Magik Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zbiorniki są te same jeśli tak to ilu litrowe ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 3 s w guglach.... 19 l. Proszszsz... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zaraz tam Google - wystarczyło przewinąć stronę o 3 posty do góry... :banghead: :banghead: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Oj tam ;) na tym tapatalku nie wygodnie, a przeciez forum jest do dyskutowania ;)Ale dziekuje za odpowiedzi, juz wiem ze sa 19l ;)No nic pozostaje mi sie przymierzyc do tego smt :) moze sie gdzies uda, bo szczerze to jeszcze na nim nawet nie siedzialem, ale plany sa... na kupno ;) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 na koniec tego sezonu jednak padła decyzja o sprzedaży bandita i na wiosne przymiarki do SMT'ka.Obecnie borykam się ze sprzedażą suzuki, a na otomoto powskakiwało kilka smt w okolicach 21 tyś więc cenowo robi się coraz bardziej przystępnie. Przewertowałem ten temat, poczytałem też wiele ciekawych argumentów za i przeciw w temacie:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/179878-ktm-smt-990-ewentualnie-fz1-moze-macie-jakies-inne-propozycje-do-rozwazenia/?hl=%20ktm%20%20640%20%20adventure no i pozostaje jeszcze jedno pytanie dot. SMT - jak oceniacie to moto do jazdy po szutrach, lub leśnych dróżkach. Jest kilka filmików na yt (łącznie z promo ktm'a) gdzie ludzie jeżdzą i wygląda to raczej średnio. Ja ten sprzęt widziałem 2x na żywo i nawet na nim nie siedziałem więc nie mam kompletnie jak ocenić. Naturalnie nie oczekuje od jednego motocykla, że będzie to fajny sprzęt do żwawego zapierdzielania od świateł do świateł, do weekendowych przejażdżek, a jak będzie trzeba to i na wyjazd kilku dniowy, a do tego radzącego sobie w bardzo delikatnym adv - ale z drugiej strony może właśnie taki jest SMT ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Na szuter ten motocykl nadaj się tak samo, jak każdy inny sprzęt typowo szosowy, naked itp. Czyli się nie nadaje. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 to mnie trochę zasmuciłeś Fat ;) Zakładając, że uda mi się kiedyś zmienić sprzęt na SMT'ka to na pewno nie będę go taplać w błocie, ani napierdzielać po jakiś delikatnych hopkach. W grę wchodziła by tylko i wyłącznie delikatna polna, lub leśna droga. Chociaż oglądając tego typu filmik: wygląda to całkiem ok, tylko pytanie czy w takiej jeździe SMT czuje się ok, czy to katorgi dla tego sprzętu ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) a dlaczego nie adv?Jak zamierzasz latać po bocznych, niekoniecznie asfaltowych ścieżkach, to chyba warto wziąć pod uwagę adwęczera.W Kołobrzegu był/jest na sprzedaż 990 w fajnych pieniądzach, zadbany i nie bardzo jest do czego się przyczepić.Oglądałem go i byłbym wziął, ale nie poskładało mi się czasowo. Edytowane 4 Listopada 2017 przez lysy76 Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 a dlaczego nie adv?Jak zamierzasz latać po bocznych, niekoniecznie asfaltowych ścieżkach, to chyba warto wziąć pod uwagę adwęczera.W Kołobrzegu był/jest na sprzedaż 990 w fajnych pieniądzach, zadbany i nie bardzo jest do czego się przyczepić.Oglądałem go i byłbym wziął, ale nie poskładało mi się czasowo. nigdy nie jeździłem na motocyklach enduro ani adv, więc na tą chwilę nie jestem w stanie określić jaki będzie procentowy stosunek jazdy asfalt / szuter.Gdyby było by to 50//50% wybór byłby jasny na adv. Ale wydaję mi się, że u mnie to raczej będzie 80//20 z przewagą dla asfaltu. Dlatego wydaje mi się, że ktm 990 adv nie wykorzystam w 100%, a na dłuższe (kilku dniowe) wyjazdy ruszam raz-dwa razy w roku.Dodatkowo drugim czynnikiem jest cena, która mnie dosyć ogranicza. SMT'ka można już znaleźć za 21tyś, ADV wypadają drożej. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Jeżeli chcesz podróżować motocyklem, to odpuść sobie tego SMT bo to nie do tego sprzęt. Jeśli ma to być KTM to tylko ADV. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Nie byłbym tak radykalny w stwierdzeniach,Tommo. ;) Aleee... po mojemu lepiej mieć i nie wykorzystać niż chcieć a nie móc, bo sprzęt nie pozwala na szaleństwa :) . Dokładając ( o ile nie ma) akcesoryjną kanapę, kufry :cool: robisz z adv przyjaznego podróżnika dla dwojga.A cały czas masz w zapasie potencjał do wykorzystania w ew. offie szeroko pojmowanym.Nie wiem jaki przedział roczników jest brany pod uwagę ale 990adv za 20kPLN to żaden jednorożec.Droższe (ten sam rocznik) bywają już dodźgane przydaśkami, co minimalizuje poszukiwania owych i poświęcony czas na montaż.Takie tam moje subiektywne spostrzeżenia. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Nie radykalny tylko racjonalny.Jeżeli ADV w kontekście turystyki, bije SMT na każdym polu, to gdzie tu radykalizm? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Podróżowanie i turystyka ma tyle pojęć ilu jest podróżników i turystów. Więc stwierdzenie, że tylko adv, jest nieco na wyrost.☺ Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 dla mnie większym argumentem dla SMT jest cena niż walory turystyczne. Wg mnie lepiej celować w moto, które będzie cieszyło na co dzień, a nie w dalekich wyprawach. Bo ile tych wypraw w roku jedna max dwie ? - przynajmniej w moim przypadku.A lotki weekendowe po 300 km to dla mnie żadna turystyka :) i tak na prawdę do zrobienia w wygodzie na większości sprzętów (tym bardziej zarówno na smt jak i adv).Dla mnie duży i jak na razie jedyny plus dla adv to większa uniwersalność dla jazdy w terenie. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Taki "teren" jak na powyższym filmiku to nie teren :) Z taką drogą poradzi sobie prawie każdy motocykl. Ograniczenie terenowe SMT względem ADV wynika głównie z rodzaju kół i opon, jakie możesz na nie naciągnąć. Na ADV spokojnie możesz wrzucić jakieś semi-terenowe gumy i jeździć bardziej ambitnie w offie. W SMT masz 17 cali i najczęściej zwykłe, szosowe gumy. Zawias może i wybierze jakieś większe dziury, ale i tak nie poszalejesz ze względu na braki przyczepności (powodzenia na hamowaniu). Potraktuj ten motocykl jako nakeda z owiewką i podwyższonym skokiem zawieszenia, to nie jest turystyczne enduro czy inny SUV. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.