FhissT Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 co wywołuje ten dźwięk przy gaszeniu motocykla? http://www.youtube.com/watch?v=1pFu9nJN1d8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Uszkodzone sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika. Koszt naprawy ~2tys zł pod warunkiem taniego zakupu części. Przy naprawie warto też wymienić dwie połączone na sztywno zębatki na takie same, ale połączone na sprzęgle. One przekazują obrót rozrusznika na wianek z kłami i bieżnię zębatki sprzęgła jednokierunkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) no nie wiem, przy starcie kręci elegancko, żadnych niepokojących dźwięków... na http://yamaha-dragstar.pl/index.php pisałeś że łomoty pojawiły się wcześnie, wiec nie powinny zwiastować szybkiego padnięcia tego, powiedzmy sobie szczerze, je**nego sprzęgło rozrusznika?puki co nie mam możlwości przeprowadzenia dodatkowej naprawy za >2000 PLN :banghead: Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Tak, w moim motocyklu ten dźwięk pojawił się już przy bardzo małym przebiegu. I nie ruszałbym tego sprzęgła, gdyby nie poważne kłopoty z uruchamianiem silnika przy wysokich temperaturach. Ostatnio zarówno na Krymie jak i w Grecji sprzęgło podczas rozruchu tłukło się takim dźwiękiem, jaki zarejestrowałeś na powyższym filmie. Tłukło i nie zasprzęglało. W Polsce czasem to się zdarzało, ale po kilku próbach silnik zapalał. Nie umiem wyjaśnić zależności temperatury powietrza i pracy sprzęgła jednokierunkowego. Naprawa nie musi kosztować 2tys zł - można dwa elementy regenerować: kły w wianku wymienić, zaś bieżnię koła zębatego (jeśli nie nazbyt wytarta) przeszlifować. Pamiętam, że na forum DS-a były takie oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja osobiście nie widzę tam żadnej usterki. Znam mnóstwo motocykli, które tak gasną. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) ja także, ale DragStary mają ten jedyny szkopuł w postaci drogiego i wrażliwego rozrusznika sprzęgła, który każe przysłuchiwać się każdemu zgrzytnięciu...może ktoś jeszcze coś podpowie... Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie umiem wyjaśnić zależności temperatury powietrza i pracy sprzęgła jednokierunkowego.Gesty zimniejszy olej , powodowal wieksze opory i slizganie sie sprzegielka , jesli oczywiscie na zimno mial problemy , a na cieplo bylo ok. Ja napisze to samo co _Monter_ , wiekszosc motocykli ktore znam gasna w podobny sposob. Dochodzi do odbicia kompresji i zablokowania sprzegielka rozrusznika - imho normalne zjawisko. Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Tata ma XVS 1100 od nowości i gaśnie tak samo.Rozruch 9/10 za pierwszym zakręceniem. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Z tego co pamietam jak serwisowalem dokladnie te motocykle to wszystkie gasly w ten sam sposob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Według mnie zupełnie normalne zjawisko. Bez paniki. A co do sprzęgiełek jedokierunkowych - faktycznie padają w tym modelu. Jest to kosztowna, upierdliwa naprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 śmigałem 5 lat drag Starem i gasł tak samo wiec ja osobiście bym się tym nie przejmował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 dzięki panowie za odpowiedzi...!! :flesje: żeby nie te sprzęgło drag stary były by praktycznie bezawaryjne, ale cóż, o dziwo yamaha nie była w stanie rozwiązać tego problemu, znanego juz od czasów virago 1100, sprzeglo rozrusznika nie wyleczylo sie z choroby wieku dzieciecego :icon_razz: a moze to jakis rodzaj marketingu strategicznego żeby ruch w interesie był... :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloodhound Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Mój dudnik gaśnie tak samo - to znaczy sobie stuknie. Cytuj Dyplomata - ktoś, kto potrafi powiedzieć ci "spier...aj", w taki sposób, że czujesz narastające podniecenie przed zbliżającą się podróżą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.