Skocz do zawartości

Szybka zmiana biegów z 6 do 2


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Highside albo wbicie dwójki zamiast czwórki podczas wyprzedzania TIRa... Theodor, uważaj na siebie :) Ja testowo za Waszymi radami odwróciłem, niby działa, ale akurat był atak zimy i ostatecznie przełożyłem znów "tradycyjnie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

O co chodzi z tym między gazem, jezdze motocyklem od tamtego roku i pierwsze slysze, ja przy redukcji sobie poprostuz awsze zwalniałem ( lekko hamowałem) gdy byla odpowiednia prędkość do redukcji to poprostu nnaciskałem sprzęgło wbijałem nizszy bieg i puszczałem sprzęgło ew zwalniałem do następnego biegu i to samo.Ale nigdy mi na mysl nie przyszlo żeby gazu dodwać podczas zwalniania.Chciałbym wytlumaczenie takie proste jak do cepa, ile tego gazu dodawać/kiedy, jezdze sporsterem wiec on ma silnik V czy ma to znaczenie, a przy wbijaniu wyzszego biegu takze takie cuda trzeba robic?

Edytowane przez chevy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

O co chodzi z tym między gazem, jezdze motocyklem od tamtego roku i pierwsze slysze, ja przy redukcji sobie poprostuz awsze zwalniałem ( lekko hamowałem) gdy byla odpowiednia prędkość do redukcji to poprostu nnaciskałem sprzęgło wbijałem nizszy bieg i puszczałem sprzęgło ew zwalniałem do następnego biegu i to samo.Ale nigdy mi na mysl nie przyszlo żeby gazu dodwać podczas zwalniania.Chciałbym wytlumaczenie takie proste jak do cepa, ile tego gazu dodawać/kiedy, jezdze sporsterem wiec on ma silnik V czy ma to znaczenie, a przy wbijaniu wyzszego biegu takze takie cuda trzeba robic?

Ręce uwaliło? http://lmgtfy.com/?q=przegaz%C3%B3wka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

O co chodzi z tym między gazem, jezdze motocyklem od tamtego roku i pierwsze slysze, ja przy redukcji sobie poprostuz awsze zwalniałem ( lekko hamowałem) gdy byla odpowiednia prędkość do redukcji to poprostu nnaciskałem sprzęgło wbijałem nizszy bieg i puszczałem sprzęgło ew zwalniałem do następnego biegu i to samo.Ale nigdy mi na mysl nie przyszlo żeby gazu dodwać podczas zwalniania.Chciałbym wytlumaczenie takie proste jak do cepa, ile tego gazu dodawać/kiedy, jezdze sporsterem wiec on ma silnik V czy ma to znaczenie, a przy wbijaniu wyzszego biegu takze takie cuda trzeba robic?

uwaliło aż do szyi plus trochę mózgoczaszki... :wink:

Weź sobie Młody Chevy, użyj też wyszukiwarki w forum. Temat międzygazu jest tu tak popularny, że przewija się co chwilę...

np:

http://forum.motocyk...__fromsearch__1

albo

http://forum.motocyk...__fromsearch__1

itd

:cool:

...Gott weiss ich will kein Engel sein...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że odwrócony system zmiany biegów w niczym kompletnie nie przeszkadza. Więc za zasadne uważam wdrażanie się do niego jeśli ma sie przydać na torze.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem tego samego zdania. Tak samo jak zamiana manetek prawa/lewa w rowerze to 10 minut roboty i też w niczym nie przeszkadza, a pomaga, bo człowiek ma dożywotnio zakodowane, żeby tej z prawej strony nie ściskać "do oporu" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...