Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

prawdopodobnie bede zmienial akumulator. macie jakies propozycje? Yuby - powiedziales kiedys ze yuasa jest przereklamowana . co proponujesz? dodam ze moto z 2003r wiec aku ma symbol ytz ( yuasa od 400-600 zl) wczesniej vtr ( do chyba 2001r ) mial aku o symbolu ytx ( yuasa 200 zl).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Chyba się zdecyduje na exide. Mam też pytanie na temat regulatora napięcia. Na wolnych obrotach ponad 14v a jak trzymam na obrotach to jest niecałe 14 V. (Światła cały czas włączone ). w samochodzie napięcie skakalo w granicach kilku setnych volta. W VTR było to kilka dziesiatych volta. Jest to jeszcze w normie czy regulator do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o wymiary. Akumulator do nowszej VTR ma większą pojemność około 1Ah i dużo większy prąd 210A zamiast chyba 190. Nie wiem czym ta zmiana została podyktowana(inna Budowa akumulatora,zmiana w instalacji motocykla?) Wie ktoś?

 

Westt-pisałeś wcześniej o filarze oleju. Ja stosuje hiflo 204 od początku bo takiego polecił mi mechanik i nawet nie sprawdzałem czy ma być inny,nigdy nie było problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chyba czeka mnie wymiana zestawu napędowego. Teraz mam DID 50 VX . Niestety zauważyłem nierówne rozciagnieci łańcucha po 16 tyś km. Pytanie- słaby łańcuch czy moja wina (dopiero teraz wymieniłem zabierak gumowy w tylnej zebatce A miał już wyraźny luz -myślę że mogło mieć to wpływ bo ogólnie moja jazda jest spokojna ) propozycje?

 

Natknąłem się też na info że jest możliwość niecentrycznego zamontowania tylnej zębatki co powoduje efekt nierówno rozciagnietego łańcucha. Jest taka możliwość w VTR? A z pozytywnych informacji. W mojej okolicy- Kamień Śląski /Opola za dwa miesiące otwierają TOR. Mam nadzieję że da się pojeździć za rozsądne pieniadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry przepraszam, jeśli gdzieś w temacie o tym było, ale 197 stron na Tapatalku czytać...mi się nie chciało już po 4 stronie i przyznaję się do tego oficjalnie.

Od ponad miesiąca mam VTR Firestorm i wiele juz o nim czytałem lata wstecz, kiedy latałem jeszcze VF1000F i VTR było marzeniem.

Powoli przyzwyczajam się do kultury pracy tego silnika i uśmiech z ust nie schodzi jeszcze przez kilka godzin po jeździe ;)

Teraz pytania mnie doręczące.

Napinacze łańcuchów rozrządu.

Czym dokładnie objawia się ich usterka i czy można je zdjąć ot tak i wymienić, czy trzeba zrzucać dekle z głowic i zabezpieczać prowadnicę napinającą łańcuch, żeby ten nie zleciał z koła łańcuchowego na wale korbowym?

Druga sprawa to regulator napięcia.

W mojej VTR jest już zamiennik. Grzeje się, że można sadzone smażyć - tak ma być? Zastanawiam się nad wymianą. Może polecicie jaki dobrze byłoby założyć. Na alledrogo są od niecałych 70 zł do kilkuset.

Żarówki do zestawu wskaźników.

Gdzie kupić W1,7W poza ASO? Tam wołają 11-15 zł sztuka i każą kupić minimum 5 lub 10 sztuk, bo tak są pakowane.

Olej silnikowy i filtr.

Bell Rey czy coś innego? Filtr oryginalny, czy można zamiennik? Obecnie jest Champion. Do VF kupowałem oryginalny, bo 'Babcia' wymagała dobrego smarowania.

Spalanie.

Tu o nic nie będę pytał, tylko powiem, że Ikarus przegubowy jest bardziej ekonomiczny, ale ch** z tym, jest frajda!!! I to się liczy najbardziej

 

Będę wdzięczny za wyrozumiałość i odrobinę wsparcia merytorycznego.

Dziękuję i pozdrawiam.

 

Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk

Edytowane przez kudlaty_bytom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie dotyczące jeżdżenia po torze.wiem, że obniża się ciśnienie w kołach. Ale podejrzewam że to dotyczy ostrej jazdy. A jeśli chodzi o jazdę bardziej lajtową? Tylko Tak żeby poprzycierac kolana. Jeżdżę na oponach sportowo turystycznych. Pytam dlatego ponieważ mieszkam blisko SILESIA RING. więc liczę że będę tam zaglądał od czasu do czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Na wstępie chciałem się przywitać, szukałem jakiegoś forum o firestorm i tak trafiłem tutaj - cały temat przeczytałem;) No jeszcze widziałem jakieś małe wątki na forum vfr-oc. VTR jest aż tak niszowa? Czy jest jeszcze jakaś stronka dla nas? Ja od kilku dni jestem posiadaczem czerwonej VTR 1000F, rocznik 97. Sprzęt jest trochę pomodzony: oczywiście wydech (2x laser), do tego m.in. tyllny amor FOX z pełną regulacją, oploty, wyświetlacz biegów, regulowane sety harris i kierownica podobno z nowszego modelu.

 

No i tutaj mam dwa pytania. Sety są już przykręcony max na dole, ale dla mnie i tak jest dość wysoko. Jak to wygląda w serii? Czy ktoś mógłby mi zmierzyć, tylko nie wiem czy lepiej do ziemi czy jakiegoś punktu ramy? Bo jeżeli byłoby wygodniej to nie wykluczam zmiany.

 

Drugie dotyczy tej kierownicy. Po lifcie była podobno wyższa, co chyba jest lepsze dla komfortu (jestem wysoki), ale nie teraz nie pokrywa się z wycięciami w baku. Przy max skręcie przełączniki idą na styk z bakiem a rączki są na odległość palca), z drugiej strony już zaczyna haczyć "mrugnięciem" długich o owiewkę z przodu. Czy ktoś ma porównanie do ori kiery? Albo jakiś jeszcze inny patent w wersji komfort? ;)

Edytowane przez i_g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cztery pierwsze są robione przez poprzedniego właściciela do ogłoszenia. Ostanie już jest moje, z jak dotąd jedynej wycieczki na spokojnie po zakupie. Zrobione w Szklarska Poręba - Jakuszyce przy granicy czeskiej. Mega trasa, choć moja ulubiona część jest za Harahovem. U mnie w okolice jest gdzie pojeździć :cool:

 

db789eb986f9.jpg 437a9042105f.jpg bb9442b454bc.jpg 894ec1478952.jpg 7074367dcf5e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Nowego użytkownika VTR-ki. Jakie wrażenia po pierwszych jazdach. Motorek wygląda fajnie. Gratuluję zakupu i życzę wielu miłych wrażeń zwłaszcza słuchowych :-) . Nie wiem czy jeździłes już V2. Ale dam dwie rady. Unikaj redukcji w zakrętach.I uważaj w ciasnych nawrotach. Jak zgasnie to lezysz.z tego co pamiętam różnica w kierownicy między wersjami polega nie tyle w wysokości A w kącie nachylenia samych połówek. Jak będę miał czas to pomierze te podnóżki. Na koniec pytanie. Dlaczego firestorm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...