Jarek19 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam miałem taki problem w tamtym sezonie, jak stanąłem w korkach to temperatura wzrastała do maximum i zaczynała mrugać czerwona kontrolka to zaraz gasiłem moto albo ruszałem wiatrak chodzi na pewno, czy przyczyną może być zły płyn chłodniczy bo zalałem jakiś borygo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 (edytowane) Witam miałem taki problem w tamtym sezonie, jak stanąłem w korkach to temperatura wzrastała do maximum i zaczynała mrugać czerwona kontrolka to zaraz gasiłem moto albo ruszałem wiatrak chodzi na pewno, czy przyczyną może być zły płyn chłodniczy bo zalałem jakiś borygo... Sprawdził bym termostat i czujnik temperatury Edytowane 26 Lutego 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Gaszenie nie było raczej najlepszym sposobem na ostudzenie. Chyba lepiej jest "przewietrzyć" moto. Czujnik chyba odpada skoro wentylator się włączał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Termostat do sprawdzenia jeśli napewno wiatrak się włącza.Włącznik masz jeden czy dwa?Płyn borygo nie ma tu znaczenia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Czujnik chyba odpada skoro wentylator się włączał. czujnik moze zle czytac i wentylatory za puzno sie włanczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 (edytowane) Termostaty maja to do siebie że uszkodzone się nie zamykają więc raczej nie termostat , pozostaje czujnik który odpowiada za włączanie wentylatora, lub przekaźnik ( jeżeli jest w układzie , zdarza się że jest moduł a to już problem)... generalnie szukałbym w elektryce...Oczywiście jest też czynnik pośredni spaliny w układzie chłodzenia a to oznacza uszkodzoną uszczelkę pod głowicą...czego nie życzę... Edytowane 26 Lutego 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Termostaty maja to do siebie że uszkodzone się nie zamykają więc raczej nie termostat , pozostaje czujnik który odpowiada za włączanie wentylatora, lub przekaźnik ( jeżeli jest w układzie , zdarza się że jest moduł a to już problem)... generalnie szukałbym w elektryce...Oczywiście jest też czynnik pośredni spaliny w układzie chłodzenia a to oznacza uszkodzoną uszczelkę pod głowicą...czego nie życzę...Mało termostatów oglądałeś. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 gaszenie moto nie trwało więcej jak 1 min czekałem aż sie światła zaświeca zaraz po ruszeniu i średniej prędkości 50 temp spadała wentylator włączał sie za każdym razem ogólnie miałem tylko 2 takie sytuacje, na trasie temperatura normalna dodam że wtedy były upały poza 30 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Hmm.. nie wiem, ale u siebie mam cos takiego ze po zmienie plynu musze "odbeknac" uklad bo inaczej gdzies moze zatrzymac sie powietrze. Szczerze mowiac to nie wiem, ale taka tylko sugestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 gaszenie moto nie trwało więcej jak 1 min czekałem aż sie światła zaświeca zaraz po ruszeniu i średniej prędkości 50 temp spadała wentylator włączał sie za każdym razem ogólnie miałem tylko 2 takie sytuacje, na trasie temperatura normalna dodam że wtedy były upały poza 30 stopni A możesz nam powiedzieć na co liczyłeś gasząc silnik na 1 min. ? bo w/g mojej wiedzy jeżeli zatrzymasz silnik to i pompa płynu przestaje się kręcić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 kontrolka od oleju zaczęła mrugać już bałem się żeby coś nie stanęło w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 A może układ chłodzenia masz zapowietrzony. Ja bym zaczął właśnie od najprostszych sposobów szukania usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 (edytowane) ...układ sam powinien się odpowietrzyć po pierwszym zagrzaniu płynu, wygląda tak jakby tworzyło się ciśnienie w układzie chłodzenia ( spaliny), czyżby uszczelka pod głowicą ?, skombinuj urządzenie ( bańka z kapilarą)do sprawdzania spalin w układzie chłodzenia, wiele warsztatów mechanicznych naprawiających silniki samochodowe ma taki bajer , jak wyeleminujesz taką ewentualną awarię , szukaj dalej ,....nie ma wiele innych czynników za to odpowiedzialnych ,możesz też wyciągnąć całkowicie termostat i sprawdzić co dzieje się wówczas..lepiej niedogrzać silnika niż go przegrzać..( zwichrowana płaszczyzna głowicy )..mrugająca kontrolka oleju to bardzo niepokojący objaw...oznacza zanik ciśnienia oleju co ma wpływ szczególnie na panewki wału korbowego... Edytowane 27 Lutego 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.