_Monter_ Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ja tylko dodam, że jak znajdziesz właściwą część na jebaju w niemcowie to jak nie masz konta to mogę Ci pomóc to załatwić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 @Piotr: dziekuje za rzeteną odpowiedź, w takim razie szukam używki, a aktualny rotor będzie robił za podpórkę do drzwi u mnie w pracy heh... masz możliwość załatwienia mi takiego rotora? bo dzwonie po allegro i ciezko trafić.poza tym czy w 750 i 900 był ten sam? albo od których modeli pasuje do CB 1100 83r. ułatwi mi to poszukiwania. i co byś radził odnośnie tego delikatnego luzu na wale? dodam że jak silnik pracuje to nie słychać niczego innego prócz wydechu i rozrządu. ale wiadomo że lepiej nakleić plasterek zawczasu niż zszywać później pzdr p.s.nowy rotor w USA to 130$ + wysylkaw DE 130 euro... p.s.s.znalazlem na allegro rotor od CB 650 doslownie grosze, piekna rezystencja 5,2 ohma, jak nówka sztuka, ale jest troszkę inny.z wymiarow wynika ze będzie on w tym samym lub prawie tym samym miejscu na stożku co stary rotor, ale przez to że nowy bylby krotszy o 1 cm bylby bardziej odsunięty od silnika.bylby również lżejszy co myśle jest zaletą.pytanie jak z ładowaniem. jest sens montować? bo ja bym brał w ciemno, ale wole się zapytać mądrzejszych pzdr dla sprostowania:SC14 - 1100 cc = mój silnik, mój rotorCB 650 --> z allegrorysunek ebay dałem jako podglądowy, ale rotor z allegro jest taki sam jak ebay Cosik pokręciłeś z tymi rotorami.Na rysunku napisano: CB1100/84 SC 14 ???CB1100 to produkcja do 1983 roku a SC14 to 4cylindrowy boxer GL1200 ???Wirnik nowy do SC11 z 1983 roku jest do zdobycia w USA za jedyne 270$ i w/g nich jest niezamienny z innymi modelami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 fakt, to sc11ten wirnik o ktorym mowa jeszcze nie zostal wyslany wiec jak na 100% nie pasuje to to jeszcze odkrece.wiec? nie pasuje, tak? to jutro zadzwonie do goscia i powiem zeby nie wysylac a jak ktos ma na oku taki wirnik do dajcie znac, bo widze lipa zeby to dostac... z usa moge sciagnac w sumie ale to potrwa, a sezon w pelni jak cos to piszcie na gg 958341 albo sms 604429012 bo musze wiedzec czy odwolac ta przesylke Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Odwolaj, to nie bedzie pracowac z twoim statorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 thx wielkiezostaje ebay z usa zatem... se poczekam k...wa Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Miałem taki sam problem z ładowaniem,generalnie jeżeli pada rotor to i statora co za tym idzie to również regulator,u mnie na przykład potopiły się wtyczki i szlag trafił regulator.Przewinąłem wirnik,wyważyłem,bo to jest konieczne,bezwzględnie.Oporność między "slip ring-ami" wynosi 5.2 ohma,ładowanie jest super i wszystko żyje.Jeżeli potrzeba to mogę pomóc w tej sprawie bo temat mam opanowany od podstaw,drugą możliwością są za krótkie szczotki i moze przerywać ładowanie ponieważ dostają "drgań'' i ładowanie potrafi przerywać,Polecam stronę MIKI NIXONA http://home.earthlink.net/~trinomial/DOHCcharge.htmlZ tym ładowaniem w Hondach DOHC to taka pięta Achillesowa,że tak powiem,! :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Witam wszystkichManeta przewinął mi rotor, wyważył, oszlifował na glanz, przepolerował miedziane talerze styku szczotek z rotorem i wszystko jest jak nówka sztuka, świetna robota. Jeszcze raz serdeczne dzięki. (opór między miedzianymi pierscieniami 5,2 ohm - jak z fabryki) Honda dalej nie ładuje. Musze wstawić inny regulator. Najpierw pokombinuję z maluchowskim, a w międzyczasie szukam oryginału w dobrej cenie. Regulator od fiacika już mam, muszę jeszcze dostać mostek prostowniczy. Pozdrawiam i dzięki wszystkim za dotychczasową pomoc Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.