykle zniszczone przy pomocy takich porad jak Twoja.

A usera o nicku żunio ostrzegam publicznie przed dalszym spamowaniem. Możesz darować sobie te durne komentaże zaśmiecające serwer tego forum. Nie podobają Ci się moje teksty to nie czytaj bo w końcu mamy po to demokrację abyś miał swobodny wybór.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki motocykl odpalony na stopce bocznej NIGDY nie będzie pracował równo a częste odpalanie na tejże stopce doprowadzi go do przedwczesnego zgonu. Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam

 

 

Dopowiadam sobie .... mam jeden gaznik i zawsze odpalam na stopce bocznej :notworthy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopowiadam sobie .... mam jeden gaznik i zawsze odpalam na stopce bocznej :notworthy:

 

Bo to jest suwnica z fabryki pianin i z oszczędności nie zrobili jej centralnego stojaka.

A tak poważnie ten model ma gaźnik pomiędzy cyckami i przechylanie mu nie szkodzi, nie trzeba tego synchronizować i na gumie też nie da rady stawać:icon_biggrin:. Typowy pojazd dla emeryta ale za to długowieczny nie tak jak erłany na wytrysku :icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie gadaj tak bo zaczne próbowac :icon_mrgreen: :buttrock:

 

I tak Ci nie uwierzę:icon_biggrin: bo wtedy gaźnik zacznie Ci zalewać cylindry :icon_razz:

 

Oj nie gadaj tak bo zaczne próbowac :icon_mrgreen: :buttrock:

 

I tak Ci nie uwierzę:icon_biggrin: bo wtedy gaźnik zacznie Ci zalewać cylindry :icon_razz:

 

Oj nie gadaj tak bo zacznę próbować :icon_mrgreen: :buttrock:

 

I tak Ci nie uwierzę:icon_biggrin: bo wtedy gaźnik zacznie Ci zalewać cylindry :icon_razz:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"(...) Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam (...)"

 

To akurat święta prawda. W mojej CBRce jak zapalałem kiedyś na stopce to bywały dni kiedy silnik nie chciał zapalić. Wystarczyło tylko najpierw wsiąść i wyprostować motor.

 

Trochę przykro jak ktoś porównuje motory z gaźnikiem do maluchów. Myślę, że to co najmniej niesprawiedliwe i niesłuszne, chociażby ze względu na to, że w porównaniu do samochodów gaźniki wyszły w motorach z mody stosunkowo "niedawno".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest suwnica z fabryki pianin i z oszczędności nie zrobili jej centralnego stojaka.

A tak poważnie ten model ma gaźnik pomiędzy cyckami i przechylanie mu nie szkodzi, nie trzeba tego synchronizować i na gumie też nie da rady stawać:icon_biggrin:. Typowy pojazd dla emeryta ale za to długowieczny nie tak jak erłany na wytrysku :icon_biggrin:

Piotrze jeśli pozwolisz to mam pytanie odnośnie erłanow na wtrysku.Jakie Twoim,czyli fachowca zdaniem są maksymalne przebiegi tychże (oczywiście nie myślę tu o torze)w sytuacji gdy się dba o maszynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam.

Tu muszę się nie zgodzić. Pitrze, przecież komory pływakowe nigdy nie są połączone ze sobą bezpośrednio. Wspólna magistrala znajduje się na zasilaniu paliwem jeszcze przed zaworkami iglicowymi. Pływak i zaworek iglicowy utrzymuje właściwy poziom paliwa dla każdego gaźnika oddzielnie. Właśnie dla tego są cztery pływaki i cztery zaworki. Moim zdaniem przechylenie moto o niewielki kąt ma minimalny wpływ na pracę gaźników.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu muszę się nie zgodzić. Pitrze, przecież komory pływakowe nigdy nie są połączone ze sobą bezpośrednio. Wspólna magistrala znajduje się na zasilaniu paliwem jeszcze przed zaworkami iglicowymi. Pływak i zaworek iglicowy utrzymuje właściwy poziom paliwa dla każdego gaźnika oddzielnie. Właśnie dla tego są cztery pływaki i cztery zaworki. Moim zdaniem przechylenie moto o niewielki kąt ma minimalny wpływ na pracę gaźników.

Pozdrawiam.

 

Masz rację ale to tylko teoria a w praktyce żadna Honda np CBR1000F czy Kawasaki np Z900 nie chce równo pracować na bocznej mimo, że w każdy gaźniku jest podwójny pływak.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...