Dar Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Poprzedni właściciel zamontował, ja już mam dosyć tego badziewia. Czy muszę go oddać do speca, czy sam sobie poradzę idąc od alarmu po kablach do końca wiązki i wywalać? Alarm to jakiś SPYBAL bądź podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jeżeli masz schemat tego alarmu(układu połączeń do wiązki w motocyklu) i pojęcie o elektryce to dasz radę sam. Jeżeli nie, poradź się speca. Nie problem załatwić moduł, jeżeli źle podłączysz wypięte z alarmu przewody odcinające zasilanie modułu lub zapłon. Nowy moduł to droga impreza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Wystarczy wyjąć bezpiecznik od alarmu lub wypiąć jeden kabel z zasilania. Dziekuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 I silnik nie odpali po takiej operacji :) Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Oddaj do speca, ja za usunięcie alarmu z mojej R1 zapłaciłem 30zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Wystarczy wyjąć bezpiecznik od alarmu lub wypiąć jeden kabel z zasilania. Dziekuję. Większej bzdury już dawno nie przeczytałem. Pomogę Ci usunąć ten alarm.Nie jest to trudne jeśli zastosujesz się do tego co napiszę. Najpierw musisz znaleźć wszystkie przewody i ich podłączenia, które wychodzą z alarmu. Tak naprawdę to najbardziej interesuje nas pętla, która jest odpowiedzialna za zabezpieczenie przed rozruchem.Dwa przewody to jest zasilanie czyli masa i plus. Możesz je odciąć i zaizolować. Aby sprawdzić które to potrzebny będzie miernik. Czarna końcówka do masy motocykla a drugą szukasz stałego plusa na rozbrojonym alarmie.Syrenka moze byc podłączona dwoma lub jednym przewodem, zależy czy masę ma z ramy czy właśnie z centralki, to łatwo sprawdzić idąc po nitce do kłębka.Kolejny przewód to będzie plus po stacyjce. Miernik znowu w dłoń i jak już znalazłeś plus stały i masę i syrenkę to masz mniej przewodów na których pojawi się plus po włączeniu zapłonu.A teraz chciałbym abyś zapodał fotę i opis tego co znalazłeś i tego co zostało. Ewentualnie możesz próbować dalej sam ale muszę wiedzieć że znalazłeś wszystkie podłączenia i żadne z nich nie dochodzi do żadnego przekaźnika.Pętla zapewne jest jedna więc pozostanie Ci znaleźć jeden przewód z oryginalnej instalacji, który został przecięty w celu podłączenia dwóch przewodów od alarmu do punktów przecięcia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Wystarczy wyjąć bezpiecznik od alarmu lub wypiąć jeden kabel z zasilania. Dziekuję. Większej bzdury już dawno nie przeczytałem. Niestety Monter tak działają wszystkie chińskie alarmy do 200zł (mozliwe że to nie jest chińczyk, nie sprawdzałem) :biggrin: Blokada zapłonu (przerwanie obwodu) dostaje podtrzymanie przez przekaźnik jedynie gdy alarm jest aktywny i dostanie impuls z np kluczyka. Wyjecie bezpiecznika całkowicie dezaktywuje taki alarm. Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Wystarczy wyjąć bezpiecznik od alarmu lub wypiąć jeden kabel z zasilania. Dziekuję. Większej bzdury już dawno nie przeczytałem. Niestety Monter tak działają wszystkie chińskie alarmy do 200zł (mozliwe że to nie jest chińczyk, nie sprawdzałem) :biggrin: Blokada zapłonu (przerwanie obwodu) dostaje podtrzymanie przez przekaźnik jedynie gdy alarm jest aktywny i dostanie impuls z np kluczyka. Wyjecie bezpiecznika całkowicie dezaktywuje taki alarm.Ale tu mowa o alarmie Spyball. Owszem, zapewne jak wszystko jest chiński ale nie wystarczy wyjąć bezpiecznika.Poza tym konstrukcja alarmu, nawet z pętlą w środku, jest tak zrobiona, ze po podaniu plusa ze stacyjki przekaźnik zamyka obwód i można uruchomić sprzęt. Wyjęcie bezpiecznika, czyli odcięcie zasilania, sprawi, że pętla będzie otwarta.Ja się z takim jak Ty opisujesz nie spotkałem choć kilka chińskich założyłem . Z resztą cena nie jest żadnym wyznacznikiem jakości alarmu i 99% alarmów, które zamontowałem była poniżej 200-tu złotych. Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.