prezesS Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Jakby nie było smarowania to by się świeciła lampka.A okienko służy do pomiaru, który robi się na wyprostowany moto.Więcej filozofii tu nie ma :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Jakby nie było smarowania to by się świeciła lampka.A okienko służy do pomiaru, który robi się na wyprostowany moto.Więcej filozofii tu nie ma :DNa tą lampkę to bym jakoś specjalnie nie liczył.. ona się świeci przeważnie jak już chodzi na sucho :) A odnośnie tematu to wystarczy zwrócić uwagę na fakt że wiele motocykli nawet nie ma podstawki centralnej - jak inaczej mieli by odpalić ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Ja przedstawiłem jedną z bardziej barwnych "urban legend" na temat motocykli, a Ty piszesz jak bardzo nie mam pojęcia o mechanice.Podałem tylko jakie ludzie dopisują sobie teorie do tego "zagadnienia" i podkreśliłem na koniec że się z tym NIE zgadzam, co jak widać do Ciebie już nie dotarło.Więc następnym razem zanim zaczniesz porównywać mnie do stada małp, to zastanów się czy potrafisz czytać ze zrozumieniem. Nie będę się wdawał w sprzeczki z żółtodziobem.Ale poczytaj dokładnie mojego posta gdzie piszę o silnikach zasilanych gaźnikami. Taki motocykl odpalony na stopce bocznej NIGDY nie będzie pracował równo a częste odpalanie na tejże stopce doprowadzi go do przedwczesnego zgonu. Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam.Przekazuję Wam wiedzę zdobytą w ciągu ostatnich dziesiąt lat kiedy jeszcze nie było Cię w planach. Nie musisz się zgadzać z moim zdaniem bo dla mnie to nawet lepiej ponieważ codziennie naprawiam motocykle zniszczone przy pomocy takich porad jak Twoja. A usera o nicku żunio ostrzegam publicznie przed dalszym spamowaniem. Możesz darować sobie te durne komentaże zaśmiecające serwer tego forum. Nie podobają Ci się moje teksty to nie czytaj bo w końcu mamy po to demokrację abyś miał swobodny wybór. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesS Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Problem odpalania sprzętu z gaźnikami w 2011 to tak jak dyskusja o aerodynamice fiata 126p powyżej 100kmh :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Zdziwilbys sie ile osob ma jeszcze sprzety na gaznikach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Taki motocykl odpalony na stopce bocznej NIGDY nie będzie pracował równo a częste odpalanie na tejże stopce doprowadzi go do przedwczesnego zgonu. Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam Dopowiadam sobie .... mam jeden gaznik i zawsze odpalam na stopce bocznej :notworthy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Dopowiadam sobie .... mam jeden gaznik i zawsze odpalam na stopce bocznej :notworthy: Bo to jest suwnica z fabryki pianin i z oszczędności nie zrobili jej centralnego stojaka.A tak poważnie ten model ma gaźnik pomiędzy cyckami i przechylanie mu nie szkodzi, nie trzeba tego synchronizować i na gumie też nie da rady stawać:icon_biggrin:. Typowy pojazd dla emeryta ale za to długowieczny nie tak jak erłany na wytrysku :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 na gumie też nie da rady stawać:icon_biggrin:. Oj nie gadaj tak bo zaczne próbowac :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Oj nie gadaj tak bo zaczne próbowac :icon_mrgreen: :buttrock: I tak Ci nie uwierzę:icon_biggrin: bo wtedy gaźnik zacznie Ci zalewać cylindry :icon_razz: Oj nie gadaj tak bo zaczne próbowac :icon_mrgreen: :buttrock: I tak Ci nie uwierzę:icon_biggrin: bo wtedy gaźnik zacznie Ci zalewać cylindry :icon_razz: Oj nie gadaj tak bo zacznę próbować :icon_mrgreen: :buttrock: I tak Ci nie uwierzę:icon_biggrin: bo wtedy gaźnik zacznie Ci zalewać cylindry :icon_razz: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Az 3 razy Piotrze podkresliles to.Chcialem tylko powiedziec ze ... zaczne próbowac a czy mi sie uda tego nie powiedziałem :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek_s Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 "(...) Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam (...)" To akurat święta prawda. W mojej CBRce jak zapalałem kiedyś na stopce to bywały dni kiedy silnik nie chciał zapalić. Wystarczyło tylko najpierw wsiąść i wyprostować motor. Trochę przykro jak ktoś porównuje motory z gaźnikiem do maluchów. Myślę, że to co najmniej niesprawiedliwe i niesłuszne, chociażby ze względu na to, że w porównaniu do samochodów gaźniki wyszły w motorach z mody stosunkowo "niedawno". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Bo to jest suwnica z fabryki pianin i z oszczędności nie zrobili jej centralnego stojaka.A tak poważnie ten model ma gaźnik pomiędzy cyckami i przechylanie mu nie szkodzi, nie trzeba tego synchronizować i na gumie też nie da rady stawać:icon_biggrin:. Typowy pojazd dla emeryta ale za to długowieczny nie tak jak erłany na wytrysku :icon_biggrin:Piotrze jeśli pozwolisz to mam pytanie odnośnie erłanow na wtrysku.Jakie Twoim,czyli fachowca zdaniem są maksymalne przebiegi tychże (oczywiście nie myślę tu o torze)w sytuacji gdy się dba o maszynę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Bateria gaźników jest zbiorem naczyń połączonych i odpalając silnik na bocznej stopce jeden gaźnik będzie totalnie zalewał cylinder a jeden będzie podawał bardzo ubogą mieszankę , resztę dopowiedz sobie sam.Tu muszę się nie zgodzić. Pitrze, przecież komory pływakowe nigdy nie są połączone ze sobą bezpośrednio. Wspólna magistrala znajduje się na zasilaniu paliwem jeszcze przed zaworkami iglicowymi. Pływak i zaworek iglicowy utrzymuje właściwy poziom paliwa dla każdego gaźnika oddzielnie. Właśnie dla tego są cztery pływaki i cztery zaworki. Moim zdaniem przechylenie moto o niewielki kąt ma minimalny wpływ na pracę gaźników. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 I tak Ci nie uwierzę:icon_biggrin: bo wtedy gaźnik zacznie Ci zalewać cylindry :icon_razz:Ale tylko jednago, drugi nic nie dostanie i szybko sprowadzi Majkelapl na ziemię :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Tu muszę się nie zgodzić. Pitrze, przecież komory pływakowe nigdy nie są połączone ze sobą bezpośrednio. Wspólna magistrala znajduje się na zasilaniu paliwem jeszcze przed zaworkami iglicowymi. Pływak i zaworek iglicowy utrzymuje właściwy poziom paliwa dla każdego gaźnika oddzielnie. Właśnie dla tego są cztery pływaki i cztery zaworki. Moim zdaniem przechylenie moto o niewielki kąt ma minimalny wpływ na pracę gaźników. Pozdrawiam. Masz rację ale to tylko teoria a w praktyce żadna Honda np CBR1000F czy Kawasaki np Z900 nie chce równo pracować na bocznej mimo, że w każdy gaźniku jest podwójny pływak. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.