bart322 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udalo mi sie w koncu dzisiaj shamowac moto :buttrock: http://www.bikepics.com/pictures/2043350/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 120 km i 100Nm, masz tam silnik z SP? przerabiales go? niezly wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 bardzo dobry wynik.pewnie osiagi zajebiste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Seryjna seria, ale uroslem ze 2 cm :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) Udalo mi sie w koncu dzisiaj shamowac moto :buttrock: http://www.bikepics.com/pictures/2043350/ Spokojnie :icon_biggrin: , z tego co pamiętam maja hamownie inercyjną a zawyżone moce to u nich norma, wyszło Ci więcej kucy na kole niż ma seria (silnik), a gdzie straty? :). W każdym razie silnik wygląda na zdrowy i to najważniejsze :crossy: Jak hamowałem poprzednie moto to interesowałem się tym tematem i wybrałem hamownie obciążeniową. Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez lukasino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) czy wymiana plynu z chlodnicy polega na zlaniu starego przez odkrecenie weza z dolu chlodnicy i nalaniu nowego do zbiorniczka wyrownawczego? 3 pytania?jest jakis odpowietrznik? dlaczego zbiorn. wyrown. jest jest nizej niz gora chlodnicy? mozna lac plyn taki jak do auta? dzieki za odpowiedzi Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 jeszcze tego w vtr nie robilem pamietam jak er5 zmienialem plyn, to napewno byl glikol chyba z przeznaczeniem dla motocykli(wyzsza temp ewentualnego wrzenia)zbiornik wyrownawczy jest nizej, ale podczas pracy dziala pompa w chlodnicy albo wys temperatura glikolu wymusza ruch plynu i mozliwe jego przejscie z lub do zbiornika. i ja spuszczalem plyn odkrecajac waz z chlodnicy, troche pokrecilem silnikiem pochodzil i zakrecilem i nalewalem do wlewu w chlodnicy, plus naczynie wyrownawcze.jak masz manual moze jest podane ile wchodzi do ukladu chlodniczego i jaki typ plkynu jest, ja tez bede zmienial, ale raczej przed sezonem kolejnym, upaly raczj za nami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Rom996, nie lepiej zajrzeć do serwisówki? http://rapidshare.com/files/365212031/BMan...1000F_98-03.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Rom996, nie lepiej zajrzeć do serwisówki? http://rapidshare.com/files/365212031/BMan...1000F_98-03.pdf teraz mam to moge zajrzec ,musze to tylko rozszyfrowac , bo za moich czasow to w szkolach uczyli rosyjskiego. zastanawiam sie tylko dlaczego zbiorn. wyrownawczy jest nizej od chlodnicy. normalnie przeciez jesli chlodnica jest zalana to zbiorniczek tez powinien byc pelny.chyba ze caly uklad chlodzenia nie musi byc caly zalany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (..) zastanawiam sie tylko dlaczego zbiorn. wyrownawczy jest nizej od chlodnicy. normalnie przeciez jesli chlodnica jest zalana to zbiorniczek tez powinien byc pelny.chyba ze caly uklad chlodzenia nie musi byc caly zalany? Jesli Cie to uspokoi, to i w Afryce, i w BMW mam tak samo = zbiorniczek jest ponizej korka wlewu do chlodnicy. I to calkiem sporo ponizej :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Mam problem z VTR podczas jazdy w pewnym momencie silnik traci moc obroty spadają do pół tysiąca ciężko się wkręca lub całkiem zgaśnie ale po odczekaniu minuty może dwóch odpala normalnie jest wszystko ok przez 2 3 kilometry po czym sytuacja się powtarza i tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Mam problem z VTR podczas jazdy w pewnym momencie silnik traci moc obroty spadają do pół tysiąca ciężko się wkręca lub całkiem zgaśnie ale po odczekaniu minuty może dwóch odpala normalnie jest wszystko ok przez 2 3 kilometry po czym sytuacja się powtarza i tak w kółko. Hej, Adriano, a grzebałeś coś ostatnio przy moto? Sprawdź doprowadzenie paliwa świece filtr powietrza luzy zaworowe ustawienie gaźników pierwsze łatwo i szybko sprawdzisz, zakładam że wszystkie kostki, styki są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Pamiętaj o odpowietrzeniu układu, bo ją zamordujesz momentalnie. czy chodzi o ta srubke na przednim cylindrze podkolankiem? drain bolt sie nazywa w manualu?no i dalej nie rozumiem dlaczego zbiorniczekjest ponizej chlodnicy Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 moto jest po serwisie jakieś 2tyś km temu więc zawory i gaźniki odpadają filtr powietrza też jest nowy zostaje odpływ i świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 czy chodzi o ta srubke na przednim cylindrze podkolankiem? drain bolt sie nazywa w manualu?no i dalej nie rozumiem dlaczego zbiorniczekjest ponizej chlodnicy Drain bolt to jest śruba, którą powinieneś zlać stary płyn. Odkręcić korki od chłodnic, pewnie też powinna być jedna śruba - odpowietrznik gdzieś na cylindrach, powinno być wszystko w serwisówce. Odkręcasz i zlewasz. Nowego płynu nalewasz bezpośrednio do chłodnic, nie do zbiorniczka wyrównwczego. Co prawda w VTR jeszcze nie mia łem przyjemności wymieniać tego ustrojstwa, ale w każdym innym sprzęcie tak to mniej więcej wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.