Arma87 Posted May 20, 2011 Author Share Posted May 20, 2011 (edited) Musze odnowić temat, wymieniłem ten czujnik temp. od wskazówki i nic dalej tak samo temp. pokazuje na maxa, po paru minutach. Juz nie wiem o co w tym chodzi moze to wina samego zegara temp ? Edited May 20, 2011 by Arma87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Może on pokazuje faktyczną temperaturę? Czy przypadkiem motocykl nie pracuje na małym obiegu? Sprawdzałeś termostat? lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekpal Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Dokładnie stary, pierwsze co teraz zrób to zajrzyj do termostatu. Z tego co piszesz to raczej jest na swoim miejscu ale być może się nie otwiera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimi11 Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 (edited) Do załączania wentylatora jest jeden, a do wskaźnika jest drugi. Ten z linku jest do wskaźnika. Nie wiem czy ktos zauwazyl ta odpowiedz... A termostat tez warto sprawdzic (tez gotujesz w garnku). Narazie go wyjmij. Edited May 20, 2011 by jimi11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arma87 Posted May 20, 2011 Author Share Posted May 20, 2011 (edited) Kurde ale wlasnie o to chodzi ze po zapaleniu, po jakims czasie normalnie nagrzewa sie stopniowo chlodnica i jest gorąca (wentylator sie nie włącza to koloejna sprawa). Ale posprawdzam ten termostat przy okazji bo i tak musze ten włącznik wentylatora sprawdzić.Jechałem tak caly czas kolo 130 30 km i wskazówka poza skala P>S Naprawde zaczyna byc to bardzo ciekawe o co jej chodzi tej Hondzie :D. Piszcie wszystkie swoje pomysly a ja sie ustosunkuje do nich. AHA jeszcze jedno czy moze byc to zepsuta ta kontrolka pokazująca temp ? Edited May 20, 2011 by Arma87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Oczywiście istnieje opcja, ze uszkodzony jest zegar wskazujący temperaturę. Ogólnie nie wiem,czy w serwisówce nie znalazłbyś zakresów rezystancji lub napięć jakie powinny być na zegar. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arma87 Posted May 20, 2011 Author Share Posted May 20, 2011 Oczywiście istnieje opcja, ze uszkodzony jest zegar wskazujący temperaturę. Ogólnie nie wiem,czy w serwisówce nie znalazłbyś zakresów rezystancji lub napięć jakie powinny być na zegar. No wlasnie musze przejzec serwisówke, Bo kurcze termostat bedzie ok, bo tak to by mi wode wywalilo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimi11 Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Piszcie wszystkie swoje pomysly a ja sie ustosunkuje do nich. Nie bardzo rozumiem... Wiatrak sie nie wlacza. Zdiagnozowales czujnik w chlodnicy odpowiedzialny za wlaczanie wiatraka? Jesli tak to czy sprawdziles sam wentylator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arma87 Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 (edited) Nie bardzo rozumiem... Wiatrak sie nie wlacza. Zdiagnozowales czujnik w chlodnicy odpowiedzialny za wlaczanie wiatraka? Jesli tak to czy sprawdziles sam wentylator? Wiatrak działa, a włącznik to najmniejszy problem(do wymiany). Chodzi o rozwikłanie zagadki z szalejącą wskazówka temp. przed i po wymianie czujnika bp dalej tak samo. W tygodniu bede sprawdzał ten termostat jeszcze Edited May 21, 2011 by Arma87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
toowdie Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 popraw masę w instalacji na dzień dobry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arma87 Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 popraw masę w instalacji na dzień dobry Moglbys jaśniej bo jakos nie siedze w elektryce Link to comment Share on other sites More sharing options...
toowdie Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 w już leciwych sprzętach śniedzieją styki - min syki masowe (czyli uogólniając minus) - trzeba wszystkie masowe elementy oczyścić i skręcić na nowo, ja polecam np. poprowadzić dodatkową masę do np. świateł z przodu - efekt jest, a zaszkodzić nie zaszkodzi. Większość awarii elektryki w motocyklach z którymi się spotkałem była spowodowana brakiem lub zbyt słabą masą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arma87 Posted May 23, 2011 Author Share Posted May 23, 2011 CHłopaki a więc tak. Wymieniłem płyn na nowy odpowietrzyłem układ (był niedobór płynu) I wskazówka poprawnie pokazuje temp. podczas jazdy tak jak we wszystkich CBR.czujnik od wentylatora jest walnięty. Temat uwazam za zamknięty. Ale dzieki waszej pomocy wielu moze skorzystać z tego tematu gdyż był wyczerpujący heheh. Pozdrawiam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts