Witcher Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 z tą przejzadzką moze byc problem poniewaz jak odpale to olej dosyc szybko wycieka, a stanunie moge sprawdzic bo o dziwo okienko jest od srodka zalepione czyms brązowym i nic nie widac:? P.S. Januszym podoba mi sie ten model, wygodnie sie jezdzi i nie mam ochoty go sprzedawac tym barfdziej ze jest zadki wiec moze w daleszj przyszloci sprzedam go po dobrej cenie jakiemus kolekcjonerowi :P A na zloty to wogole swietny material zeby sie pokazac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 A tak szczerze to dużo za to zapłaciłeś? Bo widze ,że tam jest dużo roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 moze wcale nie tak duzo wkoncu to wyciek oleju a chyba w wielu motorach to sie zdarza co nie(-: dalem 2100zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 No to zaczynaj działać coś z tym wyciekiem. Samo się nie zrobi. Chyba ,że oddajesz do mechanika. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Mam znajomego mechanika, ale ugadalem sie wczesniej z nim na wymiane uszczelki a jak tu bedzie grubsza sprawa... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 No to sprawa wygląda tak... zajechałem do kolegi rozebraliśmy to i owo i okazało się że olej cieknie z wałka zdawczego kolo przedniej zębatki. Simmering to pewno nie problem zmienić... ALe problem jest taki że któs odwalił chałe i przyspawał ( na 3 spawy ) nakrętke do wałka zdawczego... :/ pewno gwint zjechany... pytanie co robic zmienic simering i co dalej? na nowo zaspawać? Pytanie czy spawy wytrzymają w takim motorze... Znajomy mechanik twierdził że tak no ale śmiem powątpiewać... No ale co zrobic, nie będe przeciez calego silnika rozbierał bo sie nie opłaca... Jak myślicie, spawy rozwiążą problem? P.S. Chyba ze daloby sie nagwintowac.. ale chyba nie bo są tam pewno jakies frezy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 No to sprawa wygląda tak... zajechałem do kolegi rozebraliśmy to i owo i okazało się że olej cieknie z wałka zdawczego kolo przedniej zębatki. Simmering to pewno nie problem zmienić... ALe problem jest taki że któs odwalił chałe i przyspawał ( na 3 spawy ) nakrętke do wałka zdawczego... :/ pewno gwint zjechany... pytanie co robic zmienic simering i co dalej? na nowo zaspawać? Pytanie czy spawy wytrzymają w takim motorze... Znajomy mechanik twierdził że tak no ale śmiem powątpiewać... No ale co zrobic, nie będe przeciez calego silnika rozbierał bo sie nie opłaca... Jak myślicie, spawy rozwiążą problem? P.S. Chyba ze daloby sie nagwintowac.. ale chyba nie bo są tam pewno jakies frezy... W każdym silniku motocyklowym twardość nakrętki jest o wiele mniejsza niż twardość wałka zdawczego. Wniosek jest prosty - kupić nową nakrętkę a starą usunąć przy pomocy szlifierki, uszkodzone nitki gwintu na wałku można poprawić przy pomocy igłowego pilnika pokrytego proszkiem diamentowym. Operacja tylko dla zdolnych manualnie i bardzo cierpliwych . Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 a spawy tez wchodzą w gre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Widzę, że kupiłeś sprzęta poskręcanego na druty i sam chcesz dalej wykonywać takie naprawy, taką maszyną nikomu nie zaimponujesz na zlocie :banghead: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Szczerze wspolczuje :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Ogólnie prosilem o pomoc a nie o posty, które nic nie wnoszą do tematu... :bigrazz: P.S. A to co w silniku zrobione to i tak bede wiedzial tylko ja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 a spawy tez wchodzą w gre? Oczywiście, ze tak. Tylko potrzebna praktyka jak już pisałem. Drugim sposobem naprawy jest wymiana tego wałka ba używkę pełnosprawną ale poza dobrze wyposażonym warsztatem to będzie następna rzeźba w gównie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 tyko tyle ze gadalem z mechanikiem co robil w serwisie to mowi ze walka poprostu nie oplaca sie wymieniac bo koszty przzewyzsza wartos motocykla... bo trzeba caly motocykl rozbierac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 tyko tyle ze gadalem z mechanikiem co robil w serwisie to mowi ze walka poprostu nie oplaca sie wymieniac bo koszty przzewyzsza wartos motocykla... bo trzeba caly motocykl rozbierac.... Nie cały tylko spód silnika a to wielka różnica. Zdjęcie owiewek i wyjęcie silnika wcale nie jest aż takie drogie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 on stwierdzil ze slinik rozbierac, przy okazji odrazu wymienic uszczelki itp, palowanie głowic itd i wyjdzie jakies 2000zl-2500zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.