KowalMX Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 w VTR doszukałem się że są prawdopodobnie na tych króćcach ssących więc chodziło mi o samą zabawę w wyciąganie gaźników :) zauważyłem w papierach że mam wpisaną wersje 71kw i chce zerknąć czy już to ktoś wcześniej zmienił czy nie :) a przy okazji zrobić przegląd już na sezon :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) z tego co pamiętam wystarczyło podnieść bak i odkręcić górną pokrywę airbox'u i wszystko widać :) Edytowane 11 Lutego 2010 przez kr69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) no to git nie powinno być problemu :) dzięki za info :) jeszcze jedno małe pytanko, takie delikatne cykanie najczęściej słyszalne podczas hamowania silnikiem już na niewielkich obrotach to napinacz czy szukać czegoś innego ? przebieg 50k. Jeszcze się doczytałem że np w larssonie można zamiast całych napinaczy kupić samą jego sprężynę która właśnie wysiada, warto się w to bawić czy lepiej oryginał nowy ? Edytowane 11 Lutego 2010 przez KowalMX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) witam. żeby dostać sie do gazników trzeba zdjąć zbiornik i górną część filtra powietrza pózniej tyklo 8 śróbek i gazniki wyjete...bajka:) a co do tego cykania...ja tak miałem akurat przed zima to takie cykanie jak silnik schodzi z obrotów ale już na takich wolniejszych,mi poszedł napinacz i pogieło mi zawory,lepiej wymień napinacz to około 300zł ale warto bo naprawa jest droga 290zł za zawór razy 4 160zł uszczelka pod głowice +docieranie zaworów...nie baw sie w spręzynki tylko wymień napinacz jesli wiesz który :banghead: musisz to sprawdzić :biggrin: zreszta napinacz jest rozbieralny to jak chcesz ,łatwo ją wymienić tylko wystarczy naciągnąc sprężynke :clap: ja właśnie jestem na etapie ustawiania rozrządu,może jak jutro mi sie zechce...tak przy okazji ta konstrukcja silnika jest prosta więc sie nie przejmój wszystko mozna samemu zrobić :buttrock: pozdrawiam PS.a z tymi Kw to chyba ściema ja mam wpisane 98 przecież fire storm nie ma 130km no ale ja mam dynojety :cool: Edytowane 15 Lutego 2010 przez michlasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) To masz pół konia więcej. mam całego bo posiadam wydech remusa :buttrock: dobra bez chwalenia sie bo przeciez twój i tak jest lepszy :flesje: Edytowane 15 Lutego 2010 przez michlasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 do VTR można wsadzić przelotowe wydechy czy nie może być za bardzo rozprężona..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) do VTR można wsadzić przelotowe wydechy czy nie może być za bardzo rozprężona..? Do VTR TRZEBA wsadzic przelotowe wydechy... Edytowane 16 Lutego 2010 przez Cerb Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Racja, VTR bez wydechu to nie vtr. Ten motocykl musi miec puste rury, wtedy wiesz czym jedziesz. Kup dedykowane wydechy i problem z głowy, na allegro sa dostępne nawte pare rodzajów. U siebie miałem przrobione samemu z Ducati. Nowy wydech + regulacja i masz moto nie do poznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 no właśnie się tak zastanawiałem bo typek z firmy motowydech kiedyś mi powiedział że do VTR nie można wsadzić pełnego przelotu bo straci mocny dół obrotów. A on sam taką jeździ heh :) Musze się moją zająć bo stan jest salonowy ale całkowita seria tak jak z fabryki wyszła.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Ja miałem tłumiki bos'a i bardzo sobie chwaliłem, a po wyjęciu db killer'ów naprawdę był pogrom :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 moja VTR jest przerobiona tylko na jeden wydech i mam wsadzonego Remusa przelotowego i nie ma spadku mocy na wolnych obrotach i jednak to prawda jak masz pusty wydech dopiero ten silnik pięknie "hałasuje" chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Dol faktycznie troche spada ale na gorze obrotow dostaje lekkiego kopa (mialem porownanie na Kawasaki Z1000) ale co z tego skoro na dobrych fajach mialem wielkrotne orgazmy uszami :icon_mrgreen: . Edytowane 17 Lutego 2010 przez Cerb Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Cerb, a Ty ciągle w żałobie po Z? :wink: Byś zmienił w końcu avatar... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Spadaj :icon_twisted: Ja Zeta bym sie chyba nigdy nie pozbyl, na zadnym moto mi sie tak nie smigalo jak na Zetorze, kocham go :icon_mrgreen: . Moze jeszcze kiedys wroce do Z. Oczywiscie na VTR tez nie narzekam bo to moto nietuzinkowe i dajace mase frajdy. Zakupu nie zaluje a o to przeciez chodzi. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 a ja żeby nie odchodzic od tematu dodam, że kupiłem na papierze motocykl 20 stycznia br, kolega mi go sprzedawał od listopada-bo nie był zdecydowany czy w ogole chce. Pogoda u mnie za oknem pozwala juz jezdzic na moto od 2 dni dosc bezpiecznie nawet po osiedlowych drogach. Niestety.... ja swoim motocyklem ostatni raz jechalem pod koniec czerwca a teraz mam ogromny smuteczek, bo stoi u mechanika na serwisie-regulacje, zmiana napedu itd-a mu sie nie chce robic motocykli(chlopak sie wypalil zimowa pogoda i iloscia motocykli zalegajaca na jego posesji)Tesknie za moja VTR mimo ze jest zima i w ogole. A co mnie przekonało do VTR? - to, ze jak wsiadłem to wszystko bylo tam gdzie powinno a przesiadlem sie z CBR 600 F3. Dzwiek i przyspieszenie mialo drugoplanowa role ale mialo. 2 cylindry halasuja 2 razy mniej przy podobnej predkosci wiec policja i ludzie sie mniej czepiaja, ze ktos zapiernicza motocyklem. No i wyroslem juz z wyscigow na prostych i jazdy krajowkami w korkach latem-mieszkam blisko morza, a taka Vką moge bocznymi drogami śmigac i korzystac z elastycznosci silnika jaka daje VTR Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.