bibor80 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 he he niektore rzeczy o ktorych piszecie sam juz zauwazylem: 1. miga kluczyk na panelu z przebiegiem. czyli ze na przeglad. ale przeglad juz byl. musze dojsc do tego jak to skasowac 2. lata naprawde sympatycznie. fajne fotele prawie jak kubelkowe ;) lubie takiej ktore dobrze trzymaja 3. ofkors nie pali sie ten panelik od klimy. tzn nie ma podswietlenia w trybie nocnym ;) i nic nie widze. 4. no i te 120 KM. wiem wiem. niektorzy pewnie to obsmieja. ale ja latalme do soboty Astra ktora miala fabrycznie 60 ;) jaka gałka? Guzik, Laguna to fajna i wygodna fura. Mialem kiedys wlasnie lagune z silnikiem 1.8 i fajnie sie nia latalo, teraz latam czasem taka sama ale z silnikiem 1.6 i ten silnik to jest porazka. Nie chce jechac, dopoki nie zaczniesz krecic go wysoka, a jak zaczniesz go krecic to w srodku jest dosc glosno. odnosnie klimy - nie pali Ci sie tylko ten panel czy cala konsola. Z lewej strony kiery jest pokretlo do sciemniania i rozjasniania podswietlenia, wiec moze masz go sciemnionego i dlatego nie swieci. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Ja mam 1,9 od 4 lat i jest spoko, ma nakulane 220 tys i nic sie nie dzieje oprocz tego ze komp mi w upaly mowi slodkim glosem ze czujnik tylniego kola nie ma ochoty nadzorowac cisnienia :biggrin: Laguna to calkiem mile i wygodne jezdzidlo tylko turbo nie lubi niskich obrotow co wplywa na jego trwalosc no i dobrze zapomniec o zalecanych wymianach oleju co 30 tys :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Te czujniki kol to zmora wszytskich Lagun chyba. U mnie czasem kola mrugaja, czasem znikaja calkowicie, do tego pokazuje sie kontrolka niskiego cicnienia hehhe Ach ta elektronika. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 no i dobrze zapomniec o zalecanych wymianach oleju co 30 tys :biggrin: Renaulty mają w instrukcjach tabelki wymian w zależności od sposobu wykorzystywania auta... Z tego co pamiętam baaaardzo długie jak na te wynalazki okresy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Mój szwagier ma Lagune II 1,9 dCi z 2004r. Trafił chyba na felerny egzemplarz. Na kulane ma 200 tkm. Najpierw padła turbina,urwał się wirnik. Dwa lub trzy razy problemy z kartą elektroniczną. Nie szło odpalić auta,raz w ogóle otworzyć. Nie liczę wymiany elementów zawieszenia. Te czujniki od kół migają jak im się podoba,jak i inne kontrolki w zegarach. Teraz też stoi u mechanika bo koło dwumasowe się rozpadło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Czujniki cisnienia w kolach u dobrego elektryka z komputerem idzie tak zaprogramowac aby nas nie wkurzaly. Bynajmniej u mnie ustawil tak ze caly czas kola byly widziane ze cisnienie jest prawidlowe. Podswietlenie klimatronica tez da sie naprawic koszt u mojego elektryka jakies 50-60zl jest to typowa wada tych klimatronicow, oglaszaja sie tez ludzie na allegro co takze to naprawiaja. Olej wyminielame co 10tys i auto chodzilo bez problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Olej wyminielame co 10tys i auto chodzilo bez problemow a jaki jest sens tak czestej wymiany w sprawnym aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Żaden, dlatego rób to raz w roku, albo co 15-20000km. to rozumiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 a jaki jest sens tak czestej wymiany w sprawnym aucie? taki sens ze auto przejedzie wiecej km niz wymieniajac olej co 30tys km. A majac diesla z turbo dobry olej to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Z tym ze wymiana oleju co 10 tys km to zwykly zbytek i nie ma wplywu na ilosc przejechanych kilometrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 ojciec przejechał 54tys bez skutków ubocznych :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) w mocno uturbionej benzynce (laguna 2.0t 204KM) wymieniałem co 15 tys. Podczas dawania w palnik turbinka pięknie syczała, aż się zal robiło, w dieslu predkość obrotowa turbo jest jeszcze większa, więc wymieniałbym co 15k. enduromaster jasne, pisałem rok temu artykuł do pewnego dodatku motoryzacyjnego - o ludziach, którzy oleju nie wymieniali nigdy, wtedy się zagłębiłem w temat. Temat powstał w głowie po tym słynnym oświadczeniu gościa z castrola, po wszystkim potrzebowałem troche zdjęc i opini mechanika, więc pojechałem do znajomego - i dobrze trafiłem, bo akurat robił dwa silniki - w saabie robił zawory, na blacie miała ponad 500k km, a dla megane głowił się nad zatartą budą (mniej niż 200k km). Saabinka była jego, więc miała perfect service. W megance babka nie wymieniała oleju odkąd ją kupiła (4 lata), 1.9 dCi, tylko dolewała. Szkoda, że nie mam zdjęc obu bloków, zobaczyłbyś różnice. Edytowane 21 Listopada 2010 przez Domestos_WC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Jak chce to niech wymienia co 10 tys. U mnie ludziska też wymieniają co 10, czy to diesel czy benzyna. Ja jednak uważam, że 10 tys. to jednak trochę za krótki okres, w zupełności co 15 tys. Dla trwałości silnika uważam, że to i tak nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Jak chce to niech wymienia co 10 tys. U mnie ludziska też wymieniają co 10, czy to diesel czy benzyna. Ja jednak uważam, że 10 tys. to jednak trochę za krótki okres, w zupełności co 15 tys. Dla trwałości silnika uważam, że to i tak nie ma znaczenia. o co powiecie na wymiane oleju w golfie II 1,6tdi co 6 tys mam takiego sasiada co ma bzika na punkice tego auta i ogolnie hitlerowskich vw, on wymiena co 6 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 o co powiecie na wymiane oleju w golfie II 1,6tdi co 6 tys mam takiego sasiada co ma bzika na punkice tego auta i ogolnie hitlerowskich vw, on wymiena co 6 tys km Jest najzwyczajniej w świecie je*nięty. Pewnie zbyt wiele tych kilometrów miesięcznie nie robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.