rom996 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 jak kupilem mojego to mialem przod skrecony na max i nie dolo sie jezdzic,na kocich łbach jechalem na polsprzegle bo sie balem ze mi sie moto rozleci wiec twardszego sobie nie wyobrazam ale pewnie nie o to tylko chodzi. teraz mam 4 kreski na srubie w gore i jest ok, czasem tylko dobije przod na dziurze no i mocniej nurkuje przy hamowaniu ale na nasze drogi jest teraz ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Notturno SV SP`k nadaje sie do turystyki nawet całkiem nieźle, warunek, że bez pasażerki (chyba, że na mocno przeciwbólowych prochach) i prędkosć przelotowa powinna kręcić sie w okolicach od 150-160 i wszystko gra :) Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 (edytowane) Orientuje się ktoś czy są różnice i jakie w lagach rocznik 1997 a 2002rok bo na allegro i obojętne kto sprzedaje rury lag to ma napisane że to do roczników 97-01 honda vtr1000f Edytowane 22 Sierpnia 2011 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) Po przejechaniu 3tyś.km na oleju motul5100 15w50 ubyło 250mililitra od maxa czy to normalna czy nie.Myślę nad zmianą na Olej Bel-Ray V-TWIN 20W50 półsyntetyczny lub10w50 pełen syntetyk ktoś miał takim zalany morze vtr1000f Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Po przejechaniu 3tyś.km na oleju motul5100 15w50 ubyło 250mililitra od maxa czy to normalna czy nie.Myślę nad zmianą na Olej Bel-Ray V-TWIN 20W50 półsyntetyczny lub10w50 pełen syntetyk ktoś miał takim zalany morze vtr1000f Miałem zalany 10w50 syntetyk , później 10w60 syntetyk , nie brał mi ani jednego ani drugiego. A to czy bierze Ci olej to zależy od wielu czynników , przeszłość moto , eksploatacja , zimne starty itp ... Zakładam ze eksploatujesz umiejętnie , więc 250ml na 3 tys km (pół syntetyka) , który w tym przypadku i tak jest robiony na bazie mineralnej z dodatkami to i tak nie źle . Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 drodzy koledzy.pojawił się u mnie problem z cieknąca lewą lagą. dałem do wymiany mechanikowi zrobił, po 300km ciekła lewa, poprawił i po 400km znowu cieknie.zaznaczę ze na moto zrobiłem od chwili zakupu 8 tyś km, a tuż po zakupie zmieniłem płyny w lagach i nic nie ciekło.obawiam się, że : chu*owy mechanik krzywe lagi porysowane lagi mechanik nie używa nabijaczysam nie wiem, temat dość wkurzającydoradźcie co można zdziałac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Skoro zrobiłeś 8 tys. i było ok, tzn. że mechanik musiał coś spieprzyć. To są objawy właśnie krzywych lub zarysowanych lag... Jest szansa, że kupiłeś marne uszczelniacze. Albo że kupiłeś jednowargowe, podczas gdy wymagane są dwuwargowe... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Też polecam oryginalne. Nie są jakieś mega drogie, a są przynajmniej skuteczne :) Ja swoje wymieniłem w tym roku przy przebiegu 46468 km, teraz mam ~56k kilometrów i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Skoro zrobiłeś 8 tys. i było ok, tzn. że mechanik musiał coś spieprzyć. To są objawy właśnie krzywych lub zarysowanych lag... Jest szansa, że kupiłeś marne uszczelniacze. Albo że kupiłeś jednowargowe, podczas gdy wymagane są dwuwargowe...no właśnie.kolego MSI zechcesz wytłumaczyć co to są jedno wargowe bądź dwuwargowe....uszczelniacze oczywiście.patrząc w katalogu bądź na allegro są komplety dedykowane do konkretnego modelu. nie wiem co sadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 no właśnie.kolego MSI zechcesz wytłumaczyć co to są jedno wargowe bądź dwuwargowe....uszczelniacze oczywiście.patrząc w katalogu bądź na allegro są komplety dedykowane do konkretnego modelu. nie wiem co sadzić.Miałem kiedyś ZX-6R i z tego co pamiętam w pewnych rocznikach stosowali uszczelniacze jedno-wargowe (z jedną sprężynką w środku) a w innych dwu-wargowe. Pojawiał się problem jak się włożyło nie te, co potrzeba. Nie wiem czy tak jest w VTR, prawdę mówiąc nie sądzę. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Części do Hondy nie szuka sie na allegro tylko w ASO.za 120 złotych dwa nowe, oryginalne z dwoma wargami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 trafna uwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Jaki polecacie akumlator do vtr1000f bo muszę kupić pada po kilku dniach postoju tak do 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 hm kolego west lepiej zainwestu nieco więcej. wszelkie rozruchy po zimie i w czasie zimy, dalekie trasy będziesz mieć spokojniejsze.ja miałem problem z aku, zakupiłem unibata CTZ12S-BS i jest jak czołg.zawsze kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 I podobno akumlatory do vtr 1000f roku 2000 miały wysokość 130 a powyżej tego roku były wkładane o wysokości 110mm Po wyjęciu tych gumek na dole myślę że 130mm to wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.