RIDER1PRZEMEK Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 ogólnie chodził jak "sieczkarka z dodatkiem gruzu" :icon_mrgreen: ale to u ciebie skrzynia w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Paweli wbij na http://www.gsxf.pl/ i umów się z kimś z wrocławia, porównacie sobie dwa moto, bo przez kable to można tylko zgadywać co tam u Ciebie hałasuje mi ,,problemy" ze skrzynią zniknęły po zmianie oleju na motula 5100 z castrola gps, noo ale ty już jeździsz na motulu :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Być moze u mnie na innym coś sie zmieni, albo jak bym wlał 10w50. Nie musze słuchac innego, mialem juz dwa Suzuki a wiele słyszalem wiem jak one normalnie grzechocza wszystkie. dzieki, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 7 lat banditem latalem :) one jak zimno to ciężko pala. a smarowałeś łańcuch napędowy, naciągałeś go ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 podjedź, posłuchamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 z kopceniem na biało to normalna sprawa ale jeśli chodzi o dźwięki z silnika to powinno być raczej na odwrót (zimą ciszej latem głośniej) ponieważ zimą olej się tak nie zagrzewa i przez co jest gęstszy niż latem przy wysokich temperaturach. Na pewno hałasuje ci kosz sprzęgłowy(zbieg okoliczności) ale reszta to normalna sprawa :wink: Coś chyba nie bardzo ? Właśnie chodzi o to, że zimny olej nie do końca zdąży nasmarować układy pracujące ze sobą i stąd głośniejsza praca elementów. Więc silnik jest cichszy w lecie.... A co do zmiany oleju, producent podaje oleje np. Yamalube 10W30, 20W40 są olejami syntetycznymi i w zależności od kiedy motocykla używasz (pora roku) taki zalewasz olej. 10W30 stosujesz wtedy gdy używasz maszyny w niższych temperaturach. (-10 st C), a 20W40 (od 10 st. C) To na przykładzie serwisówki mojej R1. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 podjedź, posłuchamy ... browara wypijemy... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Przeciez to sprezyny amora sprzegla w koszu,hurgocza w kazdym lekko przechodzonym GS / GSX. Nie ma co sie przejmowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Przeciez to sprezyny amora sprzegla w koszu,hurgocza w kazdym lekko przechodzonym GS / GSX. Nie ma co sie przejmowac. też mi tak się wydaje, podstawa sprawa to musi to najpierw rozebrać zanim odda to do naprawy jakimś cwaniaczkom którzy powiedzą że zmienili skrzynie a tak naprawdę to wymienią maksymalnie kosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Mi sie tez wydaje ze jak jest zimno wszystko lepiej słychac. Co do sprzegła i jego chrupotania jak jeszcze mozna sprawdzic czy to one, bez rozbierania czego kolwiek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Jezeli nie ma zadnych objawow oprocz lomotu to jest to amor. Sam to sprawdziles probujac ruszyc na hamulcu - sprezyny sie ugiely i lomot znikl. Maja za zadanie zmniejszyc uderzenia w napedzie moto podczas zmian obciazenia i po 10 latach sa luzne w swoich otworach. Niczym specjalnym to nie grozi, a zeby to wyeliminowac trzeba zmienic kosz sprzeglowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) Jakich np. objawów, czy nie zawsze po wcisnieciu klamki sprzegla sprezyny cichna? Czasami jak zrzucam na 2 oczywiscie przy synchronizowaniu skrzyni obrotami w momencie jak puszcze klamke sprzegla to cos stuknie ale to tylko czasem, poza tym gruchotanie na postoju slyszalne dosc dobrze. Dzieki za konkretna odpowiedz. Pozdrawiam. Edytowane 20 Listopada 2010 przez Paweli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.