erde Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 Wiem że ten temat pewnie już się pojawiał, ale nie wiele zostało wyjaśnione. Chodzi mi dokładniej o to, ile oleju (mixolu) nalezy lać do wachy - ETZ 251 po pierwszym szlifie. Proszę o to, byście nie podawali stosunku w jakim leje się olej, ale ile WY lejecie oleju do wachy. podajcie jakieś przykładowe dane liczbowe, na przykład ile oleju na 5 litrów. Pozdrawiam. AHA już niedługo ruszy na dobre stronka www.etezetka.prv.pl. Skończyliśmy już remont i czekam tylko na fotki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 a wiec ja leje 1:50 czyli 5 litrów benzyny/100ml oleju ----- w czasie docierania jak i pózniejszej wksploatacji. ps. Nie zauwazyem zadnych skutków ubocznych. Dodam ze uzywam mixolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 producent zaleca 1:50po szlifie trzeba delikatnie jeździć, nie siłowac silnika - dotrzec go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 1:50Kumpel lal 1:100 i nie zatarl silnika, a katowal go porzadnie (oczywiscie nie polecam shitu typu mixol w takiej sytuacji). pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 ja na dotarciu daje 1:40 200ml oleju( Castrol TT ) / 8 l U95 przez pierwsze 500 kmpotem 1:50 200ml / 10 l Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Dla mixolu trzeba przestrzegac 5 litrow paliwa na 100 ml olejuJezeli uzywamy lepszego oleju to mozna zmniejszyc ilosc olej. Ja pilnuje sie zalecen producenta czsyli 1/50 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Ja tez mam teraz moto na dotarciu, zrobiłem 4 szlif, wiec teraz leje 120ml na 5L, no ale tak normalnie to lałem 100ml na 5L.I równiez uzywam mixola i uwazam ze ten olej w zupełnosci wystarczy. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 w servisowce jest chyba napisane ze jakis castrol mozna lac 1:100 Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Ja Tam Leje 1:50 na 5 litrów (Mixol)Jezdzilen ma poczatku na Castrolu nie zauwarzylem wiekrzych róznic wiec powrócilem Do Mixola!!! MixOl Rulezzzzzzzzzz!!!!!!! :) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieszek Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Ja polecam lanie 1:50. Nie ma co lać więcej bo tylko się tłumik od olejowych spalin zapcha i sie nagar wytworzy(na tłoku). A czy chcesz lać miksol czy coś lepszego to zależy od zasobności twojego portfela. (ja leje Aral półsyntetyk). A różnica jest taka że syntetyki i półsyntetyki sie lepiej spalają od mineralnych (mixol, lux). Poza tym miksol jest gęstszy. Popieram zdanie Vipera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 15 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 viper miałes racje, podczas docierania nie ma sensu lac wiecej oleju ja wlałem w stosunku 1:40 to paskudnie dymi, a jak ja zostawiłem zeby sobie troche na biegu jałowym pochodziła to tak zajebało swiece ze zdechła i juz nie mogłem jej odpalic wyczysciłem swiece i odrazu odpaliła. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 ja tez leje Miksol jak docierałem to lałem 1 do 40 ale teraz juz 1 do 50 i jest gut :) nic mi sie nie zatarło ani nioc takiego tłumik czysty nagaru sladowe ilości takze nie jest zle :) a poza tym nowy tłumik stawiam z kolankiem ten niby Sport to sie podziele za jakis tydzień spostrzezeniami co to tego układu :mrgreen: ale paliwko uniwersalna 95 z rafinerii gdańsk zwykle a do tego miksol i 1 do 50 i jest spoko :mrgreen: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 Ja leje bezołowiowa 95,98 i czasami 99 na stacji shell. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 Co do sport tlumika i nagaru to problemu nie ma. Tlumik jest przelotowy, nie ma przegrod i nic co by spalinki zatrzymywalo Jedyny syfa jaki w nim mam to, to co wiorkach zostanie. A te raz na jakis czas (2-3 miesiace, zalezy) wymieniam. Cena jet na tyle niska ze mozna sobie pozwolic. Ja tez tankuje na SHELLU i nigdy sie nie zawidlem, co do np Orlenu mam mieszane uczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 ja zawsze lele 95 M@łpa i jak sie na 98 jeżdzi? czuć cos róznice w mocy lepszej czy niezbyt bo nigdy tego nie lałem jeszcze choc kiedys sie zastanawioałem czy nie zalać jej kiedy 98 no ale jak narazie tylko Rafineria Gd uniwersalna 95 + Miksol lux no i jest gites 1:50 czasem kapke wiecej np 1:48 pozdrawiam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.