jarameb Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam, głupia sprawa w sumie, od dwóch dni męczę się żeby zdjąć wspomniane magneto. Robię tak jak w serwisówce: 1 strona2 strona Dorobiłem sobie ściągacz i 'trzymacz', w postaci nieskomplikowanego mechanizmu unieruchamiającego magneto i śruby M18x1.5mm, problem w tym że w pewnym momencie nie jestem w stanie tego ściągacza bardziej wkręcić, co za tym idzie sprawy stoją... Może coś robię nie tak?...zawieszam sie w górnym lewym rogu 2-giej strony Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 podgrzej palnikiem delikatnie koło magnesowe lub idz na pneumat Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Może wystarczy puknąć młotkiem w ściągacz i puści :eek: :icon_idea: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 qpa - Tego nie próbowałem... Dream - no kombinuje już dwa dni, także nie omieszkałem użyć młotka :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Wkrecasz sciagacz na max jak sie da i stukasz mlotkiem. Sukcesywnie az do skutku. Kiedys pusci :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Będziemy jakoś kombinować zatem :P Spróbuję jeszcze tego opalania, może się rozszerzy... Może jakiegoś WD40 penetratora mu tam wpsikać, hm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Porządnie obejrzyj otwór w kole. Niedawno robiłem GS500 i też walczyłem z kołem magnesowym, okazało się że śruba opierała się o jakąś fazę czy coś w kole a nie o wał i przez to nie chciało zejść. A może nie sięgała do wału, coś w tym stylu, nie pamiętam już. Pomocna może być duża kulka z łożyska, tak duża żeby nie uszkodziła gwintu w czopie. Wkładasz ją, na to śruba, kręcisz i młotek, kręcisz i młotek. Do skutku. Tylko ostrożnie z tym młotkiem, nie naparzaj jak dzikus. Raz a porządnie puknąć centralnie w śrubę i dalej kręcić. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 O, dobry pomysł żeby sprawdzić czy faktycznie opiera się o wał... Z młotkiem uważam ;) Dobra, zeszło, psiknąłem rano WD-40, potem wziąłem młotek i zacząłem odkręcać całość, tym razem nogą. Zeszło. A powiedzcie jeszcze, bo magnesy są w tragicznym stanie, nie wiem czy da rade dopasować to koło skądinąd? Bo pewnie od tego modelu nie pochwyce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.