Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Udalo mi sie w koncu dzisiaj shamowac moto :buttrock:

http://www.bikepics.com/pictures/2043350/

 

Spokojnie :icon_biggrin: , z tego co pamiętam maja hamownie inercyjną a zawyżone moce to u nich norma, wyszło Ci więcej kucy na kole niż ma seria (silnik), a gdzie straty? :). W każdym razie silnik wygląda na zdrowy i to najważniejsze :crossy: Jak hamowałem poprzednie moto to interesowałem się tym tematem i wybrałem hamownie obciążeniową.

Edytowane przez lukasino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wymiana plynu z chlodnicy polega na zlaniu starego przez odkrecenie weza z dolu chlodnicy i nalaniu nowego do zbiorniczka wyrownawczego? 3 pytania?jest jakis odpowietrznik? dlaczego zbiorn. wyrown. jest jest nizej niz gora chlodnicy? mozna lac plyn taki jak do auta? dzieki za odpowiedzi

Edytowane przez rom996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tego w vtr nie robilem

pamietam jak er5 zmienialem plyn, to napewno byl glikol chyba z przeznaczeniem dla motocykli(wyzsza temp ewentualnego wrzenia)zbiornik wyrownawczy jest nizej, ale podczas pracy dziala pompa w chlodnicy albo wys temperatura glikolu wymusza ruch plynu i mozliwe jego przejscie z lub do zbiornika.

i ja spuszczalem plyn odkrecajac waz z chlodnicy, troche pokrecilem silnikiem pochodzil i zakrecilem i nalewalem do wlewu w chlodnicy, plus naczynie wyrownawcze.jak masz manual moze jest podane ile wchodzi do ukladu chlodniczego i jaki typ plkynu jest, ja tez bede zmienial, ale raczej przed sezonem kolejnym, upaly raczj za nami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rom996, nie lepiej zajrzeć do serwisówki?

 

http://rapidshare.com/files/365212031/BMan...1000F_98-03.pdf

teraz mam to moge zajrzec ,musze to tylko rozszyfrowac , bo za moich czasow to w szkolach uczyli rosyjskiego. zastanawiam sie tylko dlaczego zbiorn. wyrownawczy jest nizej od chlodnicy. normalnie przeciez jesli chlodnica jest zalana to zbiorniczek tez powinien byc pelny.chyba ze caly uklad chlodzenia nie musi byc caly zalany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(..) zastanawiam sie tylko dlaczego zbiorn. wyrownawczy jest nizej od chlodnicy. normalnie przeciez jesli chlodnica jest zalana to zbiorniczek tez powinien byc pelny.chyba ze caly uklad chlodzenia nie musi byc caly zalany?

Jesli Cie to uspokoi, to i w Afryce, i w BMW mam tak samo = zbiorniczek jest ponizej korka wlewu do chlodnicy. I to calkiem sporo ponizej :icon_mrgreen:

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z VTR podczas jazdy w pewnym momencie silnik traci moc obroty spadają do pół tysiąca ciężko się wkręca lub całkiem zgaśnie ale po odczekaniu minuty może dwóch odpala normalnie jest wszystko ok przez 2 3 kilometry po czym sytuacja się powtarza i tak w kółko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z VTR podczas jazdy w pewnym momencie silnik traci moc obroty spadają do pół tysiąca ciężko się wkręca lub całkiem zgaśnie ale po odczekaniu minuty może dwóch odpala normalnie jest wszystko ok przez 2 3 kilometry po czym sytuacja się powtarza i tak w kółko.

 

Hej,

 

Adriano, a grzebałeś coś ostatnio przy moto?

 

Sprawdź

doprowadzenie paliwa

świece

filtr powietrza

luzy zaworowe

ustawienie gaźników

 

pierwsze łatwo i szybko sprawdzisz, zakładam że wszystkie kostki, styki są ok.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj o odpowietrzeniu układu, bo ją zamordujesz momentalnie.

czy chodzi o ta srubke na przednim cylindrze podkolankiem? drain bolt sie nazywa w manualu?no i dalej nie rozumiem dlaczego zbiorniczekjest ponizej chlodnicy

Edytowane przez rom996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy chodzi o ta srubke na przednim cylindrze podkolankiem? drain bolt sie nazywa w manualu?no i dalej nie rozumiem dlaczego zbiorniczekjest ponizej chlodnicy

 

Drain bolt to jest śruba, którą powinieneś zlać stary płyn. Odkręcić korki od chłodnic, pewnie też powinna być jedna śruba - odpowietrznik gdzieś na cylindrach, powinno być wszystko w serwisówce. Odkręcasz i zlewasz. Nowego płynu nalewasz bezpośrednio do chłodnic, nie do zbiorniczka wyrównwczego. Co prawda w VTR jeszcze nie mia łem przyjemności wymieniać tego ustrojstwa, ale w każdym innym sprzęcie tak to mniej więcej wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...