rom996 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 A nie jest to z innego motocykla kierownica? Vfr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Witam Nowego użytkownika VTR-ki. Jakie wrażenia po pierwszych jazdach. Motorek wygląda fajnie. Gratuluję zakupu i życzę wielu miłych wrażeń zwłaszcza słuchowych :-) . Nie wiem czy jeździłes już V2. Ale dam dwie rady. Unikaj redukcji w zakrętach.I uważaj w ciasnych nawrotach. Jak zgasnie to lezysz.z tego co pamiętam różnica w kierownicy między wersjami polega nie tyle w wysokości A w kącie nachylenia samych połówek. Jak będę miał czas to pomierze te podnóżki. Na koniec pytanie. Dlaczego firestorm?Wcześniej raz się przejechałem pierwszym SV 650, poza tym same rzędówki i single max 250. Zawsze podobał mi się trochę "inne" sprzęty i od dawna w myślach przewijał się właśnie firestorm (oczywiście z tych przystępnych cenowo). Nie raz słyszałem dobrą V2, więc ta musiała zrobić na mnie wrażenie:) Choć zakup trochę spontan, bo miałem w zasadzie już kupować VFR RC36 II jako bardziej spokojny i uniwersalny sprzęt. Teorię jeżdżenia dużą V znam, myślę że nie będzie większych problemów, choć na razie oczywiście jest respekt. Po primo, kierownica jest źle zamontowana, po drugie naklejki nie są oryginalne. Ale to możliwe w tak wiekowym moto.Możesz rozwinąć? Powinna być pod górną półką? Właśnie na 100% nie wiem z czego jest, sprzedający mówił, że "wyższa z nowszego modelu". Tak jak wspominałem, ledwo się mieście w skrajnych położeniach i nie można inaczej jej wyregulować... To będzie chyba jedna z pierwszych zimowych pozycji z listy do zrobienia. No i jakieś crash pady, masz może jeszcze dojście do takich jak miałeś w swojej VTR? Albo ktoś ma jakieś fajne na zbyciu? Co do naklejek to nie wiedziałem, ale wiadomo że sprzęt był malowany, a owiewka spawana. Na żywo moim zdaniem wygląda dobrze:) Edytowane 29 Września 2016 przez i_g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Tak jak napisał rom996 kiera pewnie jest od VFR, przynajmniej tak mi wygląda na zdjęciach. Wytłumaczysz na czym polega niebezpieczeństwo? Chodzi tylko o odległości bak/owiewka? Czy coś innego i mógłbym poprawić zanim przyjdą prawidłowe?Takie będą dobre?http://allegro.pl/kierownica-lewa-honda-vtr-1000-firestorm-i5983325549.html Ewentualnie czy jest coś aftermarket co byłoby lepsze? Aha, te crash pady możesz jakieś polecić? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Sprzęgło chyba oryginalne, hamulcowe są już w oplocie. W tym momencie nigdzie się nie naprężają, ale jeszcze to dokładnie sprawdzę. Generalnie ta kiera może być z 3-4cm wyższa od ori tak mi się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Zanim kupisz sprawdź czy w kierownicy jest mocowanie do ciężarków. Bo nie wiem czy wystarczy kupić samo mocowanie i rurkę. Czy będzie pasować z tego co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Przeglądając zagraniczne fora znalazłe kilka tematów o modyfikacji z kierownicą od vfr i wszystko by się zgadzało. Ludzie piszą, że komfort znacząco na plus, więc może nie będę wracać do ori, ale najchętniej bym się przejechał seyjną vtr dla porównania. Generalnie można jeszcze poprawić mocowanie lewego przełącznika, żeby nie haczyło przy max prawym skręcie. Pozostaje kwestia setów, myślę że jest teraz duża różnica w stosunku do seryjnych. Może da radę jakoś je przestawić, ale jeszcze nie wiem bo nigdy nie miałem z takim czymś styczności. Będę musiał dokładnie to rozkminić w wolnej chwili. Aha, nie chce wkładać kija w mrowisko, ale zrobiłem "wycieczkę" w weekend i ze spalaniem zmieściłem się w 7l bez zamulania:) Głównie pozamiejskie jednopasmówki, małe mieściny przelotem, trochę górskich serpentyn. Jestem zadowolony z wyniku po tym co czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 U mnie wypad do Czech na zakręty to 6-6.5L. Tak więc mnie to nie dziwi. Ale pewnie znajdzie się ktoś kto będzie bronił zażarcie legendarnej paliwożernosci. Ja się delektuję momentem między 4-6 tyś obr i mi to wystarcza :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Mój rekord to 5,4l/100. Lajtowa jazda we dwie VTR ki.roczniki 97 i 2003. Myślę że jadąc kodeksowo wielu by się zdziwiło jak motocykl może mało spalić :-) Edytowane 5 Października 2016 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jadąc na wycieczkę, przepisowo, z żoną na plecaku moja spaliła i tak ciut ponad 7/100, a jak jeżdżę sam, to 7,9 mi maksymalnie wyszło. Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Jak przepisowo to 7l to trochę dużo.przynajmniej jak na trasę. Mnie z żoną wycieczka do czech ,max 120 to między 6-6.5L . To może nie jest znacząca różnica i wynik zależy też od samej trasy. Ale może też świadczyć o potrzebie regulacji, wymiany filtra powietrza itp. Bytom,-to my po sąsiedzku :-) Edytowane 5 Października 2016 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Też mi się to wydaje nieco za dużo i zerknę do filtra na pewno. Do wiosny już zostaną takie sprawy do zrobienia. Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Czy "zbiornik" bardzo się różni w pierwszej wersji od poliftowej? Pytam w kontekście dedykowanych stompgripów czy np. eazigrip: http://allegro.pl/stompgrip-eazigrip-na-bak-honda-vtr1000-2001-2006-i5442155614.htmlZnalazłem dedykowane tylko do 2001+ i zastanawiam się czy będą dobrze pasować? Przy okazji mam pytanie czy gdzieś znajduje się nr silnika? Pytam głównie w kontekście czy jest to ori silnik z tej ramy, ewentualnie czy może z jakiegoś nowszego rocznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Dzięki za info, będę zamawiać:) Mam nadzieję, że znacząco poprawi to tendencję do zjeżdżania na zbiornik, w szczególności z pasażerką na dohamowaniach... Co do nr silnika już znalazłem, czy powinny one się pokrywać z nr ramy??? U mnie się nie pokrywają, a np. w moim poprzedmim moto z pod znaku kamertonów obydwa nr były identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 YUBY, na pewno? Bo ten nr ma nawet inny format tzn. VIN JH2SC36A2VMxxxxxx, natomiast na silniku jest samo SC36E-xxxxxxx. W VIN 6 cyfr na końcu, na silniku 7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Czy oby na pewno mowa o firestorm? Oglądałem silniki na ebayu i jak podawali nr seyjny to był w takim samym formacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.