Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Nowego użytkownika VTR-ki. Jakie wrażenia po pierwszych jazdach. Motorek wygląda fajnie. Gratuluję zakupu i życzę wielu miłych wrażeń zwłaszcza słuchowych :-) . Nie wiem czy jeździłes już V2. Ale dam dwie rady. Unikaj redukcji w zakrętach.I uważaj w ciasnych nawrotach. Jak zgasnie to lezysz.z tego co pamiętam różnica w kierownicy między wersjami polega nie tyle w wysokości A w kącie nachylenia samych połówek. Jak będę miał czas to pomierze te podnóżki. Na koniec pytanie. Dlaczego firestorm?

Wcześniej raz się przejechałem pierwszym SV 650, poza tym same rzędówki i single max 250. Zawsze podobał mi się trochę "inne" sprzęty i od dawna w myślach przewijał się właśnie firestorm (oczywiście z tych przystępnych cenowo). Nie raz słyszałem dobrą V2, więc ta musiała zrobić na mnie wrażenie:) Choć zakup trochę spontan, bo miałem w zasadzie już kupować VFR RC36 II jako bardziej spokojny i uniwersalny sprzęt. Teorię jeżdżenia dużą V znam, myślę że nie będzie większych problemów, choć na razie oczywiście jest respekt.

 

 

Po primo, kierownica jest źle zamontowana, po drugie naklejki nie są oryginalne. Ale to możliwe w tak wiekowym moto.

Możesz rozwinąć? Powinna być pod górną półką? Właśnie na 100% nie wiem z czego jest, sprzedający mówił, że "wyższa z nowszego modelu". Tak jak wspominałem, ledwo się mieście w skrajnych położeniach i nie można inaczej jej wyregulować... To będzie chyba jedna z pierwszych zimowych pozycji z listy do zrobienia.

 

No i jakieś crash pady, masz może jeszcze dojście do takich jak miałeś w swojej VTR? Albo ktoś ma jakieś fajne na zbyciu?

 

Co do naklejek to nie wiedziałem, ale wiadomo że sprzęt był malowany, a owiewka spawana. Na żywo moim zdaniem wygląda dobrze:)

Edytowane przez i_g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał rom996 kiera pewnie jest od VFR, przynajmniej tak mi wygląda na zdjęciach. Wytłumaczysz na czym polega niebezpieczeństwo? Chodzi tylko o odległości bak/owiewka? Czy coś innego i mógłbym poprawić zanim przyjdą prawidłowe?

Takie będą dobre?
http://allegro.pl/kierownica-lewa-honda-vtr-1000-firestorm-i5983325549.html

 

Ewentualnie czy jest coś aftermarket co byłoby lepsze?

 

Aha, te crash pady możesz jakieś polecić? Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło chyba oryginalne, hamulcowe są już w oplocie. W tym momencie nigdzie się nie naprężają, ale jeszcze to dokładnie sprawdzę. Generalnie ta kiera może być z 3-4cm wyższa od ori tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając zagraniczne fora znalazłe kilka tematów o modyfikacji z kierownicą od vfr i wszystko by się zgadzało. Ludzie piszą, że komfort znacząco na plus, więc może nie będę wracać do ori, ale najchętniej bym się przejechał seyjną vtr dla porównania. Generalnie można jeszcze poprawić mocowanie lewego przełącznika, żeby nie haczyło przy max prawym skręcie.

 

Pozostaje kwestia setów, myślę że jest teraz duża różnica w stosunku do seryjnych. Może da radę jakoś je przestawić, ale jeszcze nie wiem bo nigdy nie miałem z takim czymś styczności. Będę musiał dokładnie to rozkminić w wolnej chwili.

 

Aha, nie chce wkładać kija w mrowisko, ale zrobiłem "wycieczkę" w weekend i ze spalaniem zmieściłem się w 7l bez zamulania:) Głównie pozamiejskie jednopasmówki, małe mieściny przelotem, trochę górskich serpentyn. Jestem zadowolony z wyniku po tym co czytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypad do Czech na zakręty to 6-6.5L. Tak więc mnie to nie dziwi. Ale pewnie znajdzie się ktoś kto będzie bronił zażarcie legendarnej paliwożernosci. Ja się delektuję momentem między 4-6 tyś obr i mi to wystarcza :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rekord to 5,4l/100. Lajtowa jazda we dwie VTR ki.roczniki 97 i 2003. Myślę że jadąc kodeksowo wielu by się zdziwiło jak motocykl może mało spalić :-)

Edytowane przez rom996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przepisowo to 7l to trochę dużo.przynajmniej jak na trasę. Mnie z żoną wycieczka do czech ,max 120 to między 6-6.5L . To może nie jest znacząca różnica i wynik zależy też od samej trasy. Ale może też świadczyć o potrzebie regulacji, wymiany filtra powietrza itp. Bytom,-to my po sąsiedzku :-)

Edytowane przez rom996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy "zbiornik" bardzo się różni w pierwszej wersji od poliftowej? Pytam w kontekście dedykowanych stompgripów czy np. eazigrip: http://allegro.pl/stompgrip-eazigrip-na-bak-honda-vtr1000-2001-2006-i5442155614.html

Znalazłem dedykowane tylko do 2001+ i zastanawiam się czy będą dobrze pasować?

 

Przy okazji mam pytanie czy gdzieś znajduje się nr silnika? Pytam głównie w kontekście czy jest to ori silnik z tej ramy, ewentualnie czy może z jakiegoś nowszego rocznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, będę zamawiać:) Mam nadzieję, że znacząco poprawi to tendencję do zjeżdżania na zbiornik, w szczególności z pasażerką na dohamowaniach...

 

Co do nr silnika już znalazłem, czy powinny one się pokrywać z nr ramy??? U mnie się nie pokrywają, a np. w moim poprzedmim moto z pod znaku kamertonów obydwa nr były identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...