Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

(..) pewnie też powinna być jedna śruba - odpowietrznik gdzieś na cylindrach, powinno być wszystko w serwisówce. Odkręcasz i zlewasz. Nowego płynu nalewasz bezpośrednio do chłodnic, nie do zbiorniczka wyrównwczego. Co prawda w VTR jeszcze nie mia łem przyjemności wymieniać tego ustrojstwa, ale w każdym innym sprzęcie tak to mniej więcej wygląda.

W Afryce do spuszczania jest sruba na spodzie silnika, a odpowietrza sie chyba samo - wlalem pod korek, zakrecilem korek, odpalilem, reaktor chwilke pochodzil, wylaczylem i sprawdzilem czy trza dolac - troche trzeba bylo. Potem test juz z nagrzaniem do wlaczenia wentylatora, i znow sprawdzenie jak tam stan. Byl OK, wiec w droge.. i tak juz z 10kkm, czyli dziala. W BMW odkrecilem korek, zdjalem waz w najnizszym punkcie ukladu (nie chcialo mi sie szukac sruby spustowej (o ile w ogole jest :icon_mrgreen:), poczekalem az zleci, i potem tak jak w Afryce. Tez juz jakies 7kkm zrobione, i wsio dziala.

A nie jestem specem od mechaniki, czyli nie jest taka wymiana jakas mocno skomplikowana..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jareg, miałem na myśli otwarcie obiegu, żeby cały płyn można było swobodnie zlać. Źle się wyraziłem z tym odpowietrzaniem. W Hondach często jest spotykana taka śruba z reguły na cylindrze, płasczu cieczy, tylko się ją odkręca i płyn swobodnie opuszcza silnik. Zaznaczam, że nie wiem czy taką srubę ma VTR.

 

Teraz przejrzałem serwisówkę, VTR takiej śruby nie ma.

 

Rom, pamiętaj ,że musisz jeszcze zlać płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, na stronie 119 "siphon tube" odpinasz i zlewasz ze zbiorniczka resztę płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jareg, miałem na myśli otwarcie obiegu, żeby cały płyn można było swobodnie zlać.

W moich obydwu motogratach korek wlewowy na chlodnicy to najwyzszy punkt ukladu. Wiec logicznie rzecz biorac, jesli go odkrece to caly (no, prawie caly - bo cos tam moze zostac w jakims kanaliku..) plyn powinien zleciec..?

Ta wymiana plynu chlodzacego w moto bardzo mi przypomina wymiane tegoz w starych Mercedesach, ktore nie mialy zbiornikow wyrownawczych - zalewalo sie chlodnice, potem zazwyczaj troche dolewalo, uklad byl samoodpowietrzajacy sie i prosty jak cep. Nigdy nie mialem problemu z wymiana, a raz kiedys bedac na warsztacie u kolegi widzialem, ile sie trzeba bylo w jakims (tez dosc starym) Passacie bylo nasrac z odpowietrzeniem wlasnie.. 2 podejscia byly :icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a w moim poprzednim moto - 954, nawet jeśli korek chłodnicy był odkręcony, śruba spustowa to nic nie leciało. Dopiero śruba otwierająca układ powodowała, że cały płyn uciekał z układu. Stąd myślałem, że VTR będzie miała takie samo rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a w moim poprzednim moto - 954, nawet jeśli korek chłodnicy był odkręcony, śruba spustowa to nic nie leciało. Dopiero śruba otwierająca układ powodowała, że cały płyn uciekał z układu.

Dobrze wiedziec, ze taki patent mozna spotkac.. zupelnie nic nie (wy)lecialo? Cos chyba musialo, skoro 2 bramki zes otworzyl :icon_mrgreen:

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedziec, ze taki patent mozna spotkac.. zupelnie nic nie (wy)lecialo? Cos chyba musialo, skoro 2 bramki zes otworzyl :icon_mrgreen:

 

Dwie krople :) I tak sobie myślę, coś jest ku*wa nie tak! :) Dopiero jak otworzyłem serwisówkę to się dowiedziałem dlaczego :wink:

Edytowane przez Vector
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bardzo regulacja i synchro gaźników może wpłynąć na oddawanie mocy w vtr? Niektóre idą z 2 gazem do góry, inne nie. Mówimy oczywiście o samych gaźnikach, przyjmując ze reszta w tych moto jest taka sama np. przeloty i standardowy filtr oraz ten sam kierowca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko jasne awaria była spowodowana zaciągnięciem do gaźnika kawałka gąbki tej z filtra powietrza i popsutym kranikiem (lub jak to tam się nazywa) na pierwszy gaźnik paliwo brał cały czas a na drugi z raz brał raz nie stąd ta utrata mocy.

Także sprawdzajcie swoje gąbki w filtrach bo będzie nie ciekawie, ja musiałem się męczyć tak przez 400km wracając ze Zdyni.

 

 

Jak bardzo regulacja i synchro gaźników może wpłynąć na oddawanie mocy w vtr? Niektóre idą z 2 gazem do góry, inne nie. Mówimy oczywiście o samych gaźnikach, przyjmując ze reszta w tych moto jest taka sama np. przeloty i standardowy filtr oraz ten sam kierowca

 

posiadam taki zestaw jak napisałeś przeloty filtr standard kierowca waga 95kg z 1 owszem bez problemu z 2 z gazu niestety nie idzie... może źle coś robię raczej nie jestem specem od gumowania

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja natomiast mam problem w dalszym ciagu z elektryka, seryjny immobilajzer wywala mi po postoju kilkudniowym caly akumulatro.fakt ze malo jezdze, i raczej akumulator mam do wymiany, ale spotkalem sie z glosami ze seryjne alarmy i imo wyladowywuja aku.

a propos mallojezdzenia 12 09 szykuje sie wyjazd do czech w poblizu jesenika na moto impreze, szczegoly w najblizszym czasie podam

wyjazd ok 8 z wro.

 

 

i w dalszym ciagu nie wiadomo co ze zlotem vtrami??robimy jakas ustawke??kiedys padla propozycja gory sw anny??co myslicie?gdzie i kiedy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja natomiast mam problem w dalszym ciagu z elektryka, seryjny immobilajzer wywala mi po postoju kilkudniowym caly akumulatro.fakt ze malo jezdze, i raczej akumulator mam do wymiany, ale spotkalem sie z glosami ze seryjne alarmy i imo wyladowywuja aku.

a propos mallojezdzenia 12 09 szykuje sie wyjazd do czech w poblizu jesenika na moto impreze, szczegoly w najblizszym czasie podam

wyjazd ok 8 z wro.

i w dalszym ciagu nie wiadomo co ze zlotem vtrami??robimy jakas ustawke??kiedys padla propozycja gory sw anny??co myslicie?gdzie i kiedy?

 

Wiem że to nie miejsce spotkania, ale jak spotkanie VTR'owców to chyba mogę tutaj napisać. W niedziele jak będzie pogoda jedziemy do Czech, za tydzień jak będzie pogoda też chętnie pojadę. Generalnie słoneczny weekend ja jestem chętny. Na Ance jest dobra miejscówka na spotkanie, chyba najładniejszy MOP na A4, a niedawno Orlen postawił tam stację także można coś wszamać :) i serwisówką zjechać na Zalesie i dalej na Czechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie pomijajac temat naszego wypadu w nd, i nawiazujac do elektryki to dzisiaj kupilem i zamontowalem nowe aku unibat, cena mnie nastaja ze bedzie okay, ale mam pytanie.czy wy w firestormach na cyferblacie jak moto jest na chodzie z wlaczonymi swiatlami macie efekt cmiacego monitora na cyferblacie??

ja to mam, nawet przy wymienionym aku.ch*j wie o kaman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie pomijajac temat naszego wypadu w nd, i nawiazujac do elektryki to dzisiaj kupilem i zamontowalem nowe aku unibat, cena mnie nastaja ze bedzie okay, ale mam pytanie.czy wy w firestormach na cyferblacie jak moto jest na chodzie z wlaczonymi swiatlami macie efekt cmiacego monitora na cyferblacie??

ja to mam, nawet przy wymienionym aku.ch*j wie o kaman.

 

Nie zauważyłem, ale sprawdzę w sobotę dokładnie :bigrazz: , sprawdziłeś napięcie ładowania?, aku masz 10ah?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...