Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

w VTR doszukałem się że są prawdopodobnie na tych króćcach ssących więc chodziło mi o samą zabawę w wyciąganie gaźników :) zauważyłem w papierach że mam wpisaną wersje 71kw i chce zerknąć czy już to ktoś wcześniej zmienił czy nie :) a przy okazji zrobić przegląd już na sezon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to git nie powinno być problemu :) dzięki za info :)

 

jeszcze jedno małe pytanko, takie delikatne cykanie najczęściej słyszalne podczas hamowania silnikiem już na niewielkich obrotach to napinacz czy szukać czegoś innego ? przebieg 50k. Jeszcze się doczytałem że np w larssonie można zamiast całych napinaczy kupić samą jego sprężynę która właśnie wysiada, warto się w to bawić czy lepiej oryginał nowy ?

Edytowane przez KowalMX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. żeby dostać sie do gazników trzeba zdjąć zbiornik i górną część filtra powietrza pózniej tyklo 8 śróbek i gazniki wyjete...bajka:) a co do tego cykania...ja tak miałem akurat przed zima to takie cykanie jak silnik schodzi z obrotów ale już na takich wolniejszych,mi poszedł napinacz i pogieło mi zawory,lepiej wymień napinacz to około 300zł ale warto bo naprawa jest droga 290zł za zawór razy 4 160zł uszczelka pod głowice +docieranie zaworów...nie baw sie w spręzynki tylko wymień napinacz jesli wiesz który :banghead: musisz to sprawdzić :biggrin: zreszta napinacz jest rozbieralny to jak chcesz ,łatwo ją wymienić tylko wystarczy naciągnąc sprężynke :clap: ja właśnie jestem na etapie ustawiania rozrządu,może jak jutro mi sie zechce...tak przy okazji ta konstrukcja silnika jest prosta więc sie nie przejmój wszystko mozna samemu zrobić :buttrock:

pozdrawiam

PS.a z tymi Kw to chyba ściema ja mam wpisane 98 przecież fire storm nie ma 130km no ale ja mam dynojety :cool:

Edytowane przez michlasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  KowalMX napisał:

do VTR można wsadzić przelotowe wydechy czy nie może być za bardzo rozprężona..?

Do VTR TRZEBA wsadzic przelotowe wydechy...

Edytowane przez Cerb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, VTR bez wydechu to nie vtr. Ten motocykl musi miec puste rury, wtedy wiesz czym jedziesz. Kup dedykowane wydechy i problem z głowy, na allegro sa dostępne nawte pare rodzajów.

U siebie miałem przrobione samemu z Ducati. Nowy wydech + regulacja i masz moto nie do poznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie się tak zastanawiałem bo typek z firmy motowydech kiedyś mi powiedział że do VTR nie można wsadzić pełnego przelotu bo straci mocny dół obrotów. A on sam taką jeździ heh :)

Musze się moją zająć bo stan jest salonowy ale całkowita seria tak jak z fabryki wyszła..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dol faktycznie troche spada ale na gorze obrotow dostaje lekkiego kopa (mialem porownanie na Kawasaki Z1000) ale co z tego skoro na dobrych fajach mialem wielkrotne orgazmy uszami :icon_mrgreen: .

Edytowane przez Cerb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadaj :icon_twisted: Ja Zeta bym sie chyba nigdy nie pozbyl, na zadnym moto mi sie tak nie smigalo jak na Zetorze, kocham go :icon_mrgreen: . Moze jeszcze kiedys wroce do Z. Oczywiscie na VTR tez nie narzekam bo to moto nietuzinkowe i dajace mase frajdy. Zakupu nie zaluje a o to przeciez chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja żeby nie odchodzic od tematu dodam, że kupiłem na papierze motocykl 20 stycznia br, kolega mi go sprzedawał od listopada-bo nie był zdecydowany czy w ogole chce. Pogoda u mnie za oknem pozwala juz jezdzic na moto od 2 dni dosc bezpiecznie nawet po osiedlowych drogach. Niestety.... ja swoim motocyklem ostatni raz jechalem pod koniec czerwca a teraz mam ogromny smuteczek, bo stoi u mechanika na serwisie-regulacje, zmiana napedu itd-a mu sie nie chce robic motocykli(chlopak sie wypalil zimowa pogoda i iloscia motocykli zalegajaca na jego posesji)Tesknie za moja VTR mimo ze jest zima i w ogole. A co mnie przekonało do VTR? - to, ze jak wsiadłem to wszystko bylo tam gdzie powinno a przesiadlem sie z CBR 600 F3. Dzwiek i przyspieszenie mialo drugoplanowa role ale mialo. 2 cylindry halasuja 2 razy mniej przy podobnej predkosci wiec policja i ludzie sie mniej czepiaja, ze ktos zapiernicza motocyklem. No i wyroslem juz z wyscigow na prostych i jazdy krajowkami w korkach latem-mieszkam blisko morza, a taka Vką moge bocznymi drogami śmigac i korzystac z elastycznosci silnika jaka daje VTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...