Shinigami Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Po łebkach obleciałem internet. Domyślnie mają być 2 obroty a jak już odpali to regulujesz. Jeśli masz wydech inny niż seryjny ale dedykowany do tego moto i kręcenie śrubką niewiele zmienia to są dwie opcje1 Przesunięcie iglicy w górę może ale nie musi pomóc2 Masz główna dyszę do wymiany lub rozwiercenia (wymaga konkretnych narzędzi ) Odpalanie bez deko jest całkiem normalne skoro zawory puszczają kompresje bokiem. To jest tak jak być ciągle miał deko otwarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Hola hola... Nie róbcie już ze mnie już takiego napaleńca :icon_eek: Teraz motocykl odpala średnio na jeża. Najgorsze jest to, że odpala bez użycia dekompresatora. Jazda na nieszczelnych zaworach, oprócz trudniejszego rozruchu i słabszego silnika, bardzo szybko skończy się wypaleniem gniazd i grzybków zaworów. Przecież niedomknięty zawór nie jest właściwie chłodzony (normalnie zapewnia mu to styk z gniazdem) i prędzej czy później zostanie uszkodzony. Niestety, choćbyś nie wiem jak się zaklinał, to jednak nie słuchasz rad osób bardziej doświadczonych. Wkrótce będziesz znów musiał rozbierać silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Po prostu podszedłem do tematu zbyt pewnie. Byłem przekonany, że robota została wykonana cacy. Specjalnie szukałem zakładu specjalizującego się w tego typu naprawach, aby takiej sytuacji uniknąć. Tak czy siak będę rozbierał silnik ponownie. Przecież zapłaciłem za usługę, która nie została wykonana poprawnie. Fakt faktem, że narobiłem sobie niepotrzebnie roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Jedź do mechanika, wykręć swiecę, zmierz sprężanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ale po co skoro wiadomo, że kompresja spiernicza "bokiem" ? Reklamacja i tyle w temacie aż zrobią porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Jak założyłem głowicę bez pokrywy i bez kolektorów to kumpel ruszał delikatnie kopką a ja nasłuchiwałem, dlatego wiem, że dmucha zaworem jakos mnie to nie przekonuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Tylko w ten sposób mogłem sprawdzić którędy ucieka. Jak wolno ruszałem kopką to było słychać delikatny gwizd, więc poprosiłem znajomego, żeby ruszał delikatnie kopką a ja nasłuchiwałem.Jutro zadzwonię do kolesia i z nim pogadam na ten temat.Do końca tygodnia i tak nie rozłożę motocykla, bo baaardzo kiepsko z czasem a w piątek wyjeżdżam i wracam w poniedziałek. Ponownie dziękuję za pomoc i proszę o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Tylko w ten sposób mogłem sprawdzić którędy ucieka. Jak wolno ruszałem kopką to było słychać delikatny gwizd, więc poprosiłem znajomego, żeby ruszał delikatnie kopką a ja nasłuchiwałem.Jutro zadzwonię do kolesia i z nim pogadam na ten temat.Do końca tygodnia i tak nie rozłożę motocykla, bo baaardzo kiepsko z czasem a w piątek wyjeżdżam i wracam w poniedziałek. Ponownie dziękuję za pomoc i proszę o wyrozumiałość. I jak stwierdzileś w ten sposób że to akurat lewy wydech dmucha ?:unsure: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Nasłuchiwałem każdy zawór po kolei. Jak już pisałem pokrywa głowicy była ściągnięta.Pisk wydmuchiwanego powietrza dochodził wyraźnie z tamtego miejsca. Przed tym jak oddałem głowicę właśnie z tego zaworu był największy wyciek i jak zalałem głowicę benzyną to z niego leciało najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.