Skocz do zawartości

Kto Lubi Bmw?


straycat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Temat miłośników Merca (sam nim troszkę jestem) całkiem ładnie się rozwinął, więc może są tu zapaleńcy niemieckiej marki o bardziej sportowym zacięciu, czyli BMW?

 

Ja się poruszam śliczną e30 1.6i m40 z 90 roku w pięknym kolorze Alpinweiss II. Auto wymaga trochę inwestycji, ale mam zamiar doprowadzić go do idealnego stanu (no może bardzo dobrego ;P) bez absolutnie żadnego tuningu. Kiedyś może wyląduje w nim 2.0, ale na chwile obecną nie stać mnie ani na swap, ani na utrzymanie 2 litrów, więc to póki co marzenia.

 

Pozdrawiam i zapraszam do wypowiedzi.

Edytowane przez straycat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Temat miłośników Merca (sam nim troszkę jestem) całkiem ładnie się rozwinął, więc może są tu zapaleńcy niemieckiej marki o bardziej sportowym zacięciu, czyli BMW?

 

Ja się poruszam śliczną e30 1.6i m40 z 90 roku w pięknym kolorze Alpinweiss II. Auto wymaga trochę inwestycji, ale mam zamiar doprowadzić go do idealnego stanu (no może bardzo dobrego ;P) bez absolutnie żadnego tuningu. Kiedyś może wyląduje w nim 2.0, ale na chwile obecną nie stać mnie ani na swap, ani na utrzymanie 2 litrów, więc to póki co marzenia.

 

Pozdrawiam i zapraszam do wypowiedzi.

Marka zacna i godna posiadania,byłem właścicielem E30,E36 ale najbardziej wspominam E32 V12 300KM to był potworek paliwaożerny ale wymiatał ostro.W przyszłości E70 X5 3,5 dieesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lubię starszych samochodów tej marki ze względu na lanserów, którzy jeżdżą złomami z ryczącymi tłumikami i basem w środku. Auto ledwo trzyma się kupy ale przecież lans jest, a to najważniejsze.

Z silnikiem 1.6 czy 1.8 myślą, że są najszybsi i wgl najzajebiastszi

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ilości wyświetleń i odpowiedzi już widzę, że zbyt wielu wielbicieli tu nie ma.

Ja poza tym, ze nie lubię niemcowych produkcji to napiszę dlaczego nie BMW.

Jak szanująca się firma może przez tyle lat robić te same zegary...

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ilości wyświetleń i odpowiedzi już widzę, że zbyt wielu wielbicieli tu nie ma.

Ja poza tym, ze nie lubię niemcowych produkcji to napiszę dlaczego nie BMW.

Jak szanująca się firma może przez tyle lat robić te same zegary...

 

Osobiscie jestem pełen uznania dla marki BMW - produkcja i jakość oferowanych modeli ciagle na tym samym wysokim poziomie. Dobre wspomnienia z posiadania E30 2.0 Coupe. Zainwestowałem w orginał ładne 15",dwie kwasówki na wydechu i nic wiecej nie trzeba! Zgodze sie ze stwierdzeniem zszarganej opinii aut przed "dresiarzy"...smutne ale prawdziwe.

 

A co do zegarów to po co jest zmianiać coś co jest dobre i przejrzyste,a pozatym rozpoznawalne wyłącznie pod logiem BMW...jak chociażby podwójne skrzela na grilu?!

Nie świadczy to braku chęci rozwoju czy zacofaniu - to po prostu tradycja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ilości wyświetleń i odpowiedzi już widzę, że zbyt wielu wielbicieli tu nie ma.

Ja poza tym, ze nie lubię niemcowych produkcji to napiszę dlaczego nie BMW.

Jak szanująca się firma może przez tyle lat robić te same zegary...

 

kiedykolwiek heard of tradycja? :icon_biggrin:

 

Ja osobiście BMW mam i lubię - E36, z niezniszczalnym silnikiem m40 o pojemności 1600ccm. Diamantschwarz metalic trochę rdza wpierdala ale ogólnie wóz daje radę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m40 niezniszczalne? to największy syf jaki BMW wypuściło

wystarczy spojrzeć przez ile lat był ten silnik produkowany

jak latałem e30 m20b20 to myślałem, że to najgorsza opcja (osiągi średnie przy wysokim spalaniu) ale m40 bije na głowę wszystkie jednostki BMW

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, że m40 to lipa, zwłaszcza jak na BMW. W zasadzie to lipny jest rozrząd, który sie niszczy i albo wymieniasz całą górę silnika co jest nieopłacalne, albo jedziesz do tych paru osób w Polsce, które potrafią to naprawić w rozsądnych pieniądzach.

 

W mojej jednostce zawory stukają jak w dieslu. Czasami, ąz wstyd tym jeździć, jednak mysle, że wytrzyma to jeszcze pare ładnych tysięcy km, a jak padnie to już na poważnie trzeba będzie pomyśleć o swapie na prawdziwą jednostkę BMW, czyli 6 garów w rzędzie. Druga śmieszna sprawa w m40 to kable zapłonowe z impulastorem - cena podróbek to kolo 800zł :D Czyli trzeba stosować patenty.

 

Zaszargany wizerunek? Bardzo możliwe, ale jaka w tym wina BMW samego w sobie i kto by w ogole sie przejmowal wiesniakami? Prawda jest taka, że za zadbanym BMW e30 każdy się obejrzy, bo to po prostu piękne auto. Ja wolę mysleć o BMW nie jak o marce dla palantów i gówniarzy tylko jak o jednej z najbardziej utytułowanych marek w sporcie samochodowym na świecie.

 

Te same zegary przez 20 lat? Idąc tym tokiem myslenia, można powiedziec,że całe BMW od zawsze wygląda tak samo. Klasyczne ostre linie, deska zwrócona ku kierowcy, prosta, elegancka sylwetka, długa maska, napęd na tył i nieśmiertelne nerki na przodzie - dla mnie to po prostu tradycja i filozofia BMW, i to mi sie podoba.

 

Inna sprawa, to powiem wam zupełnie bez przechwałek, że mimo 21 lat na karku moja Bunia wielu dziewczynom się podoba :D i lubią nią jeździć, podczas, gdy zazwyczaj zupełnie bez emocji podchodzą do większości nowych samochodów.

 

 

Nie chcę żebyście zrozumieli mnie źle, ale są samochody dla prawdziwych facetów - m.in. ferrari, mercedes, alfa romeo, stare Mini, i wg mnie w tym gronie znajduje się też BMW, oczywiście nie mam nic przeciwko pieknym kobietom w "męskich samochodach" (własciwie to ja w ogóle nie mam nic przeciwko pięknym kobietom :rolleyes: ).

 

 

A moje marzenie z Monachium? BMW e114 2002 turbo - pierwszy samochód w którym seryjnie montowano turbosprężarkę, a zarazem niesamowity klasyk http://www.motoweb.pl/tapety/pictures/normal/bmw_2002_1972_2.jpg

Edytowane przez straycat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosz kuźwa, wyszła moja niewiedza o tym silniku. Ktoś mi tak kiedyś powiedział to teraz powtarzam. Zaworki faktycznie trochę klepią i nie wiem jak u Was, ale u mnie nic się z tym autem niedobrego nie dzieje. Brakuje trochę osiągów ale czego się spodziewać po motorze o pojemności butelki wody gazowanej.

 

A jak już jesteśmy w sferze marzeń to w moim garażu na pewno znalazło by się miejsce dla E24, 628 CSi:

 

http://www.euroclassicmotors.com/photos/e24m6149K009.jpg

 

God's car :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sobie klepią i będą klepać. Ponoć niektórzy wymienili całą górę silnika i dalej im klepią :D Poza tym silnik nie ma większych minusów.

 

Nie przejmować się i jeździć, jak rozrząd dokona żywota to za parę stów nowa głowica, albo cały silnik i dalej jeździsz - koszt jak za kable zaplonowe :banghead:

Edytowane przez straycat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanuję tą markę w szczególności za "małe szóstki" m50. Swoje pali ale co można z tym silnikiem robić to przechodzi ludzkie pojecie!

A zje*any wizerunek tej marki to chyba tylko w Polsce i to klepany przez ludzi którzy w większości nic wspólnego z tą marką nigdy nie mieli.

Świetne samochody! Jedyne w swoim rodzaju!

A nowe diesle BMW 35d to poprostu poezja inżynierii! a disignersko to X6 trafia w 100% w moje gusta...

maznas porównując BMW 3 do Audi A4 powiedzial że w audi czuje się jak zwykły kierowca przeciętnego VW, pełno elementów z o połowę tanszych modeli, czuć masówkę, a w BMW driver czuje się doceniony, wszystko jest typowe dla tej marki, a przy tym jakby szyte na miarę...

 

mi się też po nocach śni E-30 z niekoniecznie nieswapowanym silnikiem! :buttrock: o to to! :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gienek ST

Ja nie wiem w jakiej Audi A4 siedzial zeby taka opinie wystawic, przypuszczalnie w najtanszej wersji i w jednym z pierwszych Modeli :wink:Porowynwac Audi z VWjem to tak jak horneta z komarem :wink:

 

Co do BMW to przyznaje ze takie dziadowskie opinie puszczaja tacy

ktorzy nie maja jakiego kolwiek rozeznania w temacie,albo poprostu

z czystej niewiedzy czy nawat z zazdrosci :evil: :wink:Pewien Koles powiedzial mi :BMW to najwiekszy zlom i takim czyms by

nigdy nie jezdzil , a sam smigal w tym czasie nissanem i to nie

powiem jakim bo kazdy ma to na co kogo stac,ale ludzie bądźmy ludzmi

i nie oszukujmy samych siebie.

To co napisalem to nie ze slyszenia tylko z wlasnego doswiadczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem E36 M50B20 coupe z m-pakietem, auto prawie mnie zrujnowało finansowo ale to przez świetnych mechaników :/ ale jeśli chodzi o wrażenia z jazdy - bezcenne. Dalej jestem fanem marki i w niedługim czasie chcę sobie sprawić E39 530d, rewelacyjny samochodzik, wygodny, piękny i ekonomiczny (spalanie od 4,5-10 l/100km)Trochę pojeździłem i wiem co mówię.

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...