Piteros1 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 witam mam mozliwosc wymiany wr 400 98r za tdr 125 97r z moja doplata ok3 tysiecy co o tym myslicie tutaj sa linki do obu moto wrhttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1568518104&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any. tdrhttp://allegro.pl/show_item.php?item=1549444394 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 proponuje jeszcze w 5 działach założyć ten sam temat, może ktoś zauważy....... dlaczego nie proszę http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 dobra juz po sprawie zamienilem sie, wiem ze teraz musze wlozyc troche kasy zeby go zrobic ale sier z tym liczylem a wiec na poczatek:1. Powidzcie mi jak to dziadostwo odpalic na kopa jakies porady2. mam wyje... 5 bieg jak sie jedzie na 5 to szarpie, musial bym posustawiac wszystko zawory, rozrzad, gaznik - brak wolnych obrotow, wymienic uszczelke pod glowica, oczywiscie dac to mechanikowi jakie koszty3. czy duzo jest roboty z zalozeniem elektryki4. jaka to ma moc5.gdzie dostane do tego czesci6. co sprawdzic, wymienic po kupnie oprocz tego co mechanik bedzie ustawial7. od czego sa to przyciski przy gazniku jeden jest od ssania a drugi ?? koles mowil ze niby to jakis odsysacz po zalaniu moto dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 gratuluje decyzji :clap: sądze że podjęta pod wpływem emocji a nie rozumu :P przynajmniej dasz zarobic mechanikowi :D 1 instrukcja była gdzies już na forum, poszukaj2 zamienił stryjek siekierke na kijek. najprawdopodobnie do wymiany tryby biegu, koszt ok 200-300 za sztuke, musisz wymienic dwa (cena oczywiscie nowych), czyszczenie gaźnika i ustawienie zalezy od mechanika, oryginalna uszczelka ok 100 pln, zamienniki ok 130 za komplet na góre silnika(cylinder, glowica, uszczelniacze zaworowe ) omijaj omp jak najdalej, reszta to zalezy , jak wymiana to tanio nie bedzie3 czyli kupiles wr-ke bez instalacji elektrycznej ? dobre :D4 moc ok 45 km5 allegro, dealer yamahy6 sprawdzasz wszystko pokoleji i wymieniasz wszystko co jest zuzyte7 jeden to ssanie, a drugie to cieple ssanie, uzywasz go po glebie albo jak zalejesz silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 z elektryka chodzilo mi o lampy przod tyl podlaczenie, kierunki, uszczelke pod glowice mam, martwi mnie to ze po 15 minutach jazdy z przelewy z chlodnicy leci ciurkiem plyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 z elektryka chodzilo mi o lampy przod tyl podlaczenie, kierunki, uszczelke pod glowice mam, martwi mnie to ze po 15 minutach jazdy z przelewy z chlodnicy leci ciurkiem plyn No to na twoim miejscu modliłbym się żeby to była uszczelka, bo stare wr-ki lubowały się w mikropęknięciach głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 z elektryka chodzilo mi o lampy przod tyl podlaczenie, kierunki, uszczelke pod glowice mam, martwi mnie to ze po 15 minutach jazdy z przelewy z chlodnicy leci ciurkiem plyn No to na twoim miejscu modliłbym się żeby to była uszczelka, bo stare wr-ki lubowały się w mikropęknięciach głowicy a szczególnie 400 :D jak ją zrobisz do stanu użytkowego to sie pochwal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Piteros1 moje kondolencje ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Piteros1 moje kondolencje ;] moje również :D ale podobno są tacy motocykliści których nudzi jak coś jeździ i sie nie psuje wtedy kupują crossa 4T z pierwszych lat produkcji, husqvarnę 4t z lat 80-95, lc4 z lat 88-89 i inne takie kwiatki wśród nich jest wr400 :D a szczególnie 400 :D w 426 z tego co słyszałem juz raczej sie nie zdarza wyeliminowali... masz chociaż regel w tej WR czy tylko cdi i reszta rozkradziona?? 1. Powidzcie mi jak to dziadostwo odpalic na kopa jakies porady jak każdego 4T bez autodeko generalnie kwestia wprawy........z grubsza ?? ustawiasz starterem gmp, wciskasz deko, przesuwasz lekko za gmp, wyłaczasz deko i pełną parą kopiesz.... teraz modlisz sie ponieważ motocykl nie ma autodeko, to jak odda to albo uje*** ci nogę przy samej szyji, albo rozwali karter, albo ,,zwyczajnie sie zaleje'' i padnie świeca lub trzeba będzie go przedmuchać jak po glebie.....całość to kwestia zgrania wyczucia i siły i przede wszystkim wprawy....życze sukcesów.... idź może kolesiowi twoja tdr już sie znudziła albo mu nie pasuje i odmień sie z poowrotem Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Tak wracają do deal-a to ty dałeś sprawną tdr, jeżdżącą za tą wr-kę i jeszcze dopłaciłeś ? Czy tdr miała jakieś problemy techniczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc dobra rozbieram to dziadostwo, z tego co widze to to nie ma filtra oleju, a myslalem ze ma, filtr powietrza nasacza sie w oleju ?? elektryka cala jest z tego co widze do przodu lamp i do tylu, co druga srubka niedokrecona, zamiast srub ktorcyh nie ma bo sa urwane albo ulamane to zaciski, jak rura przy silniku ruszylem to okazalo sie ze nie dokrecony jedna srubka wypadla, aha i jak wyciagnac cala ta skrzynie plastikowa filtra te boczki z boku sie sciagaja bo wygladaja jakby sie je sciagalo, tylko widze tam jakies nieciekawe nity idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc dobra rozbieram to dziadostwo, z tego co widze to to nie ma filtra oleju, a myslalem ze ma, filtr powietrza nasacza sie w oleju ?? elektryka cala jest z tego co widze do przodu lamp i do tylu, co druga srubka niedokrecona, zamiast srub ktorcyh nie ma bo sa urwane albo ulamane to zaciski, jak rura przy silniku ruszylem to okazalo sie ze nie dokrecony jedna srubka wypadla, aha i jak wyciagnac cala ta skrzynie plastikowa filtra te boczki z boku sie sciagaja bo wygladaja jakby sie je sciagalo, tylko widze tam jakies nieciekawe nity aha i jeszcze jedno czym sie wogole rozni wr od wr-f bo ja mam wr-f przynajmniej tak pisze w dowodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) No to ja ci pogratuluję wymiany :)Z niedziałającą elektryką jest taka akcja, że nie wiadomo co będzie do zrobienia. Może wystarczy podłączyć, a może będzie trzeba przejrzeć całą instalację. Co do odpalania. Sam miałem kupić WR400, tylko kilka lat młodszą. Przed odpalaniem warto przekopać kilkakrotnie na otwartej przepustnicy z wciśniętym dekompresorem. Potem trzeba było kilka razy kopnąć i odpalił bez problemu. Niestety po pewnym czasie, po odwinięciu gazu zgasł. I już się go nie udało odpalić mimo wielu prób - z gaźnika zaczęła cieknąć benzyna. Ogólnie właściciel sam mi powiedział, że na WR trzeba uważać, bo to wybredny motocykl. Można powiedzieć, że właściciel odradził mi kupno własnego motocykla :)Tłok jest w najwyższym punkcie gdy masz największą trudność w przełamaniu kompresji. Powinno to być czuć jeśli masz ręczny dekompresor i oczywiście sprawny silnik (dobra kompresja, niepodwieszające się zawory). Filtr nasącza się specjalnym olejem, który nie wpuszcza syfów do gaźnika. Dostęp do filtra powinien być poprzez zdjęcie samego bocznego plastiku, a nie wyjmując całą puszkę. Pewnie koleś coś połamał i nie chciało mu się tego dobrze zrobić. Sądząc po twoim opisie oddałbym ten motocykl do jakiegoś speca, żeby przejrzał tam wszystko. Wymiana olejów, filtrów, regulacje zaworów, itp. Lepiej nie mieć przygód na drodze :) Pozdrawiam. Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 No to ja ci pogratuluję wymiany :)Z niedziałającą elektryką jest taka akcja, że nie wiadomo co będzie do zrobienia. Może wystarczy podłączyć, a może będzie trzeba przejrzeć całą instalację. Co do odpalania. Sam miałem kupić WR400, tylko kilka lat młodszą. Przed odpalaniem warto przekopać kilkakrotnie na otwartej przepustnicy z wciśniętym dekompresorem. Potem trzeba było kilka razy kopnąć i odpalił bez problemu. Niestety po pewnym czasie, po odwinięciu gazu zgasł. I już się go nie udało odpalić mimo wielu prób - z gaźnika zaczęła cieknąć benzyna. Ogólnie właściciel sam mi powiedział, że na WR trzeba uważać, bo to wybredny motocykl. Można powiedzieć, że właściciel odradził mi kupno własnego motocykla :)Tłok jest w najwyższym punkcie gdy masz największą trudność w przełamaniu kompresji. Powinno to być czuć jeśli masz ręczny dekompresor i oczywiście sprawny silnik (dobra kompresja, niepodwieszające się zawory). Filtr nasącza się specjalnym olejem, który nie wpuszcza syfów do gaźnika. Dostęp do filtra powinien być poprzez zdjęcie samego bocznego plastiku, a nie wyjmując całą puszkę. Pewnie koleś coś połamał i nie chciało mu się tego dobrze zrobić. Sądząc po twoim opisie oddałbym ten motocykl do jakiegoś speca, żeby przejrzał tam wszystko. Wymiana olejów, filtrów, regulacje zaworów, itp. Lepiej nie mieć przygód na drodze :) Pozdrawiam.takie porady to mi sie podobaja dzieki, mam wlasnie taki zamiar dac to szpeca ktora napewno go zrobi tylko jakim kosztem :P zrobil mi wlasnie moja tdr ktorej nie potrafil zrobic nawet serwis yamahy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Dobre, brak filtra oleju, to mi poprawiło humor na wieczór. haha :notworthy: jestem ciekaw co jeszcze wyjdzie ciekawego najaw :D Co do wr i wr-f, na początku lat 90 yamaha miała dwusuwową wr cos jak exc, pod koniec lat 90 zaczeto robic wr z silnikiem 4t stąd f w nazwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ..................ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenieJednym słowem BMW (będziesz miał wydatki) i koszmary z WR400 w roli głównej :icon_mrgreen: , koleszka niedawno też kupił taką "torpedę" tylko YZF400 i na moje nieszczęście przywlókł to truchło do mnie na "drobne poprawki" :icon_mrgreen: , nie będę tu opisywał tego co przedstawia sobą jego maszyna bo to temat rzeka :icon_mrgreen: napiszę tylko że jeśli jeszcze nie żałujesz tej zamiany to tylko dlatego że nie rozebrałeś silnika i niech Bogowie mają Cię w swojej opiece kiedy to zaczniesz robić bo kwiatuszków tam pewnie dostatek przy których brak filtra oleju to pestka :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.