Wiewiór81 Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Witam, Ostatnio miałem okazję zostać zepchnięty przez samochód z mojego pasa ruchu, co poskutkowało piękną glebą z lekkim szlifem. Na szczęście motocyklowi wiele się nie stało (dojechałem nim jeszcze do garażu) - poza tym, że lekko wygięła mi się kierownica. Niewiele, bo końcówka przesunęła się o jakieś 5 cm, ale podczas jazdy to okropnie przeszkadza.Pytanie brzmi: Czy kierownicę się prostuje, czy musze kupić nową? pozdro, WR81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Moze niekoniecznie nowa, ale inna, prosta. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Teoretycznie takich elementów nie powinno się prostować. Wszędzie na świecie się kupuje nową, a w Polsce prostuje (tak samo jak ramy, totalnie rozbite samochody itp). Wszystko zeleży od tego czy rurka się załamała w jednym konkretnym miejscu - jak tak to nie ma wyjścia (trzeba kupić nową) , jak nie, to można próbować naprostować. Wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia. Mogę się popytać u swoich dostawców, ile by chcieli za akcesoryjną kierownicę, kupowałem w zeszłym roku do Kawki za 100 zł., więc cena nie jest wygórowana. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 prostuj ,zalezy czy alu czy stal ,jak stal to spoko ,alu moze trzasnac :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Będzie problem niechybnie. Mam jakies tam doświadczenie z prostowaniem kierownic w enduro. Zwykle aluminiowe kierownice podczas prostowania na ciepło po prostu pękają. Gdyby to był 1-2 cm to jeszcze jakoś by uszło, ale u Ciebie stary jest z 5 cm odchyłu. Także raczej pęknie. Będzie nowa potrzebna raczej. Cholernie mi przykro w sprawie gleby, nic nie wiedziałem :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 Spróbuj wyprostować.jesli sie nie uda kupisz nową.Radzę zakorkować jeden koniec kierownicy dopasowanym kołkiem z drewna, nastepnie wsyp suchego, drobnego piasku, ubij go i zakorkuj drugi koniec kierownicy.Przydało by sie tez solidne imadło z okładkami np.aluminiowymi i jakas rurka która wejdzie na kierownice (do pociągniecia) Ja kiedys prostowałem kierownice kumplowi korzystając z .....przydrożnego drzewa.Pien miało w kształcie litery "V"Jesli nie masz mocnego imadła to skorzystaj z takiej mozliwości. Ma to sporą zaletę że nie zostawia śladów zacięć i rys na kierownicy Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.