Jewon Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 czy mozna zamienic spręzynke w napinaczu rozrządu na na jakąś z innego modelu hondy?? Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosy Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) czy mozna zamienic spręzynke w napinaczu rozrządu na na jakąś z innego modelu hondy?? W larssonie masz dostępne sprężynki do napinaczów opisane jako do "Hondy", ja takie zamówiłem i podmieniłem. Czy ktoś orientuje się jakie jest oznaczenie fajek zapłonowych NGK do VTR'y? Potrzebuje zamówić i w żadnym katalogu za cholerę nie mogę tego znaleźć, czy przewody wysokiego napięcia można łatwo odłączyć od cewki, czy jest to nierozbieralne? Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez bosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 To coś jest nie tak, VTR ma tendencję do częstego włączania wentylatora, a temperatura powinna oscylować ok 90 stopni, czyli wskazówka ma być na połowie. Mam !! Ktoś pewnie myślał że coś nie tak, ze ciągle się załącza wentylator, więc założył termostat który się otwiera przy 75stopniach. Z tego co wiem to w VTR powinien sie otwierac w przedziale 81-84 stopnie. Z VTR z 98r lajtowo spasuje do tej z roku 97, nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Aaaaaaa, sory ;) nie pomyślałem o tym, że to może być sportowy termostat ;D nie było pytania. (nie mogłem edytowac poprzedniego postu więc napisałem nowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogrex Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Witam wszystkich, jestem nowym posiadaczem VTR1000F i przychodzę do was z pytaniem i prośbą o radę... Otóż VTR jest to jzu moj trzeci motocykl, zaczynałem od Kawasaki GPZ500, pozniej Suzuki SV650, a teraz wlasnie VTR. mam ja cos 3 miesiace, na poczatku nei jezdzilem gdyz pogoda nie dopisywala, ale od jakichs dwoch miesiecy to ujezdzam ja ile moge. no i na poczatku bylo wszystko ok, od 3tys obrotow rwala do przodu jak wariatka, teraz natomiast zbiera sie od 5tys, a do tych 5 to jakos tak dziwnie, na postoju jak sprawdzalem jak regauje na ostre raptowne ruchy manetka to widze ze sie dusi czy tez dlawi, nie ma takiej reakcji jak kiedys ze odkrecam gaz tak pare razy szybko a ona ladnie szybko wchodzi na obroty, teraz to slysze jak sie dlawi i w silniku pojawilo sie cykanie (sadze ze moze to byc zawor). jak jest zimny to bardziej czuc ze jest mulasta, po rozgrzaniu troszke lepiej, ale i tak nei jest to co bylo i strasznie mnie to irytuje. tutaj moje pytanie dla posiadaczy, jak myslicie, zawory do regulacji? jak tak to czy ktos juz to robil i moze podpowiedziec jak sie do tego zabrac? napewno sciagnac czasze tzreba, bak i siedzenie, ale widze ze dostepu do przedniego cylindra broni chlodniczka oleju.... chcialbym zrobic to sam, gdyz w GPZ500S ktorego mialem wczesniej robilem to sam cos chyba 3 razy w ciagu mojego urzytkowania i zawsze wszystko robilem dobrze a efekt byl jak najbardziej zadowalajacy, z tym ze tam byla regulacja zaworow na sruby, tutaj na plytki i jeszcze takiego zabiegu nei robilem, ale wierze ze sobie poradze, pod warunkiem ze ktos cos doradzi lub moze chociaz treoche nakieruje, jak to zrobic w VTR i jak dzialac z tymi plytkami, wiem ze mozna je pozamieniac miejscami jak sie da (ale zastanawiam sie jak sie do tego zabrac) a moze to nie regulacja zaworow sie klania, tylko cos innego? moze swiece? ale mototrycznie ma to powiazanie z tym cykaniem ktoro sie pojawilo, poniewaz jak nei bylo cykania to motor rwal jak trzeba, pojawilo sie cykanie i z dnia na dzien bylo coraz gorzej. prosze was urzytkownikow SZTORMÓW o pomoc. z gory dziekuje PZDR Edytowane 14 Maja 2013 przez ogrex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 a przeszłość moto znajoma??ja teraz przed sezonem dla spokoju zrobiłem czyszczenie-synchronizacja gazników plus regulacja składu mieszanki (bo stare swiece za bardzo wypalone były),świece,luzy zaworowe,filtr powietrza no i jeszcze cała mase innych rzeczy, też radze zacząć od zestawu gazniki-swiece-luzy zaworowe.na pewno nie zaszkodzi.moze to byc tez cos od strony rozrzadu??moze przeskoczył rozrzad o jeden lub pare ząbków stąd to cykanie??sprawdz napinacze łańcuszka rozrządu.może sprężynki wyzionęły ducha.ja teraz tez dla spokoju wymieniłem sprezynki w napinaczach z płytkami zaworowymi to taka sprawa że musisz sprawdzic w serwisuwce jakie sa tolerancje dla luzów i dobierac płytki o odpowiedniej grubosci.zapewne nie masz żadnych płytek to bedziesz musiał zamówić odpowiednie,chociaz czasem potrzeba tak nietypowy wymiar ze nowych takich nie ma trzeba dzwonic po ludziach i pytac załatwiać używki.a jaki przebieg i rocznik sprzęta?bo w mojej prz 45tyś km okazało się ze w drugim cylindrze wszystkie luzy w normie a pierwszym cylindrze dwie płytki trzeba było wymienić Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam. Mam taki problem, zmieniałem spręzyny napinaczy rozrządu i sprężynki napiąłem na maksa. Złożyłem, odpaliłem i było git, Chciałem jeszcze sprawdzic czy wszystko dobrze więc odkręciłem z pokrywy śróbę i za pomocą klucza zacząłem obracać wałem. No i tu jest problem bo łańcuch tak delikatnie "cyka" przy kręceniu wałem (podczas pracy silnika tego nie słychać) . Nie widać nigdzie zeby skakał albo się naprężał i puszczał. Czy sprężyna napinacza skręcona na maksa może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Sprężyn na maksa się nie naciąga nikt chyba nie wie dokładnie ile naciągnąć.Producent nie przewiduje naprawy,ja naciągałem po trzy obroty.Rozbierając stary napinacz starałem się policzyć ile razy się odkręci i wydaje mi się że to były dwa obroty.Przy zmianie napinaczy-sprężyn,powinno się koniecznie ustawić wał i zawory tak jak do regulacji zaworów czyli na zamknięte zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wlasnie naciagnalem bo gdzies czytalem ze na maksa ;/ czyli jaki moze byc powod cykania lancuszka rozrzadu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Twierdzisz że podczas pracy silnika nic nie słychać to chyba dobrze.Obracając kluczem kręciłeś wałem zgodnie z jego kierunkiem pracy czy odwrotnie,kręci się w lewą stronę.Co do sprężynek to je popuść nie mają być na maksa naciągnięte,mogą ci strzelić łańcuszki też cierpią jak tak mocno napięte.Jak byś teraz wyciągał napinacze to je zblokuj przed wyjęciem z silnika kluczykiem-blaszką zobaczysz ile są wyciągnięte i ile im zostało jeszcze do wyjścia.I przed włożeniem napinacza do silnika skręcasz napinacz na maksa blokujesz wkładasz do silnika i wyciągasz kluczyk-blaszkę,ale to chyba wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Na100% krece w dobra strone. No to musze popuscic sprezynki ;) Jeszcze takie pytanie, jakie sa objawy luzu na koszyku sprzeglowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 mrswistakJak nakręciłeś tą sprężynkę na maxa to Ci prędzej czy później pęknie i narobi szamba z głowicami. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Objawy luzu na koszyczku sprzęgłowym to głośna praca sprzęgła,po wciśnięciu klamki sprzęgła jest cisza.Ponoć to normalne w tych silnikach. mrswistak jeśli chodzi ci o ten post wcześniejszy z paleniem gumy to myślę,że luz na koszyczku nie ma tu nic do znaczenia.ale to tylko moje zdanie Edytowane 27 Maja 2013 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Panowie wymieniłem płyny i na zbiorniczku z prwej strony u dołu przy wężu sączy mi się płyn hamulcowy.....Pytanie o mozliwą przyczynę???? za dużo płynu?, osłabiona opaska uciskowa na gumowym wężu???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Jak bardzo tłucze to sprawdz łożysko na koszyczku.To Ci korbowód skrzywiło że wymieniałeś wał,a jak z głowicą i zaworami.mrswistak - tak popatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.