koroviov Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 (edytowane) O ile umiem czytać, to kolega chce zamknąć oponę. O ile znam się na "medycynie" to wyścigowa pozycja ma na celu jak najmniejsze pochylenie motocykla po to by dało się pojechać szybciej. Osobiście uważam, że do zamykania opon bardzo dobrą pozycją jest wychylenie ciała w stronę przeciwną czyli na zewnątrz zakrętu. Możemy wtedy mocniej pochylić sprzęt przy mniejszej prędkości. Edytowane 3 Września 2011 przez koroviov Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Z pozycji głowy wynika, że robisz błąd, o którym uczy film "twist of the wrist" - czyli nie pochylasz górnej części tułowia i głowy na wnętrza zakrętu, przez co masz "przekoszony" kręgosłup, co powoduje automatyczne napięcie itd. Z drugiej strony w książce "Motocylista doskonały" autor poleca utrzymywać głowę i linię oczu poziomo, bo ponoć w ten sposób lepiej można oszacować prędkość itd. IMHO 2 powyższe rady lekko się wykluczają - osobiście próbowałem tak i srak i wychodzi, że zdecydowanie lepiej składać głowę do wnętrza zakrętu, dość nisko, i pamiętać o luźnym trzymaniu ramion/rąk. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 (edytowane) Niezbyt. Wychylasz się w przeciwną stronę niż motocykl. Powinieneś prostawać zewnętrzną rękę i wypychać wewnętrzny bark i łokieć do wnętrza zakrętu. Zewnętrzna ręka i tułów powinny spoczywać na baku. IMHO 2 powyższe rady lekko się wykluczają - osobiście próbowałem tak i srak i wychodzi, że zdecydowanie lepiej składać głowę do wnętrza zakrętu, dość nisko, i pamiętać o luźnym trzymaniu ramion/rąk. W sumie dopiero zobaczyłem i zwróciłem uwagę wtedy, kiedy to napisałeś.Masz rację, przechylam się zbyt w przeciwną stronę.Postaram się to poprawić :) Imo jest nieźle, dużo więcej powiedziałyby zdjęcia od boku i od tyłu. Trening czyni mistrza :) . Zapewne pojadę jeszcze we Wrześniu na winkle, więc postaram się zrobić jeszcze fotki od boku i od tyłu również.No i na pewno poprawie dotychczasowe błędy :) Proszę o jeszcze kilka opinii :) Edytowane 3 Września 2011 przez toOczeQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Do poprawy głowa, ramiona, biodra, wewnętrzna stopa.Kolega za Tobą to już kompletny dziwoląg. P.s Młody jesteś, więc żeby wyeliminować złe nawyki zapisz się na doszkalanie. Bo przez net to się nie nauczysz. Mógłbyś opisać bardziej, co poprawić w biodrach i stopie ? Albo najlepiej te 4 rzeczy wymienione przez Ciebie :) Pomyślę o tym kursie doszkalającym, ale to najwyżej w next sezonie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Mógłbyś opisać bardziej, co poprawić w biodrach i stopie ? Albo najlepiej te 4 rzeczy wymienione przez Ciebie :) Pomyślę o tym kursie doszkalającym, ale to najwyżej w next sezonie :)Wiosną będzie szkolenie dla Trójmiasta, więc zapraszam. Przeczołgamy Cię z Yubym, nie tylko w zagadnieniach o które pytasz :-) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 IMHO 2 powyższe rady lekko się wykluczają Oczywiście że się nie wykluczają. Oczy powinny być zawsze równo z horyzontem i patrzeć trzeba się dalej w zakręt - http://p1.bikepics.com/2011/05/02/bikepics-2199131-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Wiosną będzie szkolenie dla Trójmiasta, więc zapraszam. Przeczołgamy Cię z Yubym, nie tylko w zagadnieniach o które pytasz :-)jakies szkolenie dla koszalinia przewidywane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 ile tej wiary potrzeba?10 osob starczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Potwierdzam informacje Yubego:- quorum wynosi 15 osób,- my przyjeżdżamy na tor zarezerwowany przez osobę z Koszalina - wolimy na gotowe :-)- warunki czasowo/finansowe do ustalenia na maila: [email protected],- gwarantujemy opiekę instruktorów doskonalenia techniki jazdy, oraz realizację programu ustalonego z przedstawicielem grupy z Koszalina - detale na maila. Na tym koniec offtopa! Co do oczu, to trzymajmy głowę tak, by oczy było w poziomie - równolegle do horyzontu.Nie machajmy głową, bo po kilku zakrętach w górach z jedziemy na prostej w przepaść - tak dla przykładu. Ściskam :-) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 No nie gadaj.Bez większych problemów dotykam łokciem w lewym winkielku. Mam taki ulubiony na Radomskim torze. Oczywiście tylko w kwestiach zabawy, bo dla prędkości to nie ma żadnego znaczenia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Może kwestia kierownicy i pozycji z tego wynikajacej. Fizjologiczna sprawa. Ja tez mam wieksze zastrzezenia do swojej pozycji na motocyklu w prawym zakręcie. No mam nadzieje ze mnie nie posądzasz o wieszanie się byle dotknąć ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 ja sie przestałem skupiać na składaniu byle głębiej. Oczywiście fajnie sobie foty porobić spektakularne. Ale przestało mnie bawić niszczenie sliderów dla samego niszczenia. Skupiam sie na prędkosci w szeroko pojetym znaczeniu. Trajektoria, pozycja, płynność, i cała reszta.Trochę smiesznie to brzmi gdy ma sie do dyspozycji tor cartingowy, a pełnowymiarowy od wielkiego dzwonu, ale tak jest. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 ja w prawych cały czas mam wrażenie że jednak "leżę" na wewnetrznej ręce. Szczególnie w powtarzającycg się po sobie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Dokładnie. Na drugim zakręcie slovakiaring to się fajnie czuje. Długi prawy zakręt, wysoka piatka włożona i kilka ładnych sekund jazdy w max złożeniu w prawo. Edytowane 9 Września 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 hamujecie w zakrecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.