Skocz do zawartości

dławi się przy 9 tyś i ciągnie dalej


ekimm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moja przypadłość polega na tym:

SUZUKI GSXR600 SRAD 1997r.

Motocykle wkręca się na full obroty ale kręcąc wolno manetką, przy szybkim dodaniu gazu staje na chwile przy ok. 9 tyś obr. potrafi strzelić z wydechu i ciągnie dalej bez problemu

 

co zrobiłem:

wymieniłem świece - nic nie dało

spróbowałem bez filtra powietrza - nic się nie zmieniło

sprawdziłem regulator napięcia - wporządku

zrobiłem synchronizację gaźników - nic się nie zmieniło

regulowałem skład mieszanki - nic się nie zmieniło

sprawdziłem wszystkie membramy w gaźnikach - wszystkie dobre

 

2 rzeczy których jeszcze nie zrobiłem:

czyszczenie gaźników i regulacji poziomu paliwa

pytanie jak się reguluje poziom paliwa w gaźnikach ?

 

może ktoś ma jakieś jeszcze pomysły oprócz czyszczenia gaźników i regulacji pływaków ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a fitr jest papierowy czy tuning?

wydech fabryczny?

zrób próbę z zaciągniętym ssaniem.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr papierowy - bez filtra wsadzonego dzieje się to samo

na ssaniu - dzieje się to samo sprawdzałem

tłumik tuningowy - ale jeżdżę z nim już 4 lata a ta przypadłość jest od 4 miesięcy

 

zawory ustawiane 3 lata temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impulsator to "se" można zmierzyć, ale moduł raczej podmienić, włożyć podejrzany do motora kolegi i zobaczyć czy ten sam efekt. Nie upieram się oczywiście przy tej opcji elektronicznej, ale skoro inne zostały wykorzystane...

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zawory lub brudny gaźnik może dawać takie zachowanie? dodam jeszcze że miałem kiedyś problem z ładowaniem aż przepaliło kostkę od regulatora (stopiła się ) więc jakieś prawdopodobieństwo uszkodzenia modułu mogło by istnieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentna sprawa paliwowa, spróbuj z lekko pociągniętym ssaniem albo z przydławionym dolotem powietrza.

Sprawa prądowa raczej nie wchodzi w grę ponieważ raczej by przerywał a nie dławił

Myślę że warto było by przeczyścić te gaźniki i wtedy zobaczyć

 

Zawory raczej by nie dawały takiego efektu, najpierw zaczął bym od wyczyszczenia gaźników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mister moduł albo mister impulsator.

Ja też bym to sugerował i skłaniam się bardziej w stronę modułu aczkolwiek jak gaźniki nie zrobione to moduł na drugim miejscu..

 

Ewidentna sprawa paliwowa, spróbuj z lekko pociągniętym ssaniem albo z przydławionym dolotem powietrza.

Sprawa prądowa raczej nie wchodzi w grę ponieważ raczej by przerywał a nie dławił

Myślę że warto było by przeczyścić te gaźniki i wtedy zobaczyć

 

Zawory raczej by nie dawały takiego efektu, najpierw zaczął bym od wyczyszczenia gaźników

Nie taka ewidentna bo moduł tez takie chocki klocki robi.Zimne luty w srodku lub ewidentna usterka nie do naprawienia.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji sprawdź mocowania elementów zapłonu takich jak cewki, przewody niskiego i wysokiego napięcia, masy itp. Czasem od wibracji tak się dzieje. Pryśnij szprajem do elektryki, jak luźny konektor jest to podegnij lekko itp.

 

 

Poziom paliwa sam raczej się nie przestawił więc lepiej nie grzeb przy nim. Sprawdzić oczywiście należy ale nie przestawiaj narazie nic. Objawy częściowo wskazują na poziom ale jak wyżej wspomniałem - sam się nie przestawił raczej. Sprawdź poziom, najlepiej ze 2-3 razy na każdym gaźniku bo pojedynczy pomiar może być fałszywy i narobisz sobie klopsu. Jeśli nie masz doświadczenia z ustawianiem poziomu to też odradzam, możesz sporo problemów sobie narobić.

 

 

Kiedyś w dłoniach miałem starą Yamahę XS400 która podobnie świrowała. Silnik niby chodzi, kręci się ładnie ale jak przekroczy 8k RPM to gaśnie. Po czym od razu można odpalić z guzika i dalej chodzi, wkręt do 8k i zdycha itd. Okazało się że zaśniedziały i luźny bezpiecznik był winny. Wiem że to całkiem inne moto i nijak się ma do Gixxera ale jako przykład podałem.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji sprawdź mocowania elementów zapłonu takich jak cewki, przewody niskiego i wysokiego napięcia, masy itp. Czasem od wibracji tak się dzieje. Pryśnij szprajem do elektryki, jak luźny konektor jest to podegnij lekko itp.

Poziom paliwa sam raczej się nie przestawił więc lepiej nie grzeb przy nim. Sprawdzić oczywiście należy ale nie przestawiaj narazie nic. Objawy częściowo wskazują na poziom ale jak wyżej wspomniałem - sam się nie przestawił raczej. Sprawdź poziom, najlepiej ze 2-3 razy na każdym gaźniku bo pojedynczy pomiar może być fałszywy i narobisz sobie klopsu. Jeśli nie masz doświadczenia z ustawianiem poziomu to też odradzam, możesz sporo problemów sobie narobić.

Kiedyś w dłoniach miałem starą Yamahę XS400 która podobnie świrowała. Silnik niby chodzi, kręci się ładnie ale jak przekroczy 8k RPM to gaśnie. Po czym od razu można odpalić z guzika i dalej chodzi, wkręt do 8k i zdycha itd. Okazało się że zaśniedziały i luźny bezpiecznik był winny. Wiem że to całkiem inne moto i nijak się ma do Gixxera ale jako przykład podałem.

[/qusiema ja tak mialem w cb 500 jak cewki padaly a z fzs600 jak pompa paliwowa siadala ,,,,a czy w suzi pompe masz to nie wiem bo nie mialem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...