HunterM Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 A nie miałeś za mocno naciągniętego sprzęgła? A może linka popękała i się zawiesiła w korpusie? Sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Sprzeglo jest hydrauliczne. Moze byc, ze za duzo plynu jest i nie ma sie gdzie cofac, dlatego jest caly czas minimalnie wcisniete? Bo wydaje mi sie, ze jest powyzej max w zbiorniczku, musze dokladnie oblookac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Sprzeglo jest hydrauliczne. Moze byc, ze za duzo plynu jest i nie ma sie gdzie cofac, dlatego jest caly czas minimalnie wcisniete? Bo wydaje mi sie, ze jest powyzej max w zbiorniczku, musze dokladnie oblookac. Czyli nie masz w ogóle linki sprzęgła? Sprawdź wszystko, bo nowe sprzęgło skopiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) No i wyglada na to, ze po prostu bylo za duzo plynu :banghead: No ale nic, przynajmniej moto dostalo nowe czesci i nie ma juz silikonu :cool: Edytowane 10 Września 2009 przez bart322 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Dzisiaj po raz pierwszy od dluzszego czasu postanowilem sprawdzic ile pali. A to dlatego, ze jak wsiadalem w garazu, to na liczniku bylo 99 km :D Na stacji bylo cos kolo 101km i zmiescilo sie 10.74 L :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Czyli standard ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 No tak, tylko żeby VTR spaliła 7l to trzeba tak jezdzić, że moze lepiej pomyślec o kupnie choppera :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 nie chcialem zaczynac tego tematu ale jak juz jest... dojezdzalem ostatnio do pracy: 5km teren niezabudowany ok 120km/h i 25km teren zabudowany 80-100km/h jak sie dalo. spalanie wyszlo 5.9l Dzisiaj bylem w Czechach polatac na zakretach (z wykorzystaniem srodkowego zakresu obr.), zrobilem 205km i rezerwa jeszcze nie miga wiec zostalo ok 6l paliwa( bak 19l). Nie wyobrazam sobie jazdy takiej zeby mi spalila 10 lub wiecej,moze poza jazda 250 na autostradzie. moze vtr pali wiecej niz inne litry ale uwazam ze opinia o paliwozernosci tego moto jest mocno przesadzona. wystarczy poczytac posty na temat sredniego spalania innych moto. A poza tym po prostu paliwo jest za drogie i tyle java script:emoticon(';)',%20'smid_28') nie chcialem zaczynac tego tematu ale jak juz jest... dojezdzalem ostatnio do pracy: 5km teren niezabudowany ok 120km/h i 25km teren zabudowany 80-100km/h jak sie dalo. spalanie wyszlo 5.9l Dzisiaj bylem w Czechach polatac na zakretach (z wykorzystaniem srodkowego zakresu obr.), zrobilem 205km i rezerwa jeszcze nie miga wiec zostalo ok 6l paliwa( bak 19l). Nie wyobrazam sobie jazdy takiej zeby mi spalila 10 lub wiecej,moze poza jazda 250 na autostradzie. moze vtr pali wiecej niz inne litry ale uwazam ze opinia o paliwozernosci tego moto jest mocno przesadzona. wystarczy poczytac posty na temat sredniego spalania innych moto. A poza tym po prostu paliwo jest za drogie i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Jezdząc po lekku wiadomo że spali mało,jak wszytsko. Ale wg. mnie te moto najlepiej czuje sie w szybkich ciasnych serpentynach z krótkimi prostymi, gdzie tu dopiero daje sie wykorzystać potencjał silnika V2 i jego maxymalne przyspieszenia na wyjsciach z zakretów. Poodkrecasz troche do konca i szybko dojdziesz do 10l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Mi spalil raz 7.5 L, ale drugi raz nie udalo mi sie juz powtorzyc tego wyniku :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Jezdząc po lekku wiadomo że spali mało,jak wszytsko. Ale wg. mnie te moto najlepiej czuje sie w szybkich ciasnych serpentynach z krótkimi prostymi, gdzie tu dopiero daje sie wykorzystać potencjał silnika V2 i jego maxymalne przyspieszenia na wyjsciach z zakretów. Poodkrecasz troche do konca i szybko dojdziesz do 10l. ja wlasnie taka trase zaliczylem z tym ze na prostych po prostu nie odkrecalem do konca tylko wrzucalem wyzszy bieg.jak kiedys pisalem kazdy jezdzi jak lubi i chodzi o to aby byc zadowolonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotroos89 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Wiecie może czy VTR SP1/2 występuje w malowaniu REPSOL?? Bo nigdzie nie moge tyego znalezc.. Na ebayu były tylko owiewki w tym malowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Występuje, ale tylko w Polsce. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 witam. już nie będe zakładał nowego tematu bo mam głupie pytanie :biggrin: mam VTR z 97 roku.Gdzieś od 1tyś.km. słychać lekkie klepotanie szarpanie no tak jak by to był łańcuszek rozrządu ale tylko na wolnych obrotach czyli że to on,i tu mam właśnie to pytanie bo w tych rocznikach były podobno wadliwe napinacze łańcuszków,to czyli,że co ?wystarczy wymienić tylko napinacz czy jeszcze coś przy tym? a może da sie to jakoś naprawić??? Pytam sie ponieważ mam ten motocykl dopiero od sezonu i pierwsza V wcześniej tylko rzędówki :bigrazz: Bym był wdzięczny za jakąś redę pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 motocykl jakieś półtora roku temu był sprowadzony z anglii ma przejechane 16tyś mil czyli jakieś 25tyś km zawory ustawiane były na początku sezonu i w ogóle zaglądane do silnika w celu sprawdzenia zużycia wszystko jak nówka a właśnie już mi pisaliście że trzeba będzie zwrócić uwage na napinacz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.