thefex Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Hi.Honda daje mi 12,8V @ 5000 rpm. Mam najprawdopodobniej wadliwy regulator napięcia, tak mowil poprzedni wlasciciel. stator jest ok, sprawdzal go elektryk jakis. jeszcze musze ogarnac podpeity temat o braku ladowania, wiec tamtych porad nie piszcie. chodzi mi o to, ze mam regulator od KTMa 3-fazowy, schemat znajduje sie na stroniehttp://zaplon.pl.tl/...R-NAPIECIA-.htmda rade go podpasowac do hondy czy musze kupic oryg? bo ten KTMa ma 5 kabli, bede w domu to ogarne ktory gdzie idzie. chyba 2 zolte do altka, czerwony zielony i czarny na instalacje czy jakos tak pzdr p.s.jak sobie robie to ciezkie moto to czasami je klade na boku silnika, na grubym styropianie. mam wtedy moto pod kątem ok 30-45 stopni i sie fajnie robi np dekle od sprzegla czy rury poprawia.wczoraj mi kumpel powiedzial zeby tak nie przechylac bo sie olej naleje do cylindrow i rozwale silnik.... prawda czy falsz, pogromcy mitów? :D wg mnie to jakas bajka typu nie odkrecaj przepustnicy jak silnik jest wylaczony bo zalejesz gaznik Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 KLIK Tutaj Adam opisał przewody. Jak masz trójfazowy to trzy przewody na regler ze statora.Jak przechylisz motocykl pod kątem 45 stopni to niby jak ma Ci się wlać ten olej do cylindra. Sam tak czasami robię jak ściągam dekiel, żeby olej się nie wylewał. Mit obalony :icon_mrgreen: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Hi.Honda daje mi 12,8V @ 5000 rpm. Mam najprawdopodobniej wadliwy regulator napięcia, tak mowil poprzedni wlasciciel. stator jest ok, sprawdzal go elektryk jakis. jeszcze musze ogarnac podpeity temat o braku ladowania, wiec tamtych porad nie piszcie. chodzi mi o to, ze mam regulator od KTMa 3-fazowy, schemat znajduje sie na stroniehttp://zaplon.pl.tl/...R-NAPIECIA-.htmda rade go podpasowac do hondy czy musze kupic oryg? bo ten KTMa ma 5 kabli, bede w domu to ogarne ktory gdzie idzie. chyba 2 zolte do altka, czerwony zielony i czarny na instalacje czy jakos tak pzdr p.s.jak sobie robie to ciezkie moto to czasami je klade na boku silnika, na grubym styropianie. mam wtedy moto pod kątem ok 30-45 stopni i sie fajnie robi np dekle od sprzegla czy rury poprawia.wczoraj mi kumpel powiedzial zeby tak nie przechylac bo sie olej naleje do cylindrow i rozwale silnik.... prawda czy falsz, pogromcy mitów? :D wg mnie to jakas bajka typu nie odkrecaj przepustnicy jak silnik jest wylaczony bo zalejesz gaznik Wypada dokładnie pomierzyć oporność uzwojenia na wirniku a następnie sprawdzić czy to uzwojenie nie ma przebicia na masę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 jutro ogarne prądy i dam znac co i jak. dzisiaj caly dzien latalem az mi bateria zdechla i wracalem bez swiatel :crossy: a i jeszcze jedno.jak moto pracuje i chwyce za fajke to mnie kopie --> fajki do wymiany zapewne, co? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Fajka pęknięta ..wymiana ! A regulator ze strony http://zaplon.pl.tl/...R-NAPIECIA-.htm jeśli zastosujesz diody 50A i tyrystory BT152 to wytrzyma większe obciążenia jak fabryczny ---kwestia zastosowanych elementów Dla pewności zmierz przy rozłączonej wtyczce czy jeden z żółtych wychodzących z silnika nie ma przejścia do masy --- jeśli będzie(nie powinno być! ) to owszem ładowanie jest ale na poziomie bardzo słabym nie ma szans na jazdę na światłach :) Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez motodynamo Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Reg. KTM z tej strony to pod alternator samowzbudny . Ty masz obcowzbudny , więc to nie bedzie działać , trzeba szukac dedykowanego albo walczyć z samochodowymi. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) Jeśli masz obcowzbudny to prosta piłka. Nie wiedziałem, ze taki masz więc nic o tym nie pisałem. Przy okazji robisz sobie kontrolkę ładowania. Regulator od malucha i jeden na zapas (11 zł). Ja już trzeci sezon latam na fiatowskim i zapas tylko się kurzy.Musisz do uzwojeń dolutować diody, wyprowadzić przewody do regulatora i na kontrolkę.Ogólnie nic trudnego.Jak mi wrzucisz foto altka z wyjętym regulatorem i tylną obudową , zdjęcie szczotkotrzymacza w dobrej jakości to Ci wszystko rozrysuję i opiszę.Chyba, że sam sobie poradzisz z takim schematem.KLIK Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) spoko, dzieki chlopysledzcie temat, wstawie foty i ogarniemyale ta honda zapierrrdala.. uhhh :crossy: @Monter: schemat czaje, luz Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 hejregulator zapasowy ktory mam jest od hondy transalp i/lub hondy cbr.oznaczenie SH538-12 1.N (12v regulator rectifier Schindengen)kable 8:kostka 5: 2x zielone, 2x czerwono-bialy; 1x czarnykostka 3 3x zolty: fabryczny ktory mam od CB ma oznaczenie SH236A-12 1.1ma 8 kabli:- kostka 5: 3x zolty, 1x bialy, 1x czarny- kostka 3: 1x czerwony, 1x zielony, 1x czarny pomozcie jak to podpiac, nie chce nic spalic ;) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 To, że są po dwa to tylko są zdublowane.Czarny plus po stacyjce, zielony na masę, czerwono biały do aku i trzy żółte do statora (nieważne w jakiej kolejności). Biały może być masą.Najlepiej weź omomierz i sprawdź w instalacji motocykla, które piny idą na masę. Sporo to wyjaśni, chyba, ze masz schemat. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 To, że są po dwa to tylko są zdublowane.Czarny plus po stacyjce, zielony na masę, czerwono biały do aku i trzy żółte do statora (nieważne w jakiej kolejności). Biały może być masą.Najlepiej weź omomierz i sprawdź w instalacji motocykla, które piny idą na masę. Sporo to wyjaśni, chyba, ze masz schemat. http://www.motoinfo.yoyo.pl/Honda/Honda%20CB750F%20CB900F.jpg schemat :)wlasnie w garazu siedze i moto rozebrane wiec dzialam, zaraz pomierze ohmy Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam . Po zabawach z złym regulatorem sprawdził bym najpierw alternator . Wirnik + stojan i czy szczotki są a jeśli są to czy wystarczające do dalszego użytku. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 (edytowane) Według schematu czerwono biały to plus po stacyjce, czarny to plus z aku a zielony to schemat odsyła do jakiejś notatki (tu mowa a przewodach z instalacji motonga).Biały to wzbudzenie (?). Napisałeś, że kumasz ten schemat co dostałeś więc powinieneś sobie poradzić.Poniekąd się dziwię, że jeszcze nie rozkręciłeś altka bo trzeba zobaczyć ja to tam wygląda, czy w altku jest mostek prostowniczy itp. Edytowane 25 Kwietnia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Według schematu czerwono biały to plus po stacyjce, czarny to plus z aku a zielony to schemat odsyła do jakiejś notatki (tu mowa a przewodach z instalacji motonga).Biały to wzbudzenie (?). Napisałeś, że kumasz ten schemat co dostałeś więc powinieneś sobie poradzić.Poniekąd się dziwię, że jeszcze nie rozkręciłeś altka bo trzeba zobaczyć ja to tam wygląda, czy w altku jest mostek prostowniczy itp. Nie ma żadnego mostka prostowniczego, są trzy fazy i zasilanie wzbudzenia wirnika prądem stałym.Ewentualnie pasuje tam niezniszczalny regulator z starego modelu XJ750 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 jeden kabel byl urwany z jednego uzwojenia z alteratora do regulatora (zolty) zrobilem i dalej nie dziala. alternator sprawdzil elektryk przed chwila i przejscia sa okzostaje nowy regulator wstawic bo ten od transalpa / CBR nie podejdzie chyba, tak mowil elektry - mowil ze musi miec schemat obu moto i wtedy mozna kombinowac, a ten wsiadl na moto i pojechal w traske. z alternatora ode mnie wychodzi 5 przewodow, a regler od CBR ma ich 3. chyba ze powiecie jak podpiac pzdr Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.