Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W XR-1000 jest to samo, gdzieś przeczytałem co na to poradzić. Wsadzasz sobie do kasku zwykłą gąbkę, taką jaką zmywa się naczynia i kask leży zupelnie inaczej. Nie powinno wtedy być problemów z brakiem widoczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe, ze taka pozycja byłaby wskazana przy jakichś wielkich, szeroko zakrojonych walkach z przyczepnością na jakimś szalenie szybkim winklu. W Radomiu 100 km/h się nie przekracza, wiec i zasadność niewielka...

 

Pozostaje jeszcze kwestia wyrabiania nawyków. Nie wiem jak z pozycją, ale lusterka to powinien sobie ten kolega odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błagam Was, jakby chciał zejść na łokieć to nie w tej części toru, tylko w tej w której ja to robiłem. A i tak za wolno jechałem.

http://p1.bikepics.com/2011%5C09%5C10%5Cbikepics-2270201-full.jpg

Koleś po prostu tak siedzi bo ma dobre nawyki.

 

 

Szacunek

 

Fajna fota !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fantom: gąbkę wkładasz sobie nad czołem, wtedy to wygląda tak: :ph34r:

 

P.S. Może Nolan Stonera jest lepiej zaprojektowany ;) Niektóre kaski mają po prostu tak umieszczony wizjer, że skutecznie zasłania pole widzenia. Podobno w XR-1100 ten problem nie występuje, więc pewnie kaski szoja z nowym wizjerem są wolne od tej wady.

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fantom: gąbkę wkładasz sobie nad czołem, wtedy to wygląda tak: :ph34r:

 

P.S. Może Nolan Stonera jest lepiej zaprojektowany ;) Niektóre kaski mają po prostu tak umieszczony wizjer, że skutecznie zasłania pole widzenia. Podobno w XR-1100 ten problem nie występuje, więc pewnie kaski szoja z nowym wizjerem są wolne od tej wady.

Latam w AGVle i nie mam problemu z widocznością. Mam natomiast problem tak pewnie jak wiekszość latajaca w okularach po torze. W mocnych złożeniach zdarza mi się spojrzeć ponad nimi. Średnio fajna sprawa.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie pytałem dlatego, że dziś miałem możliwość rozmowy z Moniką Jaworską i mówiła, żeby tułów był blisko baku.

Przy okazji, czy np. przy bardzo szybkich zakrętach (np. gymkhana) też tyłek dalej czy może dlatego miał być bliżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...