Sherman Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Highside albo wbicie dwójki zamiast czwórki podczas wyprzedzania TIRa... Theodor, uważaj na siebie :) Ja testowo za Waszymi radami odwróciłem, niby działa, ale akurat był atak zimy i ostatecznie przełożyłem znów "tradycyjnie". Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Ludzie, po co Wam to na ulice ??? Ale to forum się robi ... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A kto mówi że to na ulicy potrzebne? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 To już jakieś track day'e są? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Jaszcze nie, ale trzeba się wjeździc, a nie uczyć zmiany biegów na torze. Takie moje zdanie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 w TT jeżdżą z odwrócnoną dźwignią, ale po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Ludzie, po co Wam to na ulice ??? Ale to forum się robi ...ja jezdzilem tak 2 sezony jakos niebylo najmniejszego problemu Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chevy Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 (edytowane) WitamO co chodzi z tym między gazem, jezdze motocyklem od tamtego roku i pierwsze slysze, ja przy redukcji sobie poprostuz awsze zwalniałem ( lekko hamowałem) gdy byla odpowiednia prędkość do redukcji to poprostu nnaciskałem sprzęgło wbijałem nizszy bieg i puszczałem sprzęgło ew zwalniałem do następnego biegu i to samo.Ale nigdy mi na mysl nie przyszlo żeby gazu dodwać podczas zwalniania.Chciałbym wytlumaczenie takie proste jak do cepa, ile tego gazu dodawać/kiedy, jezdze sporsterem wiec on ma silnik V czy ma to znaczenie, a przy wbijaniu wyzszego biegu takze takie cuda trzeba robic? Edytowane 13 Marca 2012 przez chevy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 WitamO co chodzi z tym między gazem, jezdze motocyklem od tamtego roku i pierwsze slysze, ja przy redukcji sobie poprostuz awsze zwalniałem ( lekko hamowałem) gdy byla odpowiednia prędkość do redukcji to poprostu nnaciskałem sprzęgło wbijałem nizszy bieg i puszczałem sprzęgło ew zwalniałem do następnego biegu i to samo.Ale nigdy mi na mysl nie przyszlo żeby gazu dodwać podczas zwalniania.Chciałbym wytlumaczenie takie proste jak do cepa, ile tego gazu dodawać/kiedy, jezdze sporsterem wiec on ma silnik V czy ma to znaczenie, a przy wbijaniu wyzszego biegu takze takie cuda trzeba robic?Ręce uwaliło? http://lmgtfy.com/?q=przegaz%C3%B3wka Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glootik Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 WitamO co chodzi z tym między gazem, jezdze motocyklem od tamtego roku i pierwsze slysze, ja przy redukcji sobie poprostuz awsze zwalniałem ( lekko hamowałem) gdy byla odpowiednia prędkość do redukcji to poprostu nnaciskałem sprzęgło wbijałem nizszy bieg i puszczałem sprzęgło ew zwalniałem do następnego biegu i to samo.Ale nigdy mi na mysl nie przyszlo żeby gazu dodwać podczas zwalniania.Chciałbym wytlumaczenie takie proste jak do cepa, ile tego gazu dodawać/kiedy, jezdze sporsterem wiec on ma silnik V czy ma to znaczenie, a przy wbijaniu wyzszego biegu takze takie cuda trzeba robic?Ręce uwaliło? http://lmgtfy.com/?q=przegaz%C3%B3wkauwaliło aż do szyi plus trochę mózgoczaszki... :wink:Weź sobie Młody Chevy, użyj też wyszukiwarki w forum. Temat międzygazu jest tu tak popularny, że przewija się co chwilę...np:http://forum.motocyk...__fromsearch__1albohttp://forum.motocyk...__fromsearch__1itd :cool: Cytuj ...Gott weiss ich will kein Engel sein... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ja jezdzilem tak 2 sezony jakos niebylo najmniejszego problemu Nie chodziło o to kto tak jeździ, tylko jaki ma sens robienie takiego manewru tylko do przemieszczania się po drogach. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 W sumie to myślę, że większy, niż kupowanie 180-konnego motocykla ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 nie ma zadnego przeciwnie do 180-cio konnego moto, ktore na drodze zawsze daje frajde... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Tyle że odwrócony system zmiany biegów w niczym kompletnie nie przeszkadza. Więc za zasadne uważam wdrażanie się do niego jeśli ma sie przydać na torze. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Właśnie jestem tego samego zdania. Tak samo jak zamiana manetek prawa/lewa w rowerze to 10 minut roboty i też w niczym nie przeszkadza, a pomaga, bo człowiek ma dożywotnio zakodowane, żeby tej z prawej strony nie ściskać "do oporu" ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.