Bimbak Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 jak już kolesia tak molestujesz o wszystko to niech wybada jakieś grubości są tarcze hamulcowe, a jak już go będziesz ogladać to sprawdź to sam jeszcze raz. Super jakby dało się przejechać i sprawdzić ewentualne bicie ale można to też sprawdzić kredą albo markerem. Tarcze to najbardziej kosztowny w wymianie element eksplaotacyjny, potem dopiero są opony i napęd. Sama kapa i to jeszcze tylko to pryszcz i ja bym się tego kawałka aluminium, magnezu, czy jakiegoś innego stopu metalu specjalnie nie czepiał. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 jak już kolesia tak molestujesz o wszystko to niech wybada jakieś grubości są tarcze hamulcowe, a jak już go będziesz ogladać to sprawdź to sam jeszcze raz. Super jakby dało się przejechać i sprawdzić ewentualne bicie ale można to też sprawdzić kredą albo markerem. Tarcze to najbardziej kosztowny w wymianie element eksplaotacyjny, potem dopiero są opony i napęd. Sama kapa i to jeszcze tylko to pryszcz i ja bym się tego kawałka aluminium, magnezu, czy jakiegoś innego stopu metalu specjalnie nie czepiał. takiej możliwości że miał bym zakupić sprzęt bez przejechania się to nawet nie biorę pod uwagę, przejazd musi być, chociaż by sprawdzić jak zmienia biegi, jak hamuje, jak przyspiesza, jak się zachowuje w zakręcie. oczywiście w rozmowie telefonicznej zawsze zwracam uwagę że będę chciał odbyć jazdę próbną motocyklem, jeśli delikwent nie wyraża zgody to nie ma o czym mówić dalej. trzeba poczekać aż śnieg trochę odpuści żeby trochę suchego asfaltu się znalazło. Bimbak to niby racja, ale jednak trochę razi ten dekiel i wolał bym dmuchać na zimne, aby nic z niego nie zechciało zacząć kapać w niedługim czasie. chyba że to tylko dekiel właśnie od alternatora gdzie nie krąży żaden płyn ustrojowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 chyba że to tylko dekiel właśnie od alternatora gdzie nie krąży żaden płyn ustrojowy :) Tylko w niektorych sprzetach pod deklem alternatora nie ma oleju, na przyklad xj 600, ale w wiekszosci jest. Dowiedz sie jak jest w gikserach bo nie mialem stycznosci w tymi silnikami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Bimbak to niby racja, ale jednak trochę razi ten dekiel i wolał bym dmuchać na zimne, aby nic z niego nie zechciało zacząć kapać w niedługim czasie. chyba że to tylko dekiel właśnie od alternatora gdzie nie krąży żaden płyn ustrojowy smile.gif Krazy nie krazy, a co to za roznica?? I tak jak kupisz to pierwsza rzecz wymiana oleju. Jak krazy tam jakis plyn to sobie wtedy wymienisz :] Innej opcji nie widze zeby sam z siebie sie rozszczelnil ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Napęd masz do wymiany dekiel idzie pospawać.Może lepiej szukać bandita w dobrym stanie wsadzić dysze tuningowe i będzie jechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 (edytowane) Krazy nie krazy, a co to za roznica?? I tak jak kupisz to pierwsza rzecz wymiana oleju. Jak krazy tam jakis plyn to sobie wtedy wymienisz :] Innej opcji nie widze zeby sam z siebie sie rozszczelnil ^^ z wymianą oleju jasna sprawa:) co do krążenia tego płynu pod tym deklem to miałem na myśli ewentualne ryzyko wycieków :D jeśli teraz nie jest rozszczelniony to już sam się nie rozszczelni, a i tak u mnie kwalifikuje się on do wymiany :) Napęd masz do wymiany dekiel idzie pospawać patrz jak wyżej: wymiana jeśli już, spawy odpadają nawet mojej WSK nie profanuje spawami :) zresztą ten dekiel chyba z magnezu, więc ciągnie się jak flaki z olejem podczas spawania... Może lepiej szukać bandita w dobrym stanie cytuję: " Panie, coś Pan " :) Edytowane 16 Grudnia 2010 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 pod deklem alternatora jest olej. W spawanie bym się nie bawił bo to ciężko się spawa i deformuje. Jeśli nie ma dziury na wylot to ubytek uzupełniam poxiliną, a na to lakier i jest git. Łańcuch wcale nie wygląda tak źle, ale ciężko powiedzieć. Kilka śrub nieoryginalnych, np od zbiornika to dobrze nie świadczy o kulturze i poziomie serwisu, mnie to zawsze uderza. Ale... biorąc pod uwagę cenę, a ta jest podobno atrakcyjna... zwróć uwagę na to czy na wolnych obrotach nie pojawiają się "dziury" w mocy silnika- jest pełny układ, to i K&N pewnie też, a bez PC Gixxxer kaprysi w dolnym zakresie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Zerknij Panie! 9 tys i wygląda że reanimacji nie potrzebuje. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=139074&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 (edytowane) Forumowi artyści od spawania :bigrazz: Ta 9 od forumowicza jest na prawdę git :lalag: Edytowane 16 Grudnia 2010 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 pod deklem alternatora jest olej. W spawanie bym się nie bawił bo to ciężko się spawa i deformuje. Jeśli nie ma dziury na wylot to ubytek uzupełniam poxiliną, a na to lakier i jest git. Łańcuch wcale nie wygląda tak źle, ale ciężko powiedzieć. Kilka śrub nieoryginalnych, np od zbiornika to dobrze nie świadczy o kulturze i poziomie serwisu, mnie to zawsze uderza. Ale... biorąc pod uwagę cenę, a ta jest podobno atrakcyjna... zwróć uwagę na to czy na wolnych obrotach nie pojawiają się "dziury" w mocy silnika- jest pełny układ, to i K&N pewnie też, a bez PC Gixxxer kaprysi w dolnym zakresie. dzięki za wskazówki, dziury nie ma, właściciel odpisał że jest tylko z wierzchu zdarty ten dekiel co do tych śrub to mówisz o tych które trzymają zbiornik przy kierownicy? Zerknij Panie! 9 tys i wygląda że reanimacji nie potrzebuje. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=139074&hl= no łądna ładna ze zdjęć ta zx9, ale to nie Gixer :) poza tym 10.000 to maximum mojego funduszu, muszę się trochę pilnować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 A cena pewnie do utargowania. Twoja sprawa, ale ja tego ścierwa Gixa z ogłoszenia bym nie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 A cena pewnie do utargowania. Twoja sprawa, ale ja tego ścierwa Gixa z ogłoszenia bym nie kupił. spokojnie, to dopiero pierwszy sprzęt na tapecie, zima jeszcze długa :D myślę że mała inwestycja w tą maszynę i nie była by zła :) no ale to powoli, ciągle przeglądam ogłoszenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 I te manetki z bazaru, blee :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 dobra propozycja ta kawa... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 zgodnie z obietnicą sprzedającego dostałem zdjęcie okolicy półki, lag i główki ramy jak oceniacie te okolice wszystko wygląda chyba jak należy? http://img600.imageshack.us/i/pc183603.jpg/ http://img820.imageshack.us/i/pc183604.jpg/ http://img151.imageshack.us/i/pc183605.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.