MarcMarc Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 W XR-1000 jest to samo, gdzieś przeczytałem co na to poradzić. Wsadzasz sobie do kasku zwykłą gąbkę, taką jaką zmywa się naczynia i kask leży zupelnie inaczej. Nie powinno wtedy być problemów z brakiem widoczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 A tą gąbkę to wkładać tą szorstką stroną na łysinę czy w górę? :) Ciekawe czy Stoner wkłada sobie gąbkę do zmywania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Stoner na RC212V jest na torze bogiem. Jemu wolno absolutnie wszystko, a i tak wygra. Wyłączając ostatnią rundę :icon_razz: Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Ale to ja nie widzę!!!-Stoner pewnie w ogóle nie potrzebuje patrzeć-i tak dobrze pojedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 możliwe, ze taka pozycja byłaby wskazana przy jakichś wielkich, szeroko zakrojonych walkach z przyczepnością na jakimś szalenie szybkim winklu. W Radomiu 100 km/h się nie przekracza, wiec i zasadność niewielka... Pozostaje jeszcze kwestia wyrabiania nawyków. Nie wiem jak z pozycją, ale lusterka to powinien sobie ten kolega odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Błagam Was, jakby chciał zejść na łokieć to nie w tej części toru, tylko w tej w której ja to robiłem. A i tak za wolno jechałem.http://p1.bikepics.com/2011%5C09%5C10%5Cbikepics-2270201-full.jpgKoleś po prostu tak siedzi bo ma dobre nawyki. Szacunek Fajna fota ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) @fantom: gąbkę wkładasz sobie nad czołem, wtedy to wygląda tak: :ph34r: P.S. Może Nolan Stonera jest lepiej zaprojektowany ;) Niektóre kaski mają po prostu tak umieszczony wizjer, że skutecznie zasłania pole widzenia. Podobno w XR-1100 ten problem nie występuje, więc pewnie kaski szoja z nowym wizjerem są wolne od tej wady. Edytowane 5 Października 2011 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Pewnie wszywaja gabki fabrycznie :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Sprobuj na www.motogp.com :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 @fantom: gąbkę wkładasz sobie nad czołem, wtedy to wygląda tak: :ph34r: P.S. Może Nolan Stonera jest lepiej zaprojektowany ;) Niektóre kaski mają po prostu tak umieszczony wizjer, że skutecznie zasłania pole widzenia. Podobno w XR-1100 ten problem nie występuje, więc pewnie kaski szoja z nowym wizjerem są wolne od tej wady.Latam w AGVle i nie mam problemu z widocznością. Mam natomiast problem tak pewnie jak wiekszość latajaca w okularach po torze. W mocnych złożeniach zdarza mi się spojrzeć ponad nimi. Średnio fajna sprawa. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 A latając na kolanie miednice odsuwacie do tyłu, czy bliżej baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 dobra chodziło o dupę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 właśnie pytałem dlatego, że dziś miałem możliwość rozmowy z Moniką Jaworską i mówiła, żeby tułów był blisko baku.Przy okazji, czy np. przy bardzo szybkich zakrętach (np. gymkhana) też tyłek dalej czy może dlatego miał być bliżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 O tak Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.