Skocz do zawartości

RC8 Ranking niezawodnosci po 50 000 km


Rekomendowane odpowiedzi

Jak zwykle krotko i na temat

 

1772 km – panewki – wymiana motocykla na nowy, test zaczyna sie od poczatku

 

1597 km – zgubiono tablice rejestracyjna

1818 km – tablica rejestracyjna oberwala sie

6394 km – Opony przod i tyl Dunlp Qualifier

9200 km – Opony Pirelli Diablo Rosso

11900 km – Insperkcja – wymiana ( Schaltstern ) gwiazda zmiany biegow

12300 km – Opony Michelin Power Race

15600 km – Wymiana lancucha po zerwaniu

15970 km – mocowanie tablicy rej. Oblamane

16920 km – opony Pirelli Diablo Rosso

20729 km – opony Dunlop Qualifier

24774 km – opony Avon Extrene

26501 km – panewki

29283 km – Naped oraz klocki hamulcowe przod i tyl

29 383 km – opony Michelin Pilot Power

32968 km – Zarowka H4

33665 km – lorzysko przedniego kola

35496 km – Wymiana szybkosciomierza, opony Piralli Diablo Rosso

40254 km – opony Dunlop Qualifier 2

41159 km – tylne klocki hamulcowe ( z powodu piszczenia )

42822 km – przednie tarcze hamulcowe oraz locki

44583 km – opona tyl nQualifier 2

44600 km – Lozysko kola lancucha ( Tyl ) oraz lozysko kola

45085 km – naped

45411 km – cylinderek tylnego hamulca

47994 km – sprzeglo ( wszystki tarczki )

48094 km – przednie klocki hamulcowe, caly przedni uklad hamulcowy

49177 km – opony Dunlop Qualifier 2

 

Glowice

zawory ssace i wydechu maja lekkie nadpalenia, dwa sa leko nieszczelne. Prowadnice zaworow maja wyrazny / zwiekszony luz.

 

Tloki / Cylindry

Ze wzledu na maly przebieg 24000 km ) nie ma zadnych sladow. Tloki maja frownomierne zuzycie i ninimalne osad nagaru. Pierscienie prawie niezuzyte ( przy 24 000 km ).

 

Wal

Glowne lozyska waqlu korbowegop wskazuja na duze nierownosci w zuzyciu Na sworzniu lozyska korbowodu przedniego cylindra sa slady ( zadrapania ) i wyrobienia ( wglebienia ) ktore nastapily na skutek obecnosci jakiegos „ ciala “ obcego. Luzy w tolerancji. W obrembie sworznia loyska korbowodu nie stwierdzono zmian poza wyzej wymienionego.

 

Naped

Rampy i jednostka wspomagania sprzegla wskazuja na duze zuzycie. Skrzynia nie wykazuje zadnych sladow zuzycia. Wodziki wskazuja na nalecialosci ( zmiana koloru ).

 

Rama / zawieszenie

zadnych sladow korozji. Czesci dokrecone do ramy w dobrym stanie, Lakier na zbiorniku czesciowo zmienik odcien.

 

Podsumowanie

 

RC 8 zajal zaszczytne ostatnie 31 miejsce, poprzedzaja go Duc 1098, K 1300 S, Duc 999

 

1. HD Road King

2. Yamaha XJ 6 Diversion ABS

3. Honda CBF 1000

4. Suzuki Bandit 1250 S

5. Suzuki Gladius

6. Triumph Sprint 1050 ST

7. BMW K 1200 S

8. Kawa ER 6 F

9. Honda VFR

10. Yamaha R1

11. Suzuki V-torm 1000

12. Suzuki GSX-R 1000

13. BMW F 800

14. Honda Fireblade13.

15. MZ 1000 S

16. Kawa ZX 10 R

17. Triumph Daytona 675

18. Yamaha XT 660 X

19. Aprilia NA 850 Mana

20. BMW R 1200 GS

21. Kawa ZZR 1400

22. HD V-Rod

23. Kawa Z 1000

24. KTM 690 SM

25. Buell XB 12 S

26. KTM 950 Adventure

27. Suzuki M 1800 R ( intruder )

28. Ducati 999

29. BMW K 1300 GT

30. Ducati 1098

31. KTM RC8

 

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RC8 to jakis nowy model ktm-a enduro/cross ? :P Chyba zły dział :P

 

Upppppppppppssssssssss :icon_mrgreen:

 

Moze to ktos przeniesc do wlasciwego dzialu ?

 

Sorry i dzieki !

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ta tablica mogła odpaść 2 razy - w niemcowni nie wiedza jak to przykręcić, czy się jakiś stelaż urwał? :icon_razz:

 

a gdzie s1000rr? weszło do pierwszej 100 :icon_evil:

 

pzdr

 

tam są większe, nie chowają pod zadupek i pewnie opór powietrza tablica robiła i się gwinty urywały :D

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Także jestem posiadaczem RC8 i to już drugi egzemplarz, aktualnie ma przejechane 3200km, poprzednim przejechałem ponad 28tyś i poza atrakcjami z odkręconym mocowaniem tablicy i wymianą wentylatora chłodnicy padł po 22tyś nie było absolutnie kłopotów.

Zdecydowanie nie oszczędzałem motocykla bywałem na torze i poza standardowymi przeglądami wymianą opon i napędów nic nie trzeba było dokładać.

 

Moto ma swoje wady ale myślę że największą rekomendacją jest to że po trzech latach kupiłem nową sztukę.

 

Pozdrawiam wszystkich zwolenników V-ek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

KS dysponujesz może testem KTM-a 690SM ? Widzę że jest w rankingu.

 

 

Juz nie !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie masz tego testu czy już nie ma tego moto w rankingu?

 

Nie mam juz tego artykulu

 

a tu aktualny ranking

 

1. HD Road King

2. Yamaha XJ 6 Diversion ABS

3. Honda CBF 1000

4. Suzuki Bandit 1250 S

5. Suzuki Gladius

6. Triumph Sprint 1050 ST

7. BMW K 1200 S

8. Kawa ER 6 F

9. Honda VFR

10. Yamaha R1

11. Suzuki V-torm 1000

12. Suzuki GSX-R 1000

13. BMW F 800

14. Honda Fireblade13.

15. MZ 1000 S

16. Kawa ZX 10 R

17. Triumph Daytona 675

18. Yamaha XT 660 X

19. Aprilia NA 850 Mana

20. BMW R 1200 GS

21. Kawa ZZR 1400

22. HD V-Rod

23. Kawa Z 1000

24. KTM 690 SM

25. Buell XB 12 S

26. KTM 950 Adventure

27. Suzuki M 1800 R ( intruder )

28. Ducati 999

29. BMW K 1300 GT

30. Ducati 1098

31. KTM RC8

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Także jestem posiadaczem RC8 i to już drugi egzemplarz, aktualnie ma przejechane 3200km, poprzednim przejechałem ponad 28tyś i poza atrakcjami z odkręconym mocowaniem tablicy i wymianą wentylatora chłodnicy padł po 22tyś nie było absolutnie kłopotów.

W dobrym momencie sprzedales. Pewnie nie dlugo pozniej padly panewki :D

 

To RC8 to jakis szrot

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja przymruzam oko czytajac takie "rankingi". Skad pochodza dane?- jakis zespol objezdzil je wszystkie w zbizonych warunkach? Harley na czele:) zabawne

 

W dobrym momencie sprzedales. Pewnie nie dlugo pozniej padly panewki :D

 

To RC8 to jakis szrot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...