Skocz do zawartości

Kawasaki gpz 1000 rx


Gość edek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z tą przejzadzką moze byc problem poniewaz jak odpale to olej dosyc szybko wycieka, a stanunie moge sprawdzic bo o dziwo okienko jest od srodka zalepione czyms brązowym i nic nie widac:?

 

P.S. Januszym podoba mi sie ten model, wygodnie sie jezdzi i nie mam ochoty go sprzedawac tym barfdziej ze jest zadki wiec moze w daleszj przyszloci sprzedam go po dobrej cenie jakiemus kolekcjonerowi :P A na zloty to wogole swietny material zeby sie pokazac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprawa wygląda tak... zajechałem do kolegi rozebraliśmy to i owo i okazało się że olej cieknie z wałka zdawczego kolo przedniej zębatki. Simmering to pewno nie problem zmienić... ALe problem jest taki że któs odwalił chałe i przyspawał ( na 3 spawy ) nakrętke do wałka zdawczego... :/ pewno gwint zjechany... pytanie co robic zmienic simering i co dalej? na nowo zaspawać? Pytanie czy spawy wytrzymają w takim motorze... Znajomy mechanik twierdził że tak no ale śmiem powątpiewać... No ale co zrobic, nie będe przeciez calego silnika rozbierał bo sie nie opłaca...

Jak myślicie, spawy rozwiążą problem?

 

P.S. Chyba ze daloby sie nagwintowac.. ale chyba nie bo są tam pewno jakies frezy...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprawa wygląda tak... zajechałem do kolegi rozebraliśmy to i owo i okazało się że olej cieknie z wałka zdawczego kolo przedniej zębatki. Simmering to pewno nie problem zmienić... ALe problem jest taki że któs odwalił chałe i przyspawał ( na 3 spawy ) nakrętke do wałka zdawczego... :/ pewno gwint zjechany... pytanie co robic zmienic simering i co dalej? na nowo zaspawać? Pytanie czy spawy wytrzymają w takim motorze... Znajomy mechanik twierdził że tak no ale śmiem powątpiewać... No ale co zrobic, nie będe przeciez calego silnika rozbierał bo sie nie opłaca...

Jak myślicie, spawy rozwiążą problem?

 

P.S. Chyba ze daloby sie nagwintowac.. ale chyba nie bo są tam pewno jakies frezy...

 

 

 

W każdym silniku motocyklowym twardość nakrętki jest o wiele mniejsza niż twardość wałka zdawczego.

Wniosek jest prosty - kupić nową nakrętkę a starą usunąć przy pomocy szlifierki, uszkodzone nitki gwintu na wałku można poprawić przy pomocy igłowego pilnika pokrytego proszkiem diamentowym. Operacja tylko dla zdolnych manualnie i bardzo cierpliwych .

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a spawy tez wchodzą w gre?

Oczywiście, ze tak.

Tylko potrzebna praktyka jak już pisałem.

Drugim sposobem naprawy jest wymiana tego wałka ba używkę pełnosprawną ale poza dobrze wyposażonym warsztatem to będzie następna rzeźba w gównie.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyko tyle ze gadalem z mechanikiem co robil w serwisie to mowi ze walka poprostu nie oplaca sie wymieniac bo koszty przzewyzsza wartos motocykla... bo trzeba caly motocykl rozbierac....

 

Nie cały tylko spód silnika a to wielka różnica.

Zdjęcie owiewek i wyjęcie silnika wcale nie jest aż takie drogie.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...