Skocz do zawartości

Naked z tłumikami po obu stronach


Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze, choć gustów się nie dyskutuje, to zakładanie 2 tłumików w miejsce jednego to techniczny krok w tył. Nie dość że osiągi spadają, to i waga sprzęta rośnie...

No, ale co kto lubi.. :flesje:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xj 600 :)

 

Jak i nowsze xj600N (gola wersja Diversion 600)

 

NO to jeśli chodzi o klasę 600 to masz jeszcze DUCATI MONSTER i SUZUKI SV 600 :icon_mrgreen:

 

Jak juz to sv 650 :P ale one w serii nie mialy wydechow po obu stronach (sv 1000 to juz inna historia :bigrazz: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Tobie radzieckie "Nakedy". Pojemności dochodzące do 750ccm. Nie dość, że będziesz miał wydechy po dwóch stronach to jeszcze po cylindrze na każdą. Wypas jakich mało. Jeżeli to nie wystarczy, zawsze możesz doczepić wozy z obu stron. Wtenczas szacun na dzielni murowany. :buttrock:

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gargamel i przy okazji poznasz cały silnik i wszystkie części motocykla. Będziesz miał okazje przyjrzeć się każdej części :banghead:

 

Ja już wiele lat temu każdą część zobaczyłem i pomacałem. Teraz czas na młodzież. :icon_mrgreen:

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dla wszystkich w motocyklach chodzi o osiągi .

 

Jak ktoś chce jeździć tylko rekreacyjnie na niedzielne powolne przejażdżki czy czasem po mieście śmignąć wieczorkiem , to 2 wydechy mu ani w przeciskaniu się miejskim korkiem nie przeszkadzają , ani te drobne różnice w mocy nie odegrają roli bo i tak nie wykorzystuje potencjału silnika w pełni .

 

Tak samo centralny element resorujący zamiast 2 amorkow po bokach ...

 

Co ma i 2 amorki i piękną stylistykę i 2 wydechy , oraz jest w klasie pojemnościowo średniej ?

CB450s tylko ze niestety już sie takich pięknych motocykli nie robi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz i nie placz wiecej:

myślisz, że jesteś fajny, rzucając tym tekstem? Nie. A może leczysz jakiś "mały" kompleksik? :icon_mrgreen:

 

Ale taka XJ 600 całkiem całkiem, i fajnie wygląda, mocy też mało nie ma, to by było coś :rolleyes:

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...