ekimm Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam moja przypadłość polega na tym: SUZUKI GSXR600 SRAD 1997r. Motocykle wkręca się na full obroty ale kręcąc wolno manetką, przy szybkim dodaniu gazu staje na chwile przy ok. 9 tyś obr. potrafi strzelić z wydechu i ciągnie dalej bez problemu co zrobiłem: wymieniłem świece - nic nie dało spróbowałem bez filtra powietrza - nic się nie zmieniło sprawdziłem regulator napięcia - wporządku zrobiłem synchronizację gaźników - nic się nie zmieniło regulowałem skład mieszanki - nic się nie zmieniło sprawdziłem wszystkie membramy w gaźnikach - wszystkie dobre 2 rzeczy których jeszcze nie zrobiłem: czyszczenie gaźników i regulacji poziomu paliwa pytanie jak się reguluje poziom paliwa w gaźnikach ? może ktoś ma jakieś jeszcze pomysły oprócz czyszczenia gaźników i regulacji pływaków ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 ja tam się nie znam ale jeszcze jest coś takiego jak zawory wiadomo kiedy do nich ktoś zaglądał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 a fitr jest papierowy czy tuning? wydech fabryczny? zrób próbę z zaciągniętym ssaniem. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 filtr papierowy - bez filtra wsadzonego dzieje się to samo na ssaniu - dzieje się to samo sprawdzałem tłumik tuningowy - ale jeżdżę z nim już 4 lata a ta przypadłość jest od 4 miesięcy zawory ustawiane 3 lata temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Mister moduł albo mister impulsator. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) o dzieki Greedo tego nie brałem pod uwagę, jest jakas metoda oprócz podmiany by sprawdzić te elementy ? Edytowane 24 Listopada 2010 przez ekimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Impulsator to "se" można zmierzyć, ale moduł raczej podmienić, włożyć podejrzany do motora kolegi i zobaczyć czy ten sam efekt. Nie upieram się oczywiście przy tej opcji elektronicznej, ale skoro inne zostały wykorzystane... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 a zawory lub brudny gaźnik może dawać takie zachowanie? dodam jeszcze że miałem kiedyś problem z ładowaniem aż przepaliło kostkę od regulatora (stopiła się ) więc jakieś prawdopodobieństwo uszkodzenia modułu mogło by istnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ewidentna sprawa paliwowa, spróbuj z lekko pociągniętym ssaniem albo z przydławionym dolotem powietrza. Sprawa prądowa raczej nie wchodzi w grę ponieważ raczej by przerywał a nie dławił Myślę że warto było by przeczyścić te gaźniki i wtedy zobaczyć Zawory raczej by nie dawały takiego efektu, najpierw zaczął bym od wyczyszczenia gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ewidentna sprawa paliwowa, spróbuj z lekko pociągniętym ssaniem albo z przydławionym dolotem powietrza. Pisał że na ssaniu to samo. Przychylam się do tgo co pisał Greedo, ale sprawdź jeszcze kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 W sumie, to wyczyść te gaźniki bo to najprostsza sprawa, choć jeśli są bardzo brudne to w domu ich nie wyczyścisz. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Mister moduł albo mister impulsator. Ja też bym to sugerował i skłaniam się bardziej w stronę modułu aczkolwiek jak gaźniki nie zrobione to moduł na drugim miejscu.. Ewidentna sprawa paliwowa, spróbuj z lekko pociągniętym ssaniem albo z przydławionym dolotem powietrza. Sprawa prądowa raczej nie wchodzi w grę ponieważ raczej by przerywał a nie dławił Myślę że warto było by przeczyścić te gaźniki i wtedy zobaczyć Zawory raczej by nie dawały takiego efektu, najpierw zaczął bym od wyczyszczenia gaźników Nie taka ewidentna bo moduł tez takie chocki klocki robi.Zimne luty w srodku lub ewidentna usterka nie do naprawienia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 dobra zaczne od gaźników, jak to nie pomoże wymienie moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 (edytowane) Przy okazji sprawdź mocowania elementów zapłonu takich jak cewki, przewody niskiego i wysokiego napięcia, masy itp. Czasem od wibracji tak się dzieje. Pryśnij szprajem do elektryki, jak luźny konektor jest to podegnij lekko itp. Poziom paliwa sam raczej się nie przestawił więc lepiej nie grzeb przy nim. Sprawdzić oczywiście należy ale nie przestawiaj narazie nic. Objawy częściowo wskazują na poziom ale jak wyżej wspomniałem - sam się nie przestawił raczej. Sprawdź poziom, najlepiej ze 2-3 razy na każdym gaźniku bo pojedynczy pomiar może być fałszywy i narobisz sobie klopsu. Jeśli nie masz doświadczenia z ustawianiem poziomu to też odradzam, możesz sporo problemów sobie narobić. Kiedyś w dłoniach miałem starą Yamahę XS400 która podobnie świrowała. Silnik niby chodzi, kręci się ładnie ale jak przekroczy 8k RPM to gaśnie. Po czym od razu można odpalić z guzika i dalej chodzi, wkręt do 8k i zdycha itd. Okazało się że zaśniedziały i luźny bezpiecznik był winny. Wiem że to całkiem inne moto i nijak się ma do Gixxera ale jako przykład podałem. Edytowane 26 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Przy okazji sprawdź mocowania elementów zapłonu takich jak cewki, przewody niskiego i wysokiego napięcia, masy itp. Czasem od wibracji tak się dzieje. Pryśnij szprajem do elektryki, jak luźny konektor jest to podegnij lekko itp. Poziom paliwa sam raczej się nie przestawił więc lepiej nie grzeb przy nim. Sprawdzić oczywiście należy ale nie przestawiaj narazie nic. Objawy częściowo wskazują na poziom ale jak wyżej wspomniałem - sam się nie przestawił raczej. Sprawdź poziom, najlepiej ze 2-3 razy na każdym gaźniku bo pojedynczy pomiar może być fałszywy i narobisz sobie klopsu. Jeśli nie masz doświadczenia z ustawianiem poziomu to też odradzam, możesz sporo problemów sobie narobić. Kiedyś w dłoniach miałem starą Yamahę XS400 która podobnie świrowała. Silnik niby chodzi, kręci się ładnie ale jak przekroczy 8k RPM to gaśnie. Po czym od razu można odpalić z guzika i dalej chodzi, wkręt do 8k i zdycha itd. Okazało się że zaśniedziały i luźny bezpiecznik był winny. Wiem że to całkiem inne moto i nijak się ma do Gixxera ale jako przykład podałem. [/qusiema ja tak mialem w cb 500 jak cewki padaly a z fzs600 jak pompa paliwowa siadala ,,,,a czy w suzi pompe masz to nie wiem bo nie mialem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.