JareG Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 (..) pewnie też powinna być jedna śruba - odpowietrznik gdzieś na cylindrach, powinno być wszystko w serwisówce. Odkręcasz i zlewasz. Nowego płynu nalewasz bezpośrednio do chłodnic, nie do zbiorniczka wyrównwczego. Co prawda w VTR jeszcze nie mia łem przyjemności wymieniać tego ustrojstwa, ale w każdym innym sprzęcie tak to mniej więcej wygląda. W Afryce do spuszczania jest sruba na spodzie silnika, a odpowietrza sie chyba samo - wlalem pod korek, zakrecilem korek, odpalilem, reaktor chwilke pochodzil, wylaczylem i sprawdzilem czy trza dolac - troche trzeba bylo. Potem test juz z nagrzaniem do wlaczenia wentylatora, i znow sprawdzenie jak tam stan. Byl OK, wiec w droge.. i tak juz z 10kkm, czyli dziala. W BMW odkrecilem korek, zdjalem waz w najnizszym punkcie ukladu (nie chcialo mi sie szukac sruby spustowej (o ile w ogole jest :icon_mrgreen:), poczekalem az zleci, i potem tak jak w Afryce. Tez juz jakies 7kkm zrobione, i wsio dziala. A nie jestem specem od mechaniki, czyli nie jest taka wymiana jakas mocno skomplikowana.. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jareg, miałem na myśli otwarcie obiegu, żeby cały płyn można było swobodnie zlać. Źle się wyraziłem z tym odpowietrzaniem. W Hondach często jest spotykana taka śruba z reguły na cylindrze, płasczu cieczy, tylko się ją odkręca i płyn swobodnie opuszcza silnik. Zaznaczam, że nie wiem czy taką srubę ma VTR. Teraz przejrzałem serwisówkę, VTR takiej śruby nie ma. Rom, pamiętaj ,że musisz jeszcze zlać płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, na stronie 119 "siphon tube" odpinasz i zlewasz ze zbiorniczka resztę płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jareg, miałem na myśli otwarcie obiegu, żeby cały płyn można było swobodnie zlać. W moich obydwu motogratach korek wlewowy na chlodnicy to najwyzszy punkt ukladu. Wiec logicznie rzecz biorac, jesli go odkrece to caly (no, prawie caly - bo cos tam moze zostac w jakims kanaliku..) plyn powinien zleciec..? Ta wymiana plynu chlodzacego w moto bardzo mi przypomina wymiane tegoz w starych Mercedesach, ktore nie mialy zbiornikow wyrownawczych - zalewalo sie chlodnice, potem zazwyczaj troche dolewalo, uklad byl samoodpowietrzajacy sie i prosty jak cep. Nigdy nie mialem problemu z wymiana, a raz kiedys bedac na warsztacie u kolegi widzialem, ile sie trzeba bylo w jakims (tez dosc starym) Passacie bylo nasrac z odpowietrzeniem wlasnie.. 2 podejscia byly :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 No a w moim poprzednim moto - 954, nawet jeśli korek chłodnicy był odkręcony, śruba spustowa to nic nie leciało. Dopiero śruba otwierająca układ powodowała, że cały płyn uciekał z układu. Stąd myślałem, że VTR będzie miała takie samo rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 No a w moim poprzednim moto - 954, nawet jeśli korek chłodnicy był odkręcony, śruba spustowa to nic nie leciało. Dopiero śruba otwierająca układ powodowała, że cały płyn uciekał z układu. Dobrze wiedziec, ze taki patent mozna spotkac.. zupelnie nic nie (wy)lecialo? Cos chyba musialo, skoro 2 bramki zes otworzyl :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 (edytowane) Dobrze wiedziec, ze taki patent mozna spotkac.. zupelnie nic nie (wy)lecialo? Cos chyba musialo, skoro 2 bramki zes otworzyl :icon_mrgreen: Dwie krople :) I tak sobie myślę, coś jest ku*wa nie tak! :) Dopiero jak otworzyłem serwisówkę to się dowiedziałem dlaczego :wink: Edytowane 30 Sierpnia 2010 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 dzieki za rady. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jak bardzo regulacja i synchro gaźników może wpłynąć na oddawanie mocy w vtr? Niektóre idą z 2 gazem do góry, inne nie. Mówimy oczywiście o samych gaźnikach, przyjmując ze reszta w tych moto jest taka sama np. przeloty i standardowy filtr oraz ten sam kierowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Już wszystko jasne awaria była spowodowana zaciągnięciem do gaźnika kawałka gąbki tej z filtra powietrza i popsutym kranikiem (lub jak to tam się nazywa) na pierwszy gaźnik paliwo brał cały czas a na drugi z raz brał raz nie stąd ta utrata mocy. Także sprawdzajcie swoje gąbki w filtrach bo będzie nie ciekawie, ja musiałem się męczyć tak przez 400km wracając ze Zdyni. Jak bardzo regulacja i synchro gaźników może wpłynąć na oddawanie mocy w vtr? Niektóre idą z 2 gazem do góry, inne nie. Mówimy oczywiście o samych gaźnikach, przyjmując ze reszta w tych moto jest taka sama np. przeloty i standardowy filtr oraz ten sam kierowca posiadam taki zestaw jak napisałeś przeloty filtr standard kierowca waga 95kg z 1 owszem bez problemu z 2 z gazu niestety nie idzie... może źle coś robię raczej nie jestem specem od gumowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 ja natomiast mam problem w dalszym ciagu z elektryka, seryjny immobilajzer wywala mi po postoju kilkudniowym caly akumulatro.fakt ze malo jezdze, i raczej akumulator mam do wymiany, ale spotkalem sie z glosami ze seryjne alarmy i imo wyladowywuja aku. a propos mallojezdzenia 12 09 szykuje sie wyjazd do czech w poblizu jesenika na moto impreze, szczegoly w najblizszym czasie podam wyjazd ok 8 z wro. i w dalszym ciagu nie wiadomo co ze zlotem vtrami??robimy jakas ustawke??kiedys padla propozycja gory sw anny??co myslicie?gdzie i kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 ja natomiast mam problem w dalszym ciagu z elektryka, seryjny immobilajzer wywala mi po postoju kilkudniowym caly akumulatro.fakt ze malo jezdze, i raczej akumulator mam do wymiany, ale spotkalem sie z glosami ze seryjne alarmy i imo wyladowywuja aku. a propos mallojezdzenia 12 09 szykuje sie wyjazd do czech w poblizu jesenika na moto impreze, szczegoly w najblizszym czasie podam wyjazd ok 8 z wro. i w dalszym ciagu nie wiadomo co ze zlotem vtrami??robimy jakas ustawke??kiedys padla propozycja gory sw anny??co myslicie?gdzie i kiedy? Wiem że to nie miejsce spotkania, ale jak spotkanie VTR'owców to chyba mogę tutaj napisać. W niedziele jak będzie pogoda jedziemy do Czech, za tydzień jak będzie pogoda też chętnie pojadę. Generalnie słoneczny weekend ja jestem chętny. Na Ance jest dobra miejscówka na spotkanie, chyba najładniejszy MOP na A4, a niedawno Orlen postawił tam stację także można coś wszamać :) i serwisówką zjechać na Zalesie i dalej na Czechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 panowie pomijajac temat naszego wypadu w nd, i nawiazujac do elektryki to dzisiaj kupilem i zamontowalem nowe aku unibat, cena mnie nastaja ze bedzie okay, ale mam pytanie.czy wy w firestormach na cyferblacie jak moto jest na chodzie z wlaczonymi swiatlami macie efekt cmiacego monitora na cyferblacie?? ja to mam, nawet przy wymienionym aku.ch*j wie o kaman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 panowie pomijajac temat naszego wypadu w nd, i nawiazujac do elektryki to dzisiaj kupilem i zamontowalem nowe aku unibat, cena mnie nastaja ze bedzie okay, ale mam pytanie.czy wy w firestormach na cyferblacie jak moto jest na chodzie z wlaczonymi swiatlami macie efekt cmiacego monitora na cyferblacie?? ja to mam, nawet przy wymienionym aku.ch*j wie o kaman. Nie zauważyłem, ale sprawdzę w sobotę dokładnie :bigrazz: , sprawdziłeś napięcie ładowania?, aku masz 10ah? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 na wlacznych wszystlkich swiatlach stop dlugie kierunek ten cyferblat miga cmiaco, ale nie gasnie, jasnieje i ciemnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Nudziło mi się.............................................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.