Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

jak kupilem mojego to mialem przod skrecony na max i nie dolo sie jezdzic,na kocich łbach jechalem na polsprzegle bo sie balem ze mi sie moto rozleci wiec twardszego sobie nie wyobrazam ale pewnie nie o to tylko chodzi. teraz mam 4 kreski na srubie w gore i jest ok, czasem tylko dobije przod na dziurze no i mocniej nurkuje przy hamowaniu ale na nasze drogi jest teraz ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notturno SV SP`k nadaje sie do turystyki nawet całkiem nieźle, warunek, że bez pasażerki (chyba, że na mocno przeciwbólowych prochach) i prędkosć przelotowa powinna kręcić sie w okolicach od 150-160 i wszystko gra :) Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu 3tyś.km na oleju motul5100 15w50 ubyło 250mililitra od maxa czy to normalna czy nie.Myślę nad zmianą na Olej Bel-Ray V-TWIN 20W50 półsyntetyczny lub10w50 pełen syntetyk ktoś miał takim zalany morze vtr1000f

Edytowane przez westt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu 3tyś.km na oleju motul5100 15w50 ubyło 250mililitra od maxa czy to normalna czy nie.Myślę nad zmianą na Olej Bel-Ray V-TWIN 20W50 półsyntetyczny lub10w50 pełen syntetyk ktoś miał takim zalany morze vtr1000f

 

Miałem zalany 10w50 syntetyk , później 10w60 syntetyk , nie brał mi ani jednego ani drugiego. A to czy bierze Ci olej to zależy od wielu czynników , przeszłość moto , eksploatacja , zimne starty itp ... Zakładam ze eksploatujesz umiejętnie , więc 250ml na 3 tys km (pół syntetyka) , który w tym przypadku i tak jest robiony na bazie mineralnej z dodatkami to i tak nie źle . Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

drodzy koledzy.pojawił się u mnie problem z cieknąca lewą lagą. dałem do wymiany mechanikowi zrobił, po 300km ciekła lewa, poprawił i po 400km znowu cieknie.zaznaczę ze na moto zrobiłem od chwili zakupu 8 tyś km, a tuż po zakupie zmieniłem płyny w lagach i nic nie ciekło.

obawiam się, że : chu*owy mechanik

krzywe lagi

porysowane lagi

mechanik nie używa nabijaczy

sam nie wiem, temat dość wkurzający

doradźcie co można zdziałac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zrobiłeś 8 tys. i było ok, tzn. że mechanik musiał coś spieprzyć. To są objawy właśnie krzywych lub zarysowanych lag... Jest szansa, że kupiłeś marne uszczelniacze. Albo że kupiłeś jednowargowe, podczas gdy wymagane są dwuwargowe...

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zrobiłeś 8 tys. i było ok, tzn. że mechanik musiał coś spieprzyć. To są objawy właśnie krzywych lub zarysowanych lag... Jest szansa, że kupiłeś marne uszczelniacze. Albo że kupiłeś jednowargowe, podczas gdy wymagane są dwuwargowe...

no właśnie.kolego MSI zechcesz wytłumaczyć co to są jedno wargowe bądź dwuwargowe....uszczelniacze oczywiście.

patrząc w katalogu bądź na allegro są komplety dedykowane do konkretnego modelu. nie wiem co sadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie.kolego MSI zechcesz wytłumaczyć co to są jedno wargowe bądź dwuwargowe....uszczelniacze oczywiście.

patrząc w katalogu bądź na allegro są komplety dedykowane do konkretnego modelu. nie wiem co sadzić.

Miałem kiedyś ZX-6R i z tego co pamiętam w pewnych rocznikach stosowali uszczelniacze jedno-wargowe (z jedną sprężynką w środku) a w innych dwu-wargowe. Pojawiał się problem jak się włożyło nie te, co potrzeba. Nie wiem czy tak jest w VTR, prawdę mówiąc nie sądzę.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...