rom996 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 prawdopodobnie bede zmienial akumulator. macie jakies propozycje? Yuby - powiedziales kiedys ze yuasa jest przereklamowana . co proponujesz? dodam ze moto z 2003r wiec aku ma symbol ytz ( yuasa od 400-600 zl) wczesniej vtr ( do chyba 2001r ) mial aku o symbolu ytx ( yuasa 200 zl). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dzięki. Chyba się zdecyduje na exide. Mam też pytanie na temat regulatora napięcia. Na wolnych obrotach ponad 14v a jak trzymam na obrotach to jest niecałe 14 V. (Światła cały czas włączone ). w samochodzie napięcie skakalo w granicach kilku setnych volta. W VTR było to kilka dziesiatych volta. Jest to jeszcze w normie czy regulator do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Mam podobnie na wolnych 14,4v a jak dodam obrotów to 13,8v też ze światłami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Rozmawialem z mechanikiem i powiedział że to jest ok. A te wahania napięcia,większe niż w samochodzie wynikają z budowy alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Dzięki.niestety exide nie robi już akumulatora dokładnie pod VTR powyżej 2001r czyli ytz 12s bs. Zamówiłem akumulator o podobnych parametrach i wymiarach. Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Akumulator spokojnie mieści się ten z roczników poniżej 2001r do modeli tych nowszych.Ja nawet wsadziłem JMT YTX14-BS 12V 12Ah. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Nie chodzi o wymiary. Akumulator do nowszej VTR ma większą pojemność około 1Ah i dużo większy prąd 210A zamiast chyba 190. Nie wiem czym ta zmiana została podyktowana(inna Budowa akumulatora,zmiana w instalacji motocykla?) Wie ktoś? Westt-pisałeś wcześniej o filarze oleju. Ja stosuje hiflo 204 od początku bo takiego polecił mi mechanik i nawet nie sprawdzałem czy ma być inny,nigdy nie było problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Dzięki. To już coś wiem na temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Chyba czeka mnie wymiana zestawu napędowego. Teraz mam DID 50 VX . Niestety zauważyłem nierówne rozciagnieci łańcucha po 16 tyś km. Pytanie- słaby łańcuch czy moja wina (dopiero teraz wymieniłem zabierak gumowy w tylnej zebatce A miał już wyraźny luz -myślę że mogło mieć to wpływ bo ogólnie moja jazda jest spokojna ) propozycje? Natknąłem się też na info że jest możliwość niecentrycznego zamontowania tylnej zębatki co powoduje efekt nierówno rozciagnietego łańcucha. Jest taka możliwość w VTR? A z pozytywnych informacji. W mojej okolicy- Kamień Śląski /Opola za dwa miesiące otwierają TOR. Mam nadzieję że da się pojeździć za rozsądne pieniadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Ja wymieniłem chyba oryginalny RK po 36 tyś z tego 22tyś moje.Dlatego jestem zaskoczony tą sytuacją już po 16 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Z góry przepraszam, jeśli gdzieś w temacie o tym było, ale 197 stron na Tapatalku czytać...mi się nie chciało już po 4 stronie i przyznaję się do tego oficjalnie.Od ponad miesiąca mam VTR Firestorm i wiele juz o nim czytałem lata wstecz, kiedy latałem jeszcze VF1000F i VTR było marzeniem.Powoli przyzwyczajam się do kultury pracy tego silnika i uśmiech z ust nie schodzi jeszcze przez kilka godzin po jeździe ;)Teraz pytania mnie doręczące.Napinacze łańcuchów rozrządu.Czym dokładnie objawia się ich usterka i czy można je zdjąć ot tak i wymienić, czy trzeba zrzucać dekle z głowic i zabezpieczać prowadnicę napinającą łańcuch, żeby ten nie zleciał z koła łańcuchowego na wale korbowym?Druga sprawa to regulator napięcia.W mojej VTR jest już zamiennik. Grzeje się, że można sadzone smażyć - tak ma być? Zastanawiam się nad wymianą. Może polecicie jaki dobrze byłoby założyć. Na alledrogo są od niecałych 70 zł do kilkuset.Żarówki do zestawu wskaźników.Gdzie kupić W1,7W poza ASO? Tam wołają 11-15 zł sztuka i każą kupić minimum 5 lub 10 sztuk, bo tak są pakowane.Olej silnikowy i filtr.Bell Rey czy coś innego? Filtr oryginalny, czy można zamiennik? Obecnie jest Champion. Do VF kupowałem oryginalny, bo 'Babcia' wymagała dobrego smarowania.Spalanie.Tu o nic nie będę pytał, tylko powiem, że Ikarus przegubowy jest bardziej ekonomiczny, ale ch** z tym, jest frajda!!! I to się liczy najbardziej Będę wdzięczny za wyrozumiałość i odrobinę wsparcia merytorycznego.Dziękuję i pozdrawiam. Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Edytowane 16 Lipca 2016 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Mam pytanie dotyczące jeżdżenia po torze.wiem, że obniża się ciśnienie w kołach. Ale podejrzewam że to dotyczy ostrej jazdy. A jeśli chodzi o jazdę bardziej lajtową? Tylko Tak żeby poprzycierac kolana. Jeżdżę na oponach sportowo turystycznych. Pytam dlatego ponieważ mieszkam blisko SILESIA RING. więc liczę że będę tam zaglądał od czasu do czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Na wstępie chciałem się przywitać, szukałem jakiegoś forum o firestorm i tak trafiłem tutaj - cały temat przeczytałem;) No jeszcze widziałem jakieś małe wątki na forum vfr-oc. VTR jest aż tak niszowa? Czy jest jeszcze jakaś stronka dla nas? Ja od kilku dni jestem posiadaczem czerwonej VTR 1000F, rocznik 97. Sprzęt jest trochę pomodzony: oczywiście wydech (2x laser), do tego m.in. tyllny amor FOX z pełną regulacją, oploty, wyświetlacz biegów, regulowane sety harris i kierownica podobno z nowszego modelu. No i tutaj mam dwa pytania. Sety są już przykręcony max na dole, ale dla mnie i tak jest dość wysoko. Jak to wygląda w serii? Czy ktoś mógłby mi zmierzyć, tylko nie wiem czy lepiej do ziemi czy jakiegoś punktu ramy? Bo jeżeli byłoby wygodniej to nie wykluczam zmiany. Drugie dotyczy tej kierownicy. Po lifcie była podobno wyższa, co chyba jest lepsze dla komfortu (jestem wysoki), ale nie teraz nie pokrywa się z wycięciami w baku. Przy max skręcie przełączniki idą na styk z bakiem a rączki są na odległość palca), z drugiej strony już zaczyna haczyć "mrugnięciem" długich o owiewkę z przodu. Czy ktoś ma porównanie do ori kiery? Albo jakiś jeszcze inny patent w wersji komfort? ;) Edytowane 28 Września 2016 przez i_g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Cztery pierwsze są robione przez poprzedniego właściciela do ogłoszenia. Ostanie już jest moje, z jak dotąd jedynej wycieczki na spokojnie po zakupie. Zrobione w Szklarska Poręba - Jakuszyce przy granicy czeskiej. Mega trasa, choć moja ulubiona część jest za Harahovem. U mnie w okolice jest gdzie pojeździć :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Witam Nowego użytkownika VTR-ki. Jakie wrażenia po pierwszych jazdach. Motorek wygląda fajnie. Gratuluję zakupu i życzę wielu miłych wrażeń zwłaszcza słuchowych :-) . Nie wiem czy jeździłes już V2. Ale dam dwie rady. Unikaj redukcji w zakrętach.I uważaj w ciasnych nawrotach. Jak zgasnie to lezysz.z tego co pamiętam różnica w kierownicy między wersjami polega nie tyle w wysokości A w kącie nachylenia samych połówek. Jak będę miał czas to pomierze te podnóżki. Na koniec pytanie. Dlaczego firestorm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.