Arma87 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) Musze odnowić temat, wymieniłem ten czujnik temp. od wskazówki i nic dalej tak samo temp. pokazuje na maxa, po paru minutach. Juz nie wiem o co w tym chodzi moze to wina samego zegara temp ? Edytowane 20 Maja 2011 przez Arma87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Może on pokazuje faktyczną temperaturę? Czy przypadkiem motocykl nie pracuje na małym obiegu? Sprawdzałeś termostat? lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Dokładnie stary, pierwsze co teraz zrób to zajrzyj do termostatu. Z tego co piszesz to raczej jest na swoim miejscu ale być może się nie otwiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) Do załączania wentylatora jest jeden, a do wskaźnika jest drugi. Ten z linku jest do wskaźnika. Nie wiem czy ktos zauwazyl ta odpowiedz... A termostat tez warto sprawdzic (tez gotujesz w garnku). Narazie go wyjmij. Edytowane 20 Maja 2011 przez jimi11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) Kurde ale wlasnie o to chodzi ze po zapaleniu, po jakims czasie normalnie nagrzewa sie stopniowo chlodnica i jest gorąca (wentylator sie nie włącza to koloejna sprawa). Ale posprawdzam ten termostat przy okazji bo i tak musze ten włącznik wentylatora sprawdzić.Jechałem tak caly czas kolo 130 30 km i wskazówka poza skala P>S Naprawde zaczyna byc to bardzo ciekawe o co jej chodzi tej Hondzie :D. Piszcie wszystkie swoje pomysly a ja sie ustosunkuje do nich. AHA jeszcze jedno czy moze byc to zepsuta ta kontrolka pokazująca temp ? Edytowane 20 Maja 2011 przez Arma87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Oczywiście istnieje opcja, ze uszkodzony jest zegar wskazujący temperaturę. Ogólnie nie wiem,czy w serwisówce nie znalazłbyś zakresów rezystancji lub napięć jakie powinny być na zegar. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Oczywiście istnieje opcja, ze uszkodzony jest zegar wskazujący temperaturę. Ogólnie nie wiem,czy w serwisówce nie znalazłbyś zakresów rezystancji lub napięć jakie powinny być na zegar. No wlasnie musze przejzec serwisówke, Bo kurcze termostat bedzie ok, bo tak to by mi wode wywalilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Piszcie wszystkie swoje pomysly a ja sie ustosunkuje do nich. Nie bardzo rozumiem... Wiatrak sie nie wlacza. Zdiagnozowales czujnik w chlodnicy odpowiedzialny za wlaczanie wiatraka? Jesli tak to czy sprawdziles sam wentylator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 (edytowane) Nie bardzo rozumiem... Wiatrak sie nie wlacza. Zdiagnozowales czujnik w chlodnicy odpowiedzialny za wlaczanie wiatraka? Jesli tak to czy sprawdziles sam wentylator? Wiatrak działa, a włącznik to najmniejszy problem(do wymiany). Chodzi o rozwikłanie zagadki z szalejącą wskazówka temp. przed i po wymianie czujnika bp dalej tak samo. W tygodniu bede sprawdzał ten termostat jeszcze Edytowane 21 Maja 2011 przez Arma87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 popraw masę w instalacji na dzień dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 popraw masę w instalacji na dzień dobry Moglbys jaśniej bo jakos nie siedze w elektryce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 w już leciwych sprzętach śniedzieją styki - min syki masowe (czyli uogólniając minus) - trzeba wszystkie masowe elementy oczyścić i skręcić na nowo, ja polecam np. poprowadzić dodatkową masę do np. świateł z przodu - efekt jest, a zaszkodzić nie zaszkodzi. Większość awarii elektryki w motocyklach z którymi się spotkałem była spowodowana brakiem lub zbyt słabą masą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 CHłopaki a więc tak. Wymieniłem płyn na nowy odpowietrzyłem układ (był niedobór płynu) I wskazówka poprawnie pokazuje temp. podczas jazdy tak jak we wszystkich CBR.czujnik od wentylatora jest walnięty. Temat uwazam za zamknięty. Ale dzieki waszej pomocy wielu moze skorzystać z tego tematu gdyż był wyczerpujący heheh. Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi