Skocz do zawartości

chevy

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polska

Osobiste

  • Motocykl
    Sportster
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chevy

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. KIedys mialem podobne problemy, sprawdzalem, ładowanie, gaznik, pompe paliwa, czyszczenie przewodów paliwowych, kabli, wtyczek, masy cewke wysokiego napiecia, wymienilem przewód do swiecy, mimo ze iskra byla to byly problemy z odpalaniem. Ostatecznie okazalo sie ze fajka swiecy miala przebicie i iskra szla tam gdzie nie trzeba. ( Mowa o motocyklu jednocylindrowym) mozesz to zaobserwowac w ciemnosciach patrzac na okolice kabli do swiecy i fajki krecac rozrusznikiem A jesli brak paliwa to sprawdz w jakis sposob pompke czy pompuje, niestety ciezko mi cos powiedziec bo jaki rodzaj pompy paliwa jest w twoim motocyklu. A ten keeway posiada gaznik czy wtrysk?
  2. Cześc Mam pytanie odnośnie podłączenia gaźnika do motocykla Yamaha Tenere 3YF, kupiłem jakiś czas używane moto postanowiłem zrobić mu generalny przegląd, rozebrałem cały a teraz jestem w trakcjie składania, został mi tylko do podlączenia gażnik, jednak mimo że zrobiłem kilka fotek przed demontażem nie mam pojecia jak podlączyć gażnik. Mam w sumie 5 gumowych przewodów do podlączenia 3 sztuki idą z pompy paliwa Na poniższym zdjęciu gażnik ma dwie rurki wejsciowe, w ta górna oznaczona 1 jest wlożony węzyk trójnik ktory z obu stron jest wolny, czy to jest prawidłowe podpięcie?. A ktory przewód z pompy powinien być podlaczony do wejscia nr 2? Jest jeszcze podlączenie do krócca, czy do niego podlączamy ktoryś z węzy pompy? A jesli tak to ktory ponieważ nie mam pojecia co zrobic z pozostałymi węzykami Jeszcze pozostała sprawa z węzami trojnika, one nie maja zadnych obejm, ma być to puszczono luzem gdzieś na dol pod motocykl? A jesli już podlącze wszytko powyżej, zostaj mi nadal jedem wolny węzyk z pompy paliwowej ale nie moge znalezc zadnego dodatkowego miejsca w ktorym mialbybyc zamontowany, bo w gazniku sa tylko te 3 wejsca,a moze cos pominalem. Na koniec jest jeszcze drugi trojnik ktory jest nigdzie nie podlaczony, skoro byl też musiał do czegoś sluzyc. Prosiłbym o pomoc moze jakies zdjecie waszego moto w tym miejscu lub opis jak to podlaczyć, motocykl juz caly zlozylem ale ta jedna rzecz okazałą sie problemem :)
  3. Stare nosza slady starcia i halasuja szukam nowych. jak w temacie kupie wszytkie 4
  4. Zaczalem mierzyc kable miernikiem i niby wszystko gra, zmierzyłem wszytko od przelaczników, kierunkow do tego modułu pod akumulatorem, odpiałem moduł zwany tsm, pozniej podpiałem i wsadziłem akumulator, po wlaczeniu stacyjki na predkosciomierzu widze czerwony klucz i nic oprocz pompy swiateł nie działa, jak to obejsc? czy to jakis uszkodozony moduł kierunkow czy jaki tryb serwis itp.?
  5. Sportster 2007 Wersja Nightster, mam problem, dzisiaj podczas jazdy w gorach przetarł mi sie kabel od kierunkow i powstało zwarcie, predkosciomierz sie wylaczyl, stan licznika poswietlenie,a motocykl nie chciał odpalic ( zasilanie do rozrusznika wogole nie dochodziło), oczywiscie bezpiecznik poszedl, bezpiecznik wymieniłem kupiony na stacji, po wymianie motocykl odpalil bez problemu licznik wszytkie kontrolki dzialaja, wlaczylem znowu kierunek i znowu zwarcie zalozylem kolejny bezpiecznik i dojechalem 200 km bez wlaczania kierunku a motocykl zapieprzał jak normalnie, w domu zlokalizowałem przetarty kabelek i niby wszsyto ok, moto pali kontrolki, swieca prawy kierunek miga ten co byl przetarty i zielona strzałka tez pod licznikiem, ale lewy po wcisnieciu przycisku nie reaguje, odpialem przerywacz ta kostka po siedzeniem zobaczyc co sie stanie, i prawy kierunek przedni z kotrolka miga ale lewy nadal nie, I teraz pytanie serwisówka mi zgineła a tam bym fajny schemat. Jak biegna kable od tych swiatel, czy w tych nowyszych elektronicznych to wszytko gdzies do tego komputera czy jest to jaakas prostsza budowa tego układu, a moze to wina jakies glupiej zarowki w kontrolce i dlatego przycisk nie reaguje na wlaczenie układu, jak patrze na te wiazki elektroniki pod bakiem to az mi sie odechciewa grzebania a taka ładna pogoda była. A moze jest to wina tego przerywacza ,tylko jak po odpiecu go wogole, prawy kierunek miga sobie poprawnie i badz tu madry
  6. Ja juz 6 lat jezdze z taka opaska i moge powiedziec ze nigdy mi sie nie urwała wiec smiało nawet spece w HD nie opracowali takich technologii, polecam nakupic trytek bo jezeli HD opatetntuje ten sposob to trytka z logiem HD moze kosztować nawet i 30zł stockowa
  7. Piękna robota, aby takich wiecej osob na forum i problemy z moto by sie rozwiązały, a motocykl piekny jak sie oglada to samemu przychodzi ochota na wyciagniecie motocykla z garazu
  8. 12 kk bez wymiany, niestety w tym sezonie bede bardzo mało jezdził spowodu wyjazdu, chciałem sie wstrzymac do nastepnego sezonu z wymiana, jednak martwi mnie te dzwięk, bo jesli to wina oleju to niezwlocznie wymienie na ktorys z polecanych olejów, jesli nie szkoda mi lac na 500 km nowy olej ktory ma przestac do wiosny. Slyszałem tez opinie od gosci ze na niektorych olejach klekota a na niektorych jest cisza, ciekawe ile w tym prawdy.
  9. Mam aktualnie zalany olej ten z postu Lany HD, Screamin Eagle, przejechałem na nim 12 tys km, zmieniać czy nie? Sportster 1200, 2007 rok A jak to jest ze zmiana oleju w skrzyni biegów w sportsterze , co ile wymieniać. Mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy sportsterów, od jakiegos czasu slysze z silnika lub skryzni biegów takie pykanie, zawsze ono bylo ale teraz jest jakby duzo bardziej slyszalne, jest to wina starego oleju? Strasznei to denerwuje bo przeszkadza w odluchu dzwięków z wydechów. A moze to normalne w tych motocyklach.
  10. Witam Własnie nabyłem podnozki do przodu do sportstera, wszytko pasuje niestety nie mam ciegna do hamulca nożnego, postanowiłem samemu dorobić dluzsze ramie ze starego cięgna ktore bylo w podnożkach na srodku motocykla , stare cięgno na tocze na tokarce i dospawam dluzsze ramię.Niechce mierzyć też na pałe ponieważ dlugość zalezy od polozenie dzwiigni hamulca ktora bez ciega sie obraca. Prosiłbym kogoś o zmierzenie dlugości tego poziomogo pręta, szuakłem na necie jednak nigdzie nie podaja wymiarów. Dzieki z gory za pomoc.
  11. Witam Mam model sportster 2007 xl N, fabrycznie motocykl miał krótszy błotnik. Motocykl był sprowadzony bo małej wywrotce dlatego ma zalożony błotnik od zwykłego sporta. Wczesniej kabel byl przyklejony do błotnika, jednak gdy przerabiałem swiatła na europejskie musiałem go odkleić. Wczoraj rozkreciłem błotnik, tylne koło, kierunki. I teraz mam problem jak zamontować ten kabel po błotnikiem. Zadnych zaczepów tam nie widze, dlatego prosiłbym o jakies informacje jak taki kabel idzie fabrycznie w zwykłym sporsterze na wzór tego dorobie sobie jakies uchwyty czy coś. A moze przykleic go jakims silikonem. Jesli ktos dysponowoałby jakimis zdjeciemi. Ewentualnei może ma ktoś jakis pomysł na poprowadzenie tego kabla. Ładna pogoda, nowe opony a moto stoi przez głupi kabel.
  12. http://allegro.pl/show_item.php?item=3357366526 Informacje takie jak na aukcji.
  13. Dzieki za pomoc, juz ze zdjęcia wiem że winą jest ukruszony ten trzpien. W kazdym razie nalezy uwazac na prog zwalniajacy na Warszawskim Moto targu na Slużewcu obizony sporster wlasnie tak skonczy jak moj.
  14. Dzisiaj jadać przez próg zwalniający zawadzilem stopką o niego, efekt - spręzyna trzymająca stopke odpadła, a stopka wisi i nie dała się już zlozyc, narazie stopka jest odmontowana, motocykl stoi oparty, mam takie pytani, czy ktoś dysponowałby zdjęciem , lub informacją umieszczenia konców spręzyny do stopki i do ramy, jedna dziura znajduje się w stopce, drugiej neistety nie udało się znalezć a takze innych mozliwosci zaczepenia takze tam nie widze, byc moze coś się tam ułamało, za kazda pomoc dzięki.
  15. Witam O co chodzi z tym między gazem, jezdze motocyklem od tamtego roku i pierwsze slysze, ja przy redukcji sobie poprostuz awsze zwalniałem ( lekko hamowałem) gdy byla odpowiednia prędkość do redukcji to poprostu nnaciskałem sprzęgło wbijałem nizszy bieg i puszczałem sprzęgło ew zwalniałem do następnego biegu i to samo.Ale nigdy mi na mysl nie przyszlo żeby gazu dodwać podczas zwalniania.Chciałbym wytlumaczenie takie proste jak do cepa, ile tego gazu dodawać/kiedy, jezdze sporsterem wiec on ma silnik V czy ma to znaczenie, a przy wbijaniu wyzszego biegu takze takie cuda trzeba robic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...