maja81hc Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 witam mam problem z KTM LC4 GS 620 RD jak jest zimny to niema problemu z odpalaniem ale jak po jeżdżę :crossy: tak 30 min to jest tragedia z odpaleniem jego muszę czekać aż silnik ostygnie nie wiem co jest z nim , pytałem się ale każdy mówi coś innego ze cewka jest walnięta albo zawory :banghead: :icon_question: może być tez to ze nie mam regulatora napięcia :icon_question: pomocy :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Ja bym kierował się w stronę zaworów. KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Na twoim miejscu zrobił bym tak: 1- zmienił świece na irydową Denso o oznaczeniu IX24 i ją wygrzał (gaźniki dellorto sa ciężkie w odpalaniu na ciepło, dobra swieca pomaga)2 - Sprawdził luzy zaworowe. Jesli są za ciasne niż książka każe poprawił. Możesz na probe ustawić nieco większe luzy zaworowe (0,2-0,25), niech klepie i sprawdził czy sie poprawi.3 - Na koniec powinieneś ustawić śrubę od mieszanki, procedurę regulacji masz w manualu zajrzyj koniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekp Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 1) możesz mieć zbyt bogatą mieszankę po rozgrzaniu zalewa (czarna świeca po wykręceniu)2) zbyt ciasno ustawione zawory (czerwone kolanko lub strzały w gaźnik )3) przebicie na cewce zapłonowej po zagrzaniu (brak iskry lub słaba, wypadająca)4) Puchnący tłok (...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Taa lucass niech klepie a co, najwyżej się zawór wyklepie, ale przecież to nie twój sprzęt. Najprawdopodobniej masz do wyregulowania zawory, w ogóle zajrzyj na www.forum.motox.pl i tam w faq w dziale ktm masz bardzo fajny temat "triki myki .." poczytaj go sobie. A co do gaźnika dellorto, to powiem tylko tyle bzdura. Miałem 3 ktm z lat 90-96, w każdym gaźnik dellorto i przez cały czas posiadania moto nie miałem najmniejszych problemów z odpalaniem i jazdą, z reszta znajomi też nie mieli problemów z tymi gaźnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Delortho mozna ogarnąć, ale trzeba bardzo dbać o jego czystość, o filtr itd. Prawdopodobnie masz zbyt mały luz i po rozgrzaniu któryś zawór się nie domyka, gaznika bym nie ruszał. Nie jezdzij tak chyba ze chcesz wkrótce mieć powazniejsze problemy, regulacja jest prosta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maja81hc Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 mam go teraz u mechanika dziękuje za pomoc jak teraz coś się z nim stanie to wiem gdzie mam patrzeć mam jeszcze jedno pytanie czy te KTM psują się tak ze dziś ładnie odpala a np. tydzień później nie chce ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 nie, ale ich odpalanie czasami bywa męczące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 jak masz go prawidlowo wyregulowanego , to nawet po glebie 2 kopy i pali . KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 ten typ tak ma :buttrock: Zjadłem juz zęby na dellorto i nic, u mnie możesz się regulować co tylko ci się podoba, jak się zagrzeje to po prostu kopiesz i kopiesz, a silnik po remoncie 15mh nowy tłok wosnera pasowany na 0,05mm luzu, zawory docierane, luzy 0,12mm. Gdyby zawory były za ciasno to powinien stracić kompresję na ciepło? Dobrze myślę? Zapytajcie Czachora o husaberga z dellorto jak się opdala :icon_biggrin: Do zalozyciela tematu: jak odpalam tak:Zakrecasz kranik przechylasz moto na lewą stronę pod kąt 45 st na sekundę wyleci trochę paliwa z gaźnika i na zakreconym kraniku przekopujesz parę razy z odkreconą manetką, zamykasz manetkę i kopiesz, masz mniej paliwa w gaźniku więc to takie jakby cieple ssanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 ja to nie wiem co wy macie z tymi gaznikami Dell`czorto u mnie na zimno: ssanie -> kop -> gada; na ciepło -> bez ssania --> kop --> gada świeca NGK DPR8EA ale to dla 400 cc.dla 620 pewnie jest troszke inna musisz napisac w jakim stanie masz swiece zaplonowa. jak czarna to przeregulowalbym mieszanke, moze nawet regulacja iglicą wystarczy? KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Myślalem teraz nad tymi zaworami, Czy jak dam większy luz 0,2mm to oprócz większego stukania cos jeszcze zauważę? np. spadek mocy itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 a jaką szczelinę podaje serwisówka?ja w 400 cc mam 0,10 mm. sprawdz u siebie i ustaw jak fabryka przykazała! nie kombinować! KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maja81hc Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 jak odebrałem go od mechanika to quadem odpalałem :banghead: kupiłem świece jak mi tu poradzili i teraz pali na kopa :notworthy: nawet bez ssania a i dowiedziałem się ze mój silnik został tuningowany w Niemczech ma grawer BAIER MOTOR :buttrock: pozdrawiam dziekuje :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi