mateusz_gsf400 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 czy da sie coś zrobić gdy w silniku nie ma kompresji z powodu rys na powierzchni wewnętrznej cylindra? da sie to jakos naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Da się tylko czy jest sens.Tu masz drugi silnik z gwarancja rozruchową.KLIK lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 w japoni robić szlif cylindrów to dość kosztowna zabawa i dobrać wtedy tłoki no niewiem czy coś takiego się robi żeby to później miało sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 czy da sie coś zrobić gdy w silniku nie ma kompresji z powodu rys na powierzchni wewnętrznej cylindra? da sie to jakos naprawić? Oczywiście, że się da ale koszty przekroczą wartość tego silnika z ogłoszenia które podesłał Ci MONTER Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 a jakie moze miec konsekwencje jazda z silnikiem gdzie na dwóch cylindrach jest mniejsza kompresja? mechanik mowi mi ze cos da sie zrobic mieszanką na tych cylindrach ale bedzie miał większe spalanie i słabiej wchodził na obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 A ile ta kompresja wynosi? Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 powinno byc kolo 18 bar a na jednym jest 17 i po 12 do 13 reszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 powinno byc kolo 18 bar a na jednym jest 17 i po 12 do 13 reszta Czyli ciśnienie jest tylko nierówne na kolejnych cylindrach.Pytanie - czy to jest prawdziwa wartość ciśnienia czy błąd pomiaru?A napisałeś w tytule brak? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 13 bar to jest akurat dobra kompresja dla silnika. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ale skąd te 18 i 17? zapieczone pierścienie olejowe? Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 musze chyba zweryfikowac mechanika. serwisówka podaje ze ciśnienie powinno byc od 10 do 14,5 kg/cm^2 ale róznica nie większa niż 2 kg/cm^2 a dopuszczalne nieskie to 8 kg/cm^2 a gośc mi powiedział ze powinno byc 18kg/cm^2, pozatym mowi ze silnik wolno wchodzi na obroty i spada z nich skokami, chociaz ja nie pamietam żeby nie chciał sie wkręcać, śmigał równo a kompresja nie znikła w chwile powinno byc kolo 18 bar a na jednym jest 17 i po 12 do 13 reszta Czyli ciśnienie jest tylko nierówne na kolejnych cylindrach.Pytanie - czy to jest prawdziwa wartość ciśnienia czy błąd pomiaru?A napisałeś w tytule brak? przepraszam wynikało to z barku dostatecznej wiedzy na temat stanu mojego silnika, byłem żle poinformowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Wychodzi na to, że 3 są w dobrym stanie a jeden może mieć na przykład problem z nagarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 czyli chyba nie trudny do usunięcia problem?musze sie zagłębic w tematy mechaniki, zwiększenie świadomości wyjdzie mi na dobre hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Lepiej się zagłęb w temat gdzie szukać dobrego kompetentnego mechanika. Twoja wypowiedź każe myśleć, że nie masz pojęcia o silnikach jako takich i grzebiąc narobisz większych szkód albo w ogóle tego nie poskładasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_gsf400 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 we wcześniejszych postach napisałem że mechanik zajmuje się moim bandziorem, nawet nie brałem sie za zamodzielne grzebanie w silniku hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi