Skocz do zawartości

KTM LC4 GS 620 RD


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z KTM LC4 GS 620 RD jak jest zimny to niema problemu z odpalaniem ale jak po jeżdżę :crossy: tak 30 min to jest tragedia z odpaleniem jego muszę czekać aż silnik ostygnie nie wiem co jest z nim , pytałem się ale każdy mówi coś innego ze cewka jest walnięta albo zawory :banghead: :icon_question: może być tez to ze nie mam regulatora napięcia :icon_question: pomocy :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu zrobił bym tak:

 

1- zmienił świece na irydową Denso o oznaczeniu IX24 i ją wygrzał (gaźniki dellorto sa ciężkie w odpalaniu na ciepło, dobra swieca pomaga)

2 - Sprawdził luzy zaworowe. Jesli są za ciasne niż książka każe poprawił. Możesz na probe ustawić nieco większe luzy zaworowe (0,2-0,25), niech klepie i sprawdził czy sie poprawi.

3 - Na koniec powinieneś ustawić śrubę od mieszanki, procedurę regulacji masz w manualu zajrzyj koniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) możesz mieć zbyt bogatą mieszankę po rozgrzaniu zalewa (czarna świeca po wykręceniu)

2) zbyt ciasno ustawione zawory (czerwone kolanko lub strzały w gaźnik )

3) przebicie na cewce zapłonowej po zagrzaniu (brak iskry lub słaba, wypadająca)

4) Puchnący tłok (...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa lucass niech klepie a co, najwyżej się zawór wyklepie, ale przecież to nie twój sprzęt.

 

Najprawdopodobniej masz do wyregulowania zawory, w ogóle zajrzyj na www.forum.motox.pl i tam w faq w dziale ktm masz bardzo fajny temat "triki myki .." poczytaj go sobie. A co do gaźnika dellorto, to powiem tylko tyle bzdura. Miałem 3 ktm z lat 90-96, w każdym gaźnik dellorto i przez cały czas posiadania moto nie miałem najmniejszych problemów z odpalaniem i jazdą, z reszta znajomi też nie mieli problemów z tymi gaźnikami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delortho mozna ogarnąć, ale trzeba bardzo dbać o jego czystość, o filtr itd.

 

Prawdopodobnie masz zbyt mały luz i po rozgrzaniu któryś zawór się nie domyka, gaznika bym nie ruszał. Nie jezdzij tak chyba ze chcesz wkrótce mieć powazniejsze problemy, regulacja jest prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam go teraz u mechanika dziękuje za pomoc jak teraz coś się z nim stanie to wiem gdzie mam patrzeć

 

mam jeszcze jedno pytanie czy te KTM psują się tak ze dziś ładnie odpala a np. tydzień później nie chce ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten typ tak ma :buttrock:

Zjadłem juz zęby na dellorto i nic, u mnie możesz się regulować co tylko ci się podoba, jak się zagrzeje to po prostu kopiesz i kopiesz, a silnik po remoncie 15mh nowy tłok wosnera pasowany na 0,05mm luzu, zawory docierane, luzy 0,12mm.

 

Gdyby zawory były za ciasno to powinien stracić kompresję na ciepło? Dobrze myślę?

 

Zapytajcie Czachora o husaberga z dellorto jak się opdala :icon_biggrin:

 

Do zalozyciela tematu: jak odpalam tak:

Zakrecasz kranik przechylasz moto na lewą stronę pod kąt 45 st na sekundę wyleci trochę paliwa z gaźnika i na zakreconym kraniku przekopujesz parę razy z odkreconą manetką, zamykasz manetkę i kopiesz, masz mniej paliwa w gaźniku więc to takie jakby cieple ssanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to nie wiem co wy macie z tymi gaznikami Dell`czorto icon_mrgreen.gif

u mnie na zimno: ssanie -> kop -> gada;

na ciepło -> bez ssania --> kop --> gada

 

świeca NGK DPR8EA ale to dla 400 cc.

dla 620 pewnie jest troszke inna

 

musisz napisac w jakim stanie masz swiece zaplonowa. jak czarna to przeregulowalbym mieszanke, moze nawet regulacja iglicą wystarczy?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak odebrałem go od mechanika to quadem odpalałem :banghead: kupiłem świece jak mi tu poradzili i teraz pali na kopa :notworthy: nawet bez ssania a i dowiedziałem się ze mój silnik został tuningowany w Niemczech ma grawer BAIER MOTOR :buttrock: pozdrawiam dziekuje :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...