pitersky Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Serio gixery 3/4 K1-K3 można znaleźć w takich cenach (8,5 tys)?? Jak ja szukałem przed sezonem, to sensowne sztuki zaczynały się od 11-12 tysi... PS. Ernest... fest niuńka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Serio gixery 3/4 K1-K3 można znaleźć w takich cenach (8,5 tys)?? Jak ja szukałem przed sezonem, to sensowne sztuki zaczynały się od 11-12 tysi... PS. Ernest... fest niuńka! Serio, serio. http://moto.allegro.pl/suzuki-gsxr-600-k1-i1323314988.html http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-zamiana-na-auto-M2166436.html http://moto.allegro.pl/piekny-suzuki-gsx-r...1321373023.html http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-k1-750-gsx-...m-M2083630.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 ernestZL ładna ta Twoja, ale R1 nie brałem pod uwagę, raz że cenowo trzeba by dołożyć tak jak i do 929 albo i 954 nawet, a dwa to brat zamierza kupić na wiosnę R1, więc dwa takie same moto trochę nie bardzo :) zresztą on ma więcej kasy do przeznaczenia na moto więc pokaże mój Twoją ofertę myślę że będziesz miał kupca...ta cena to coś do zbicia od tak czy przy oględzinach dopiero :) Vector to się zgadza, 929 była takim "wytworem" do próbowania, czy da rade dojść litrówki konkurencji, poza tam to taki model przejściowy pomiędzy 900 a 954, taki testowy, jak już kupować to lepiej by było 954 bo na pewno była już dopracowana bardziej niż 929... ceny to faktycznie, tak jak podałeś, grudzień styczeń myślę że jeszcze tańsze trochę będą...ogłoszenia dotyczące Gixerów to mam w małym palcu hehe, śledzę na bieżąco :) wiem już nawet które sztuki ile razy już wiszą na ogłoszeniu, ale dobrze zrobić dobry rekonesans co jest świeże a co stare z ogłoszenia pitersky w takich cenach też się trafiają 3/4 Gixery, nie ma reguły, różnie cenią sobie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Powiem tak... jeśli chodzi o sc33 vs 750 k1/k3 to ciężko by mi było wybrać-kupiłbym to co jest w lepszym stanie, jednak jeśli chodzi o 929 vs dźiks to brałbym zdecydowanie dżiksa... 929 jest brzydkie :) (zresztą gsxr też jest brzydki i ogroomny jak słoń-sc33 to ślicznotka :) ) i pali jak smok-tu 8/9 litrów to standard a przy "normalnej" jeździe czyli 200 wzwyż to 10/12-dla mnie to jest jakaś masakra, moja R1 to do 200 pali do 7 litrów a jak jade z kobitą to można spooookojnie zejść do 6 a nawet i mniej spali-to samo sc33 pali malutko-te kochane gaźniczki :) reakcja na gaz to jest to. 929 ma moim zdaniem tylko jeden plus-hamulce... i nic więcej, technicznie to już nie jest "ta" honda. Ale zasmuciłem :) ciężki wieczór był Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) podoba mi się wielkość Gixera :) nie lubię małych przecinaków słyszałem opinie że 929 lubi pociągnąć z baku... Gixer przyziemniej wypada w tym porównaniu również uważam że jednak model przejściowy, a takim można nazwać 929, nie jest zbyt udanym jak pozostałe modele Hondy, zresztą tylko 2 lata była produkowana, później weszła już zdecydowanie dopracowana 954, 929 uważam była po to aby przetestować nowinki które weszły później do 954 po poprawkach, taki model "testowy" Gixer jednak na każdej płaszczyźnie wypada krok lepiej w porównaniu do tych modeli które wymieniliśmy a jak ma się sprawa podróż owania z osobą towarzyszącą, na Gixerze i 900rr, jak wygląda pozycja pasażera na tych sprzętach, wytrzyma trochę dłuższą trasę? 200-300km... napisz PW coś o swojej erjedynce, jeśli chcesz ją sprzedać, brat będzie pewnie zainteresowany Edytowane 21 Listopada 2010 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Idz za glosem serca a nie rozumu bo widze ze gixx cie bardziej korci :) Kazdym z tych motocykli sie wyszalejesz i pojezdzisz normalnie, bedziesz chcial miec mokre gacie to tez kazdy z tych sprzetow ci to da jezeli bedziesz chcial wykorzystac jego albo swoje mozliwosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Idz za glosem serca a nie rozumu bo widze ze gixx cie bardziej korci :) nie będę ukrywał :D mój faworyt od początku serce mówi żeby brać Gixera...a rozum?...cóż...bez serca rozum nie mógł by istnieć:) więc na pewno będzie kompromis :) a jak z tym biednym pasażerem Panowie na tylnym zadupku, nie zwieje żadnej towarzyszki podróży? czasem będzie jakaś potrzebna aby umilać ciepłe letnie wieczory nad wodą :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 wożenie plecaka na sporcie mija się z sensem :) obojętnie jaki to będzie model... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 zdaje sobie sprawę, ale to będą sporadyczne sytuacje, w razie jakiegoś, ekhm,wypadu, pod namiot czy nad wodę :D , większość będę jeździł sam, bez pasażera, wiadomo nie po to nabywam taki sprzęt aby wozić pasażera, ale czasami zajdzie taka potrzeba.... jak to jest na tylnym siedzisku w Gixerze, albo Cebrze, ma ktoś doświadczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 uważam że jednak model przejściowy, a takim można nazwać 929, nie jest zbyt udanym jak pozostałe modele Hondy, zresztą tylko 2 lata była produkowana, później weszła już zdecydowanie dopracowana 954, 929 uważam była po to aby przetestować nowinki które weszły później do 954 po poprawkach, taki model "testowy" Crossowiec, masz spore lekcje do odrobienia :) 929 to nie był żaden model przejściowy, tak jak i 954, poza tym 929 to bardzo udany model według filozofii Hondy. A 954 wcale nie była taka doskonała, pomimo tego, że nie posypało mi się absolutnie nic, nasłuchałem się, nawet od swojego naczelnego mechanika, który taką miał od nowości odnośnie pękających bloków, padających panewek, regulatorów... Można by tak było jeszcze długo opowiadać, ale Gix a 929 to tylko 929. Przymierz się też do 929 :) zdaje sobie sprawę, ale to będą sporadyczne sytuacje, w razie jakiegoś, ekhm,wypadu, pod namiot czy nad wodę :D , większość będę jeździł sam, bez pasażera, wiadomo nie po to nabywam taki sprzęt aby wozić pasażera, ale czasami zajdzie taka potrzeba.... jak to jest na tylnym siedzisku w Gixerze, albo Cebrze, ma ktoś doświadczenie? Na każdym będzie jej po prostu niewygodnie. Jakieś na prawdę krótkie przejażdżki to jeszcze można znieść, ale gdzieś w podróż... Odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Na dalekie trasy z pasażerką, najlepsza seria Ducati: 848/1098/1198 jak wytrzyma to coś warta, a jak nie to paszła w ....... Serio, do tematu, proponuję GSXR 750-1000, mimo swych Suzuki-Stuki mankamentów moto naprawdę wytrzymałe, w Hondach czasami coś pierdaknie w rozrządzie szczególnie podczas ostrej zero - jedynkowej exploatacji, dla Gixa jedna rada wyrzucić w diabły gumofilce na hamulcach i porządnie odpowietrzyć układ, zestroić zawiechy i można w dalekie trasy jeździć ile się chce... Brat z żonką na GSXR 1000 przejechał dookoła Polski i kilka razy był za granicą, bez przystanków, był nawet na torze i pokazał klasę na nieprzystosowanym do wyścigu motocyklu( zrobił tylko demontaż kierunków i oklejenie lamp...), pnąc się z 23- ostatniego miejsca na w końcu 11, i nikt go przy tym nie wyprzedzał,a żeby wyścig trwał 10-12 okrążeń a nie 5, to miejsce na pudle by miał... Nawet z mechanikowej strony GSXR ma u mnie oczko wyżej, za odporność, ponieważ nie znam konkretno- namacalnego przykładu padniętego silnika Suzi 750-1000, a Hondy Fireblade dopiero od CBR 1000 jest klasą, reszta to sprzęt dla strzelaczy z korby....ponieważ nie trzeba zbyt wiele wysiłku do tego, no i parę silników CBR widziałem na własne oczy podziurawionych... Mimo wszystko jednak jeśli zdecydujesz się na Fireblade, to obojętnie który, zwróć uwagę na podejrzane dźwięki w górnej części silnika, a narastający wraz z obrotami "stukający" dźwięk- eliminuje motocykl z dalszych oględzin i jest podstawą do mocnego wkur... nia się na gościa chcącego wcisnąć bajeczkę-kit... Dodam, że jak wiadomo, nie jestem zwolennikiem japonii, i m.in. dlatego moje odczucia i obserwacje są w miarę obiektywne.... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Vector takie informacje wyczytałem :) przytaczam poniekąd zwrot użyty w artykule na temat 929,tyle wiem ile przeczytałem, ale przyznasz ze 2 lata produkcji to nie wiele jak na Hondę :) nie twierdze że 929 jest zła, opieram się tylko na tych informacjach które znalazłem, na pewno mógł bym powiedzieć coś więcej o niej gdybym miał do czynienia namacalne ktoś gdzieś wspominał kilka razy o problemach z pękającym blokiem i o kłopotach z rozrządem, więc z czego to powstało, o Gixie nie słyszałem nigdy takich opinii :) wcześniej już wspominałem, ogólnie 929 lubią stunterzy, dobrze się ją doposaża w klatki i takie tam, więc ryzykowny mógł by być zakup w mojej kwocie, mógł bym trafić na wyeksploatowany sprzęt jednak, aczkolwiek wiadomo, oczy trzeba mieć otwarte szeroko przy każdym sprzęcie niech któraś spróbuje tylko narzekać że jej nie wygodnie tam z tyłu :D będzie spała poza namiotem, a motor ze mną zamiast niej :) jannikiel dzięki za informacje :) wszystko się przyda, potwierdza się kilkukrotnie powtórzona już kwestia jakości Gixera o stukaniu w silniku to myślę że każdy moto należy dyskwalifikować jeśli wydaje takie dźwięki nie naturalne dla ucha, zwłaszcza z okolic jednostki napędowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Crossowiec, trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie co ówcześnie oferowała Honda, a co konkurencja. Jak kiedyś wyglądał rynek motocyklowy. Dlatego tylko i aż dwa lata była oferowana 929. A polityki do końca nie rozumiem bo i tak nawet wypuszczając 954 za konkurencją nie nadążali... A o jakości Hondy dyskutować nie będziemy. Bo nie wypada. Tak samo może trafić się Gixer z wysraną panewą jak i Blade. Trzeba poszperać, a i na pewno na Gixa znajdzie się spore ALE :bigrazz: A jeśli idzie Ci o turystykę to na pewno 900 czy 929 sprawdzi się lepiej niż Gix ze względu na turytyczną pozycję :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Vector zgadzam się, te dwa modele nie doścignęły nigdy GSXR1000 i R1 a o to Hondzie chodziło...dopiero 1000RR zrobiła furorę w tym segmencie. ale pamiętajmy że kiedy Honda majstrowała 929, później próby z 954, to R1 już nokautowała je od 98 roku :) co do jakości Hondy nie mam wątpliwości, od początku mojej kariery miałem Hondy, nigdy mnie żadna nie zawiodła a jakość wykonania na najwyższym poziomie, tu bez dwóch zdań, Honda jest potęgą, wiadomo że trafiają się lepsze i gorsze modele każdemu producentowi, tylko określam mój stosunek do 929, Honda jest marką numer 1 dla mnie, ma tyle wspaniałych modeli co żaden inny producent, mam sentyment zresztą do tej marki bo od niej zacząłem przygodę.... po prostu w mojej sytuacji finansowej jeśli wybierać między 900rr a gsxr to stawiam na gixa, oferuje ciekawsze wrażenia z jazdy, teoria na to bynajmniej wskazuje :) YUBY nie przesadzaj, tak źle nie jest żeby do 10 tysięcy dobrego sprzętu nie można było kupić :) nie mów że za 10 tys. nie da rade znaleźć sc33 w bardzo dobrym stanie, gixera też myślę że spokojnie, trzeba jeździć szukać i mieć oczy otwarte szeroko to najważniejsze przy oględzinach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 I tylko tym Gix stoi wyżej od SC33, że jest nowszy technologicznie. No i ma wyświetlacz :bigrazz: Za tą kasę z igły zdjętej maszyny nie da się znaleźć, ale o tym już rozmawialiśmy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.